Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další podobná se koná 19. 10. 2017.

Program

Program

Velký sál

9:00 - 9:15

Úvodní slovo

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

9:15 - 9:55

Keynote: Information is Power. Empower yourselves!

Benchmarking our country against other countries helps us understand better how our country is being governed. We are governed better when we actively hold those in public leadership positions, to account. If we are more active citizens, we can effect change. The digital community is a Czech strength on the world stage - but it needs to assert itself.

Richard Hunt Richard Hunt

Marketing Solutions

Richard Hunt

Richard je zkušený vyhledavač talentů a osobností v oboru marketingu. Pravidelně a originálně komentuje českou mediální a politickou scénu. Jestli má někdo inspirace na rozdávání, pak právě on.

10:00 - 10:30

Coffee break

10:30 - 12:30

Velká mediální debata - Co čeká českou mediální scénu v roce 2014

Největší mediální debata letošního roku ukáže sílu a slabiny českého mediálního trhu. Přední osobnosti mediahousů, mediálních agentur a inzerentů a jejich názory na to, jestli se dnes vyplatí provozovat média, kolik z nich se na českém trhu uživí a jestli rok 2014 bude lepší, nebo horší než ten letošní. Dva moderátoři (Petr Koubský, Ján Simkanič) a 13 hostů během dvou hodinové diskuse, která rozhodně nebude hladit po srsti.

Petr Bažant Petr Bažant

CEO

Omnicom Media Group

Petr Bažant

Začínal v polovině 90. let v mediálním oddělení MARK/BBDO. Poté byl ředitelem mediálního plánování v agentuře MediaCom a ředitelem nákupu v Universal McCann. V roce 2001 přišel na pozici mediálního ředitele OMD, kde se o dva roky později stal výkonným ředitelem. Zároveň vedl nákupní uskupení mediálních agentur Omnicomu Opera a byl obchodním ředitelem v regionu CEE. Od dubna roku 2010 je CEO Omnicom Media Group.

Michal Feix Michal Feix

Výkonný ředitel

Seznam.cz

Michal Feix

Michal Feix je od ledna 2012 výkonným ředitelem společnosti Seznam.cz. Je pravou rukou Pavla Zimy, generálního ředitele společnosti, a stará se o chod všech složek firmy, vyjma produktové části, kterou si napřímo řídí Pavel Zima. Před pozicí výkonného ředitele ve společnosti Seznam.cz působil jako provozní ředitel. Před příchodem do společnosti Seznam.cz v roce 2004 působil na technických pozicích u obou českých konkurenčních portálů. Je absolventem ČVUT FEL a MBA.

Daniel Grunt Daniel Grunt

Ředitel nových médií

FTV Prima

Daniel Grunt

Absolvoval provozně ekonomickou fakultu ČZU a MBA na UNYP. V minulosti pracoval mimo jiné jako produktový a marketingový ředitel portálu Centrum.cz, Multimedia business manager ve společnosti Nokia a na pozici ředitele Internetu v TV Nova. Před příchodem do FTV Prima působil v Sanoma Media Praha jako ředitel Nových médií. Na postu ředitele PRIMA ON-LINE má na starosti veškeré aktivity v oblasti nových médií, jako je např. tvorba online strategie, budování a rozvoj webových stránek, mobilních aktivit apod.

David Hurta David Hurta

Generální ředitel

Mladá fronta

David Hurta

Od roku 2011 je generálním ředitelem vydavatelství Mladá fronta a. s. Ve vydavatelství působí již od roku 2008, kdy zastával pozici ředitele divize Časopisy. V mediích pracuje více než 10 let. Vystudoval ekonomii na VŠB Ostrava – Ekonomická fakulta.

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Petr Král Petr Král

Konzultant

Těžkáváha.cz

Petr Král

Petr si momentálně užívá statusu „na volné noze“ a toho, že na vizitce nemá žádnou funkci. V mentální koncidi se udržuje pomocí projektu Těžká váha.cz. V online prostředí se pohybuje od roku 1997, byl u zrodu ecommerce v Čechách. Posledních šest let působil v nákupní galerii Mall.cz. Začínal jako produktový manažer obchodu BileZbozi a v únoru tohoto roku z firmy odcházel z pozice šéfa marketingu celého holdingu.

Roman Latuske Roman Latuske

CEO a předseda představenstva

Economia

Roman Latuske

Vystudoval na IHK Wiesbaden bankovnictví se specializací na obor financování nemovitostí. Od roku 1998 pracuje v médiích. V mediální skupině MAFRA se podílel na vybudování zpravodajského portálu iDNES.cz a byl členem představenstva zodpovědný za divizi MAFRA DIGITAL. Od roku 2014 je CEO Economia, a.s. a zodpovědný za finální integraci Centrum Holdings a transformaci vydavatelství do digitálního mediálního domu.

Vladimír Piskáček Vladimír Piskáček

Ředitel redakcí

Economia

Vladimír Piskáček

Od září 2013 působí ve vydavatelství Economia jako ředitel redakcí. Před tím pracoval v Lidových novinách na pozici zástupce šéfredaktora, v roce 2007 stál jako spoluautor projektu u vzniku deníku E15.

Regina Sehnalová Regina Sehnalová

BigMedia

BigMedia

Regina Sehnalová

Regina posílila od srpna letošního roku společnost Bigmedia, největší společnost působící na trhu venkovní reklamy v ČR. Před tím působila téměř čtyři roky jako Mediální manažerka pro finanční skupinu ČSOB. Do skupiny ČSOB přišla z pozice vedoucí oddělení plánování a nákupu médií společnosti Telefónica O2. Zkušenosti má také z mediální agentury MindShare, kde tři roky zastávala pozici Senior media plannera. Před tím působila také ve společnosti ARBOmedia.

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

Jaromír Skopalík Jaromír Skopalík

Prezident Unie vydavatelů, mediální konzultant

BAUER MEDIA

Jaromír Skopalík

V mediích se pohybuje více než 20 let, vybudoval si pozici respektovaného mediálního manažera. V pozici jednatele v různých společnostech dvakrát zakládal a úspěšně vedl pobočky na Slovensku.

Jiří Svoboda Jiří Svoboda

CEO

GroupM

Jiří Svoboda

Jiří se v reklamní a mediální branži pohybuje více než 20 let a v současnosti řídí největší mediální skupinu v České republice. GroupM je holdingová společnost, která sdružuje a řídí mediální investice všech mediálních agentur, vlastněných komunikační skupinou WPP - H1.cz, Maxus, MEC, MediaCom a Mindshare. Před svým nástupem do GroupM pracoval více než 15 let v mediálních agenturách WPP. V roce 2001 úspěšně absolvoval program Media Lions na London Business School a své zkušenosti dále rozvíjel na různých pozicích v rámci oddělení klientského servisu a poté i jako člen managementu a následně CEO agentury MEC.

Libuše Šmuclerová Libuše Šmuclerová

Generální ředitelka a předsedkyně představenstva

Ringier Axel Springer

Libuše Šmuclerová

PhDr. Libuše Šmuclerová vystudovala Fakultu žurnalistiky Univerzity Karlovy v Praze. Svou profesní kariéru zahájila v Československé televizi, odkud v roce 1993 přešla do tehdy vzniklé TV Nova. Zde působila až do roku 2004 na pozici programové ředitelky, posléze výkonné ředitelky a jednatelky společnosti. Během následujících dvou let vybudovala ve funkci výkonné ředitelky spolu se svým manželem MUDr. Romanem Šmuclerem největší středoevropskou síť klinik estetické medicíny Asklepion. Od 1. března 2007 je PhDr. Libuše Šmuclerová generální ředitelkou a předsedkyní představenstva největšího tuzemského vydavatelství Ringier Axel Springer CZ. Souběžně se také tři roky věnovala pedagogické činnosti na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.

Daniel Šturm Daniel Šturm

Interim CEO

NetSoft

Daniel Šturm

Od roku 1993 se pohybuje na mediální scéně. Začínal v RRM. Následoval vedoucí marketingu na TV Nova, obchodní ředitel vydavatelství Mona, ředitel obchodního zastoupení VLP Inzertmedia, výkonný ředitel vydavatelství Stratosfera a ředitel marketingu České spořitelny. V současné době se věnuje marketingovému poradenství a zlepšování spolupráce v rámci firem za pomoci nástrojů Google Apps.

12:30 - 13:20

Oběd

13:20 - 14:20

Debata: Nové formy cílení a plánování online reklamy

Největší popularizátor nejmodernějších trendů plánování internetové reklamy Matěj Novák vyzpovídá své hosty, abyste se mohli dozvědět ty nejčerstvější tipy, jaké způsoby a technologie mohou zefektivnit vaši inzertní komunikaci na internetu. Jak v praxi funguje RTB? Jde o dobrý nástroj pro výkonnostní marketing? Nabízí behaviorální cílení opravdu přidanou hodnotu? Kdo a k čemu ho skutečně využívá?

Miloš Kriššák

Service Delivery Manager

MSD IT Global Innovation Center

Jiří Malý Jiří Malý

CTO

PROGRAMMATIC

Jiří Malý

Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii. 

Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích. 

Nejčastěji ho potkáte na kole.

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Martin Picek Martin Picek

manažer

GroupM

Martin Picek

Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.

Ondřej Slavík Ondřej Slavík

PPC performance manager

Heureka Shopping

Ondřej Slavík

Ondřej po studiích oboru Logistika a informatika na Technické univerzitě v Liberci pracoval jako informatik a webmaster v Krajské vědecké knihovně v Liberci. Ve své kariéře pokračoval ve společnosti Seznam.cz jako optimalizátor PPC kampaní v systému Sklik. Stávajícím působištěm se stala společnost Allegro Group CZ, kde má na starosti performance marketing (Adwords, Sklik, RTB, atd…) pro Heureka.cz a Heureka.sk. Další náplní práce je webová analytika a rozvoj spolupráce s agenturami.

Jan Zdarsa Jan Zdarsa

Product consultant

Google

Jan Zdarsa

Se zkušenostmi s reklamou ve vyhledávání a webovou analytikou přešel z agentury Neo@Ogilvy do Google Czech Republic. Nyní zde působí již více než 2 roky, kde jako konzultant internetové reklamy radí firmám, jak využít potenciál reklamních produktů Google naplno a jak tyto aktivity co nejlépe měřit pomocí Google Analytics.

14:20 - 14:40

Pár neuctivých slov k vynálezům trojúhelníkových kol

Peter, tradiční speaker a jedna z nejoblíbenějších tváří naší konference vyvolávající vášnivé ohlasy, se opět podívá na internetový trh z jiného pohledu – a začne až někde ve starověku. Myslíte si, že dnešní kupující chce a potřebuje nechat si do všeho kecat o moc víc než ten starověký? Opravdu jsou internetové přístupy natolik nové, nebo jenom stále natolik nedospělé?

Peter Lelovič Peter Lelovič

Konzultant marketingových komunikací

CONCEPT 42

Peter Lelovič

Mgr. Peter Lelovič je magistrem psychologie masových komunikací a reklamy. Svou kariéru začal těsně po revoluci v reklamním průmyslu. Prošel všemi stupni tvorby reklamy – od textaře až po řízení mezinárodní agentury. Začal klasickými médii, ale již v druhé polovině devadesátých let se začal profesně zabývat internetem. Posledních 8 let působí jako konzultant v marketingu a v oblasti User Experience.

14:45 - 15:15

Jak změnit svět s Peklem na talíři

Z internetového pořadu Peklo na talíři z produkce Stream.cz se stal společenský fenomén a Roman Vaněk nejen internetovou celebritou s nominacemi v anketě Křišťálová Lupa. Témata jako maso v Albertu napíchané vodou nebo pořad o Šmejdech dokonce vedly ke konkrétním pozitivním změnám. Jak tento úspěch vnímá jeho hlavní aktér, co všechno mu Peklo dalo a co od něj můžeme očekávat dál? O tom si s Romanem Vaňkem bude povídat Petr Koubský.

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Roman Vaněk Roman Vaněk

Zakladatel

Pražský kulinářský institut

Roman Vaněk

Roman je zakladatelem Pražského kulinářského institutu. Do povědomí veřejnosti se dostal především díky knižním bestselerům Poklady klasické české kuchyně, aneb, Jak to ta babička tenkrát vařila a Kouzlo kuchyně Čech a Moravy, aneb, Dědictví našich babiček. Známý je i díky svému autorskému internetovému pořadu Peklo na talíři. Pořad byl v roce 2012 oceněn na mezinárodním filmovém festivalu Life Sciences Film Festival cenou studentů. V roce 2007 zakládá Pražský kulinářský institut, kuchařskou školu pro veřejnost sídlící v Praze - Suchdole, která svoji činnost zahajuje prvním kurzem pro veřejnost 10. ledna 2008 a kde Roman Vaněk dodnes působí jako ředitel a lektor. O dva roky později spoluzakládá vydavatelství Prakul Production s.r.o. zaměřené na gastronomickou literaturu.

15:15 - 15:45

Coffee break

15:45 - 16:05

Kdo, co, od koho

Stovky nových zpráv vychrlí české zpravodajské servery denně. Jenže kolik z nich je jich skutečně původních a kolik převzatých? Kdo od koho přebírá a kdo je skutečným leadrem mezi servery. Na to vše se pokusí odpovědět výzkum Studia nových médií.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Nadační fond nezávislé žurnalistiky

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

16:05 - 17:00

Debata: Co je kvalitní obsah a jak si za něj nechat zaplatit?

Je internetový obsah pouhým nosičem reklamy, nebo má hodnotu sám o sobě a uživatelé jsou ochotni za něj vydávat své peníze? Jak se takový hodnotný obsah pozná a jak ho lze v českých redakčních podmínkách vytvořit? Své názory představí renomovaní novináři, kteří opravdu vědí, co je kvalitní obsah.

Tomáš Bella Tomáš Bella

Odcházející zástupce šéfredaktora

SME.sk

Tomáš Bella

Do SME nastúpil v roku 2000 ako redaktor prílohy Počítače, do roku 2008 bol jej vedúcim redaktorom. Venoval sa najmä najmä dopadom nových technológií na spoločnosť. Od februára 2007 do júna 2009 bol šéfredaktorom SME.sk, neskôr zástupcom riaditeľa SME.sk. V rokoch 2010 - 2013 bol riaditeľom spoločnosti Piano Media, od októbra 2013 je zástupcom šéfredaktora SME.

Josef Bouška Josef Bouška

CEO

Blue M

Josef Bouška

Původní profesí novinář, později pracoval v digitální a komunikační sféře. Působil také ve výkonné radě Asociace PR agentur a ve Sdružení pro internetový rozvoj, kde měl na starosti public affairs. Roku 2016 byl nominován na European Journalist Awards on Diversity. V současnosti žije na Mauriciu, kde založil a vede firmu Blue M zaměřenou na vývoj webů a mobilních aplikací.

Robert Čásenský Robert Čásenský

Zakladatel

Reportér Nadační fond

Robert Čásenský

Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Jan Majer Jan Majer

Psychologie.cz - šéfredaktor

Mindlab s.r.o.

Jan Majer

Původní profesí novinář, pracoval jako zpravodaj v ČTK, vedl ekonomickou rubriku týdeníku Reflex, založil a vedl dva finanční weby, radil finančním institucím v oblasti mediální komunikace, byl jedním ze zakladatelů společnosti Partners, kde aktivně působil jako ředitel PR a komunikace. V roce 2010 prodal svůj podíl a založil společnost Mindlab, která se věnuje vzdělávání a osobnímu rozvoji a vydává online magazín Psychologie.cz.

Miroslav Motejlek Miroslav Motejlek

Autor

motejlek.com

Miroslav Motejlek

Miroslav Motejlek je zakladatelem a majoritním vlastníkem společnosti motejlek.com, kterou tvoří z části zpoplatněný nezávislý zpravodajský server motejlek.com a internetová televize motejlek TV. Vystudoval ekonomii na Filosofické fakultě University Karlovy.
Pracoval v Lidových novinách a v Týdnu, v obou jako vedoucí ekonomické rubriky. Řídil redakci reportérů Českého rozhlasu pro stanice Radiožurnál a Rádio Česko.

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

Jindřich Šídlo Jindřich Šídlo

šéfreportér

Seznam.cz

Jindřich Šídlo

V médiích se pohybuje od roku 1992. 9 let byl reportérem v Respektu,  4 roky v Mladé frontě DNES a 1,5 roku vedl domácí zpravodajství v České televizi. Od roku 2010 do roku 2016 pracoval jako komentátor v Hospodářských novinách. V loňském roce pomáhal s rozjezdem Seznam zpráv, kde nyní působí jako šéfreportér. Je držitelem Peroutkovy ceny a Novinářské ceny. Ženatý otec 3 dcer.

Saša Uhlová Saša Uhlová

Redaktorka

Deník Referendum

Saša Uhlová

Saša vystudovala romistiku na FF UK. Učila čtyři roky v Romské střední škole sociální v Kolíně. Realizovala řadu výzkůmu v sociálně vyloučených lokalitách. Spolupracovala na tvorbě francouzských dokumentárních filmů v ČR. V současné době pracuje jako redaktorka Deníku Referendum.

17:00

Předpokládaný konec konference

Malý sál

10:00 - 10:30

Coffee break

10:30 - 11:00

Jak zvýšit příjmy z prodeje reklamního prostoru – tipy pro vydavatele

Jaké metody by mohly zlepšit celkový výkon reklamního prostoru vydavatele? Jak by měl vypadat postup při prodeji reklamního prostoru a jaké automatické funkce optimalizace adserveru mají vydavatelé k dispozici? Situace se komplikuje, když vydavatelé plánují současně dva typy kampaní: CPM a CPC. Řešení této situace závisí na možnostech adserveru, který monitoruje reklamní kampaně a spravuje reklamní prostor. Prezentace uvádí příběh úspěšného tureckého vydavatele Mynet.com, který dokázal výrazně zvýšit své eCPM v období pouze jednoho roku, a ukazuje několik tipů potřebných pro správný management reklamního prostoru.

Toms Panders Toms Panders

International Publisher Segment Manager

Gemius

Toms Panders

Toms Panders - odborník v oboru online reklamy s více než 5letými zkušenostmi v oblasti řízení online výzkumu, webové analytiky a adservingových služeb. Působí ve společnosti Gemius jako International Publishers Segment Manager a je zodpovědný mimo jiné za rozvoj spolupráce agentury se segmentem vydavatelů, navrhování nových produktů či za rozvoj mezinárodní spolupráce regionálních mediálních společností. Stará se o klíčové klienty společnosti v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky a zaměřuje se na další expanzi společnosti v rámci trhů, na nichž společnost již působí. Díky svým mezinárodním zkušenostem Toms poskytuje klientům poradenské služby a výzkumná řešení přizpůsobené jejich potřebám. Ve společnosti Gemius působí od roku 2008.

11:05 - 11:25

Piráti a distributoři nemohou žít v opozici natrvalo

Už dlouhá léta trvá válka mezi piráty a filmaři. Na jedné straně ulozto.cz nebo warforum.cz spojované s pirátským obsahem, často napadané, ale stále existující. Na druhé straně filmoví producenti, televizní společnosti, často útočící, ale stále bez velkého vítězství. Velké mediální přestřelky se rozplývají v malé reálné postupy někam. A jak už to bývá v každé dlouhotrvající válce, nejvíc tím trpí běžný člověk. Píše se rok 2013, jsme devět let v EU, mobilů je u nás více než lidí, na železnici máme zběsilou konkurenci, ale pokud si chcete pustit Titanic online, je to stejně právně nečisté jako kouřit trávu nebo jít za prostitutkou.

Tomáš Vyskočil Tomáš Vyskočil

Zakladatel

FILMTORO

Tomáš Vyskočil

Tomáš Vyskočil se filmy a seriály se potýká už od svého mládí, kdy založil filmový magazín FilmPub.cz, poté vybudoval seriálový web Edna.cz a dnes provozuje vyhledávač legálních filmů online Filmtoro. Jako manažer prošel firmami jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo H1.cz. Sní o budoucnosti, kdy se filmy a seriály nebudou pirátit a budou jednoduše dostupné v chytrých televizích.

11:30 - 11:35

Češi se knih jen tak nezbaví, ale mají u nich šanci i ty elektronické?

