Chcete držet krok se současnými trendy v oblasti Customer Experience? Nevíte, o co se vlastně přesně jedná? Customer Experience (CX), neboli zákaznická zkušenost, tvoří prakticky všechno, s čím přichází zákazník do styku v průběhu využívání vašich služeb. Nezáleží na tom, o jakou službu se konkrétně jedná. Jsou určitá pravidla, která platí jak pro hotel, tak i pro banku. Pokud je neznáte, můžete brzy zjistit, že vaši zákazníci raději využívají služeb konkurence. A to už může být pozdě!
Nejenže díky CX zjistíte, jestli jsou vaši zákazníci skutečně spokojeni s vašimi službami, s jeho pomocí můžete zvýšit i svoje tržby. Každý rozumný byznysmen přece chce mít spokojené zákazníky a prodávat více. Nenechte si tak utéct tuto jedinečnou akci. Poradíme vám jak na to!
Naučte se přemýšlet jako váš zákazník, poznejte jeho přání a potřeby. Prodejte CX ve vaší firmě a zapojte celý tým. Je přeci jediný skutečný šéf – zákazník.
Setkání je určeno všem, kteří vědí, že bez zákazníka neudělají žádný byznys. Primárně pak pro manažery zodpovědné za vše, co je spojené s péčí o zákazníky.
Naskočte včas, ať vám neujede vlak!