Tato akce již proběhla. Další akce Content First 2024 se koná 28. 5. 2024.

Přednášející

Moderátor

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Jan Ambrož

Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.

Ondřej Doležel

Průkopník moderních technologií, nadšenec do fotografovaní a fanda čehokoliv s nápisem LEGO. Dlouholetý člen týmu Alza.cz, který se kolem tvorby produktových textu motá už skoro deset let.

Martin Groman

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK v Praze. Působil a stále působí v Českém rozhlase jako externí spolupracovník a rozhlasový dokumentarista, spolupracoval s Lidovými novinami, Respektem a dalšími periodiky. Je editorem několika knižních publikací. V letech 2004 – 2008 pracoval jako senior copywriter pro mobilního operátora Oskar a následně pro český Vodafone. V současné době působí jako senior editor ve vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing, kde se podílí na přípravě časopisů, webových stránek a speciálních projektů, například pro časopisy ČILICHILI nebo Bizzone vydávaný právě Vodafonem, či magazíny pro firmy Swiss Life Select, Volkswagen, ČEZ, Velux a další. Projekty, na kterých spolupracuje, získaly několik Zlatých středníků.

Jan Havel

Doktor ekonomie, zapřisáhlý odpůrce centrálního bankovnictví, milovník anglického humoru a kresleného seriálu Futurama, fanda science-fiction, maratonský běžec, otec tří synů a spoluzakladatel Actum. V roce 1996 stál u začátků digitální agentury Actum, která se specializuje na návrh, implementaci a aktivaci platforem digitální komunikace.

Pavel Jašek

Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

Aleš Miklík

Aleš působí jako ředitel médií společnosti Internet Info. Od roku 2005 do roku 2008 byl šéfredaktorem serveru Lupa.cz, který dovedl do pozice primárního odborného zdroje o dění v oblasti českého Internetu. Vystudoval Fakultu informatiky MU a Fakultu sociálních věd UK. Pravidelně se podílí na dramaturgii obsahu odborných konferencí v produkci Internet Info, v oblasti autorských práv se angažuje zejména jako člen komise samoregulace obsahu ve sdružení SPIR.

David Pavlíček

David vystudoval PR na University of Sydney. Ve fotbalovém klubu AC Sparta Praha pracuje s přestávkou od roku 2009. V klubovém PR oddělení se stará o online komunikaci - především oficiální web, sociální media a audiovizuální produkci.

Ondřej Peterka

Ondřej je v agentuře FleishmanHillard odpovědný za plánování digitálních kampaní, strategické poradenství, rozvoj obchodních příležitostí, ale také třeba za implementaci nových technologií v rámci agentury.

Marek Prokop

Marek Prokop je podnikatel a konzultant v oboru internetového marketingu, tvorby webů a SEO. Napomohl vzniku několika známých projektů a firem (Dobrý Web, H1.cz) a nyní se naplno věnuje společnosti PROKOP software, kterou založil v roce 1993. Provozuje e-zin Sova v síti, píše blog o webových aplikacích Všemi Osmi, je autorem knihy CSS Kaskádové styly pro webdesignéry a publikuje články v různých odborných médiích. Patří mezi nejvýznamnější osobnosti českého internetu

Vilém Rubeš

Autor komunikačních strategií i kreativních konceptů, zaměřený na konzistentní budování značek. Kreativní ředitel, producent, textař v agenturách Leo Burnett Advertising a tanagra, držitel mezinárodních i českých cen. Dnes nezávislý konzultant, přednášející, sloupkař. V oboru již 21. rokem.

Darko Silajdžić

Původem ze Sarajeva, dokončil studia v Praze a zde nadále pracuje. Za špičkové reklamní agentury vede kampaně velkých mezinárodních klientů už spoustu let. Různé oblasti, různé charaktery, různé cíle, ale jedno společné – vždy je to o lidech a jejich přístupu. Darko v tomto vidí hlavní sílu reklamy a komunikace a vždy se snaží vyvolat dialog a ukázat lidskou tvář značek, se kterými pracuje.

Martin Svetlík

Jako kreativní ředitel pracoval pro značky ŠKODA, Vodafone, HBO, Philips nebo Pilsner Urquell, pro několik značek i globálně. Za svou práci získal přes 30 domácích i zahraničních cen a byl členem několika prestižních porot. Od roku 2019 je členem výboru Art Directors Club Czech Republic.

Petr Škaloud

Petr Škaloud je zodpovědný za marketingovou komunikaci značek BMW a MINI v České republice. Pro značku BMW je jeho hlavním úkolem efektivní plánování a realizaci ATL komunikace. V případě MINI se zaměřuje na komplexní využití všech dostupných komunikačních kanálů a jejich vzájemnou kombinaci. Ve společnosti BMW Group Česká republika pracuje od roku 2006. Předtím působil ve společnosti Renault Czech Republic nebo Prague International Marathon.

Jan Vichr

Během 13 let práce s obsahem si vyzkoušel psaní pro deník, měsíčník, knihu i web. Vystudoval VŠE, v on-line týmu O2 pracuje od roku 2008. Někdy mu vyskakují ploténky, ale bere to sportovně (florbal, brusle, badminton, squash) a neohroženě se vrhá do nových bitev s tendencí korporace produkovat dřevnatý obsah.

Stan Woods

Stan nejprve vyučoval na univerzitě a působil ve vojenské zpravodajské službě. Oklikou se dostal do největší britské PR společnosti (Brodeur) specializované na technologické firmy. Dovedl ji až k akvizici skupinou Omnicom a následně založil agenturu Velocity, kterou dodnes řídí.