Výzkumy ukazují, že Češi patří v rámci Evropy k národům se silnou čtenářskou kulturou. Na první pohled tedy ideální prostředí pro šíření elektronických knih. Je však postoj české internetové populace k elektronickým knihám skutečně vstřícný nebo jsou Češi sice velkými, ale zároveň také konzervativními čtenáři, kteří se elektronickým knihám spíše brání? Považují dnešní čtenáři současnou nabídku e-knih na českém trhu za dostatečně lákavou z hlediska šíře nabízených titulů i nabízených cen? 

E-books 2013, Český národní panel a MEDIARESEARCH

Hana Friedlaenderová Hana Friedlaenderová

Senior Research Manager

Nielsen Admosphere

Hana Friedlaenderová

Hana vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. V roce 1994 nastoupila do společnosti MEDIAN, kde měla na starosti MEDIA PROJEKT, největší mediální výzkum v těchto letech. Od roku 1996 pracovala jako vedoucí oddělení Mediálních výzkumů. Spolu s doc. Milanem Tučkem CSc. vydala několik publikací z oblasti životního stylu české populace: Češi na  prahu nového tisíciletí (Slon, 2000), Evropa na prahu sjednocení (MEDIAN, KMR 2001), Jak se máte Slováci, ako sa máťe Česi? (Praha, MEDIAN 2003). V roce 2006 nastoupila do společnosti tehdy MEDIARESEARCH (nyní Nielsen Admosphere). V současné době pracuje v sekci obchodní, jako Research and Insights Manager.

11:40 - 12:30

Už se vyplácí prodávat e-knihy?

Podíváme se, jak si aktuálně stojí trh s e-knihami, kolik se jich prodává a jestli se na tom dá vydělat. O tato fakta požádáme nejdůležitější osobnosti (e)-knižního trhu v hodinovém povídání.

Tomáš Baránek Tomáš Baránek

Ředitel

Jan Melvil Publishing

Tomáš Baránek

Tomáš Baránek (nar. 1972) je český publicista a nakladatel. Vystudoval matematickou informatiku na Masarykově univerzitě v Brně, zakládal vydavatelství Computer Press (kde působil jako první šéfredaktor časopisu Computer). Od roku 2004 se věnuje především volné literární tvorbě, od roku 2007 opět vydavatelské činnosti (Jan Melvil Publishing). Napsal sbírku erotické poezie Bez uzdičky (Host), „praktickou příručku technologie lovu“ Jak sbalit ženu a Jak sbalit ženu 2.0 (Jan Melvil Publishing). Je také autorem stejnojmenné divadelní hry, která se od roku 2009 hraje na prknech brněnského divadla BURANTEATR. Ve spolupráci s tímto divadlem provozuje i interaktivní výukové kurzy předvztahové komunikace a na toto téma příležitostně přednáší i jinde. Vychovává dvě děti. Píše prózu. Žije v Brně.

Olga Zbranek Biernátová Olga Zbranek Biernátová

knihovník a social media specialist

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Olga Zbranek Biernátová

Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.

Alžběta Havlová Alžběta Havlová

Novinář

Český rozhlas

Alžběta Havlová

Od roku 2001 pracuje v Českém rozhlase. Postupem let se na Radiožurnálu začala věnovat moderním technologiím. Momentálně je také editorkou rozhlasového Centra zpravodajství.

Václav Kadlec Václav Kadlec

Albatros Media, CEO

Albatros Media

Václav Kadlec

Václav vystudoval Fakultu aplikovaných věd ZČU v Plzni a Brno International Business School v Brně. V knižním byznysu se pohybuje od roku 2000, kdy začínal jako autor knihy o programování a webových technologiích. Ty vycházely v nakladatelství Computer Press, do kterého v roce 2005 nastoupil na pozici redaktora počítačové literatury. Postupně se propracoval na pozici ředitele společnosti, po její akvizici společností Albatros Media v roce 2011 se přesouvá do managementu nástupnické společnosti a v roce 2012 se stává jejím generálním ředitelem.

Jiří Vlček Jiří Vlček

ředitel pro strategii a rozvoj

Palmknihy

Jiří Vlček

Jiří Vlček je spoluzakladatelem serveru Palmknihy. Elektronickým knihám se věnuje dvanáct let jako koníčku, od roku 2010 také profesionálně. Od roku 2003 do roku 2008 provozoval nakladatelství Wolf Publishing, zakládal dosud fungující Edici Pevnost. Celkem vydal 35 knižních titulů. Jiří se začal profesně zabývat IT v roce 1991 a v podstatě se tomuto oboru věnuje dosud – s přesahy zejména do ekonomického a business poradenství. 

