Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
16. května 2016 18:00–21:45

ČSOB Inspirace Jungmannovo náměstí 767/6 Praha 1

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

18:10 - 18:35

Konec Webu 1.0 prostřednictvím psa pana Zuckerberga

Sociální sítě požírají web, tak jak ho Barnes-Lee zamýšlel. Každá významná síť malinko jinak, ale přesto silně ovlivňují, co si uživatelé představují pod pojmem web a internet vůbec. Doporučování článků je jen nesmělý začátek něčeho mnohem většího.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Head of R&D

Socialbakers

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, šéf výzkumu a vývoje ve společnosti Socialbakers a učitel nových médií na Univerzitě Karlově. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií. Kromě vědecké práce mimo jiné zakládal překladatelský časopis Plav, podílí se na organizaci festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka.

18:40 - 19:05

Doporučí vám ke čtení vhodný obsah lépe člověk nebo stroj?

Snem každé redakce je mít domovskou stránku, na které je přesně ten obsah, který čtenáře zajímá. Má to být tak, že si čtenáři chodí za obsahem, který je zajímá, nebo obsah, který je pro daného člověka poutavý, může přijít přímo za ním? Nechte se inspirovat zkušenostmi společnosti Seznam.cz s doporučováním obsahu na domovské stránce.

Ondřej Javornický Ondřej Javornický

Product manager senior

Seznam.cz

Ondřej Javornický

Když v roce 2011 přestávaly být mobilní webové služby záležitostí pro geeky a začínaly být nutností pro většinu uživatelů, a tudíž pro business, přidal se Ondřej do mobilního týmu v Seznam.cz. Mobilní webové služby postupně začal nahrazovat responsivní design a nativní aplikace, proto se Ondřej v Seznam.cz vydal rozvíjet mobilní reklamu do produktového týmu. Konkrétně zamířil do týmu bannerové reklamy, který teď vede. Z produktového hlediska se stará o bannerovou složku reklamního systému a navíc je zodpovědný i za cílení reklamy na základě uživatelského chování. Po úspěších s cílením reklamy se koncem roku 2014 začal se svým týmem soustředit také na automatické doporučování a personalizování obsahu.

19:10 - 19:35

Zkušenosti s cílením a doporučováním obsahu na SVOD službě VOYO

Na SVOD službě VOYO skupiny Nova se již testovalo několik konceptů automatického nabízení relevantního obsahu pro jednotlivé uživatele. Projekty byly vyvíjeny ve spolupráci s technickými univerzitami a externími dodavateli. Výsledky testování však ukázaly komplikovanost v zavedení do provozu. Nicméně s nárůstem používání VOYO na smart TV společnost připravuje nové varianty.

Petr Horák Petr Horák

Deputy Head of Diversification

TV Nova, s.r.o.

Petr Horák

Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).

19:40 - 20:05

Blesk.cz a behaviorální targeting

Cílení obsahu podle chování uživatelů využívá Blesk.cz od roku 2012. Jaké jsou výsledky a poznatky ze čtyřleté praxe?

Matěj Hušek Matěj Hušek

Ředitel digitálních médií

CZECH NEWS CENTER

Matěj Hušek

Matěj Hušek je ředitelem digitálních médií od roku 2012. Do firmy nastoupil z postu ředitele multimediálního studia NewsLab, v předchozích letech pak působil v oblasti nových médií mj. ve skupině PPF.

20:10 - 20:45

Společné povídání se všemi řečníky

Petr Horák Petr Horák

Deputy Head of Diversification

TV Nova, s.r.o.

Petr Horák

Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).

Matěj Hušek Matěj Hušek

Ředitel digitálních médií

CZECH NEWS CENTER

Matěj Hušek

Matěj Hušek je ředitelem digitálních médií od roku 2012. Do firmy nastoupil z postu ředitele multimediálního studia NewsLab, v předchozích letech pak působil v oblasti nových médií mj. ve skupině PPF.

Ondřej Javornický Ondřej Javornický

Product manager senior

Seznam.cz

Ondřej Javornický

Když v roce 2011 přestávaly být mobilní webové služby záležitostí pro geeky a začínaly být nutností pro většinu uživatelů, a tudíž pro business, přidal se Ondřej do mobilního týmu v Seznam.cz. Mobilní webové služby postupně začal nahrazovat responsivní design a nativní aplikace, proto se Ondřej v Seznam.cz vydal rozvíjet mobilní reklamu do produktového týmu. Konkrétně zamířil do týmu bannerové reklamy, který teď vede. Z produktového hlediska se stará o bannerovou složku reklamního systému a navíc je zodpovědný i za cílení reklamy na základě uživatelského chování. Po úspěších s cílením reklamy se koncem roku 2014 začal se svým týmem soustředit také na automatické doporučování a personalizování obsahu.

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Head of R&D

Socialbakers

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, šéf výzkumu a vývoje ve společnosti Socialbakers a učitel nových médií na Univerzitě Karlově. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií. Kromě vědecké práce mimo jiné zakládal překladatelský časopis Plav, podílí se na organizaci festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka.

20:45 - 21:30

Networking

Partneři Behaviorální cílení obsahu - má smysl?

Hlavní partner

logo Seznam.cz

Za podpory

logo ČSOB Inspirace

Produktový partner

logo Staffino

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce