Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další podobná se koná 9. 10. 2017.
27. března 2017 18:00–21:00

ČSOB Inspirace Jungmannovo náměstí 767/6 Praha 1

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

18:10 - 18:30

Trendy B2B komunikace

I české B2B firmy začínají chápat, že online marketing jim může výrazně pomoci v rozvoji jejich byznysu. Martin představí TOP trendy pro rok 2017, díky nimž bude B2B komunikace tuzemských firem ještě relevantnější a přesněji cílená.

Martin Kružík Martin Kružík

Online marketing consultant

H1.cz

Martin Kružík

Martin je Online Marketing Consultant a v Hájedničce se stará o to, aby se noví klienti cítili jako v bavlnce. Dříve pracoval jako procesní analytik, programátor a projekťák, ale později se rozhodl vrhnout se naplno do fascinujícího světa online marketingu. Předchozí zkušenosti mu nyní umožňují nahlížet potřeby klientů komplexně, zaměřovat se na rozvoj byznysu klientů a navrhovat řešení až do technických detailů. Vystudoval Kognitivní informatiku na VŠE a ve volném čase se vrací k programování nebo studiu západní myšlenkové tradice.

18:35 - 18:55

Tištěné vs. linkedinové vizitky – B2B marketing v KPMG

Za poslední dva roky jsme se v KPMG posunuli od zběsilé honby za „leady“ k většímu důrazu na akce a práci s kontakty. Jsme na sociálních sítích, pracujeme s mailingy, ale na konference zveme i na papíře nebo vydáváme časopis. V prezentaci shrnu digitální proměnu marketingového oddělení, kterému se přezdívalo letáci.

Štěpán Kačena Štěpán Kačena

Content Marketing Supervisor

KPMG Legal

Štěpán Kačena

 Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.

19:00 - 19:20

Někdy i zdánlivě obyčejné věci klienti ocení nejvíce

Obchodní oddělení v Seznam.cz patří k jedněm z největších mezi českými mediahousy. Obchodníci jsou v každodenním kontaktu s inzerenty a postupně se do jejich práce dostává čím dál více atributů, které někdo nazývá proklientským přístupem, jiný B2B marketingem. Petr Fryš vás provede věcmi, které v Seznamu považujeme za samozřejmé. Když si z nich vyberete pár věcí pro sebe, vaši klienti či business partneři to jistě ocení.

Petr Fryš Petr Fryš

Manažer konzultačního oddělení

Seznam.cz

Petr Fryš

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia, sociologii, marketingovou komunikaci. Mediální komunikací a zejména pak on-line reklamou se zabývá 14 let jak na straně médií, tak na straně mediálních a komunikačních agentur. V Seznamu se věnuje obchodnímu rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.

Dušan Gajdoštík Dušan Gajdoštík

Manažer nových médií

Seznam.cz

Dušan Gajdoštík

V médiích a digitálním světě se pohybuje od studií na FSV UK. V Seznam.cz působí od poloviny roku 2013, kdy začal vést tým videa. V polovině roku 2014 pak přibral i tým mobilní reklamy a rich media formátů. Věnuje se hlavně rozvoji videoreklamy a obsahového marketingu.

19:25 - 19:55

Panelovka: Jak nejlépe oslovit obchodní partnery a klienty?

V závěrečné panelové diskusi budete mít víc prostoru vrátit se ke všem prezentacím a zeptat se řečníků na to, co vás zajímá. Budeme si povídat o tom, jaké nástroje fungují nejlépe a co jsou naopak zbytečně vyhozené peníze.

Dušan Gajdoštík Dušan Gajdoštík

Manažer nových médií

Seznam.cz

Dušan Gajdoštík

V médiích a digitálním světě se pohybuje od studií na FSV UK. V Seznam.cz působí od poloviny roku 2013, kdy začal vést tým videa. V polovině roku 2014 pak přibral i tým mobilní reklamy a rich media formátů. Věnuje se hlavně rozvoji videoreklamy a obsahového marketingu.

Štěpán Kačena Štěpán Kačena

Content Marketing Supervisor

KPMG Legal

Štěpán Kačena

 Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.

Martin Kružík Martin Kružík

Online marketing consultant

H1.cz

Martin Kružík

Martin je Online Marketing Consultant a v Hájedničce se stará o to, aby se noví klienti cítili jako v bavlnce. Dříve pracoval jako procesní analytik, programátor a projekťák, ale později se rozhodl vrhnout se naplno do fascinujícího světa online marketingu. Předchozí zkušenosti mu nyní umožňují nahlížet potřeby klientů komplexně, zaměřovat se na rozvoj byznysu klientů a navrhovat řešení až do technických detailů. Vystudoval Kognitivní informatiku na VŠE a ve volném čase se vrací k programování nebo studiu západní myšlenkové tradice.

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

20:00 - 21:00

Networking