Hana Žáková Hana Žáková

business developer

Alza.cz

Hana Žáková

Vystudovala VŠE a FSV UK. Na knižním trhu se pohybuje od roku 2007. Ve společnosti Kosmas se věnovala marketingu a řídila oddělení internetového obchodu. V roce 2011 implementovala na Kosmas.cz prodej e-knih a audioknih ke stažení. V současné době pracuje jako manažerka e-contentu ve společnosti Alza.cz

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 14:30

Debata: Může mobilní obsah někoho uživit?

Dramaticky roste počet mobilních přístrojů, počet uživatelů mobilního obsahu a doba s ním strávená. Investice do mobilní inzerce tento trend nekopírují, natož aby se dokázaly klasické internetové inzerci vyrovnat cenou. Jak jsou na tyto změny vydavatelé, inzerenti a agentury připraveni? Zeptáme se hned několika z nich.

Jiří Budinský Jiří Budinský

Mobile Product Expert

Allegro Group CZ

Jiří Budinský

Vystudoval univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Věnuje se strategickému rozvoji a plánování v oblasti mobilních platforem, uživatelskému designu a mobilnímu marketingu v oblasti e-commerce. Podílel se na rozvoji mobilních platforem, mobilních kampaní a vývoji aplikací pro české e-commerce subjekty – např. Aukro, Heureka, Hotel.cz apod. Je spoluzakladatelem projektu Allegro App Pool, který podporuje české vývojáře a přináší jim příležitosti vytvářet produkty pro mobilní platformy.

Michal Klíma

generální ředitel

TABLET MEDIA

Mediální manažer a novinář. Řídil vydavatelství Lidové noviny, Economia, Economia Online a Spoločnosť 7 Plus. Byl předsedou Unie vydavatelů a členem výkonného výboru Světové asociace novin. Letos založil a řídí první vydavatelství tabletových časopisů Tablet Media, které od května 2013 vydává týdeník DOTYK.

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

David Lorenc David Lorenc

Manažer Smobil

Seznam.cz

David Lorenc

David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

Michal Šrajer Michal Šrajer

Chief Happiness Officer

AVAST Software

Michal Šrajer

Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

Lucie Tvarůžková Lucie Tvarůžková

CEO

Zonky

Lucie Tvarůžková

V roce 1998 absolvovala Gymnázium T.G. Masaryka v Litvínově. Vystudovala Fakultu sociálních věd UK a City University, Depepartment of Journalism v Londýně. Pracovala postupně v redakci Lidových novin (1998 až 2002), ve vydavatelství Mediacop (2002 až 2006), v deníku Mladá fronta Dnes (2006 až 2007), od roku 2008 byla stálou zpravodajkou Hospodářských novin v Bruselu. 1. dubna 2009 se stala zástupkyní šéfredaktora HN. Od 1. července 2013 se stala šéfredaktorkou portálu IHNED.cz. V roce 2014 se Lucie vydala na boj proti bankovní lichvě jako CEO projektu Zonky - P2P lendingové platformy. Služba byla spuštěna v červnu 2015, úspěšně prošla pilotním obdobím a v září odstartovala naplno.

Patrick Zandl Patrick Zandl

Mobile Telecommunications Professional

Energomonitor.cz

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 2012 spoluzaložil Energomonitor, v němž vyvíjí Facebook pro elektřinu a elektrárny. Do té doby dělal věci, které nestojí za zmínku a od té doby se naopak pomaličku seznamuje se světem internetu.

14:30 - 14:50

Email on mobile devices - from challenge to opportunity

Apsis recent study reveals that users are reading more emails on mobile devices than ever before. This presentation focuses on taking advantage of this development with facts, analysis and solid ideas.

Senol Efendi Senol Efendi

Manager, International Sales

APSIS

Senol Efendi

Senol has lived in several countries, such as Germany, Turkey,Bulgaria, Greece, Slovakia and Hungary. He sees himself as citizen of the world and enjoys the benefits of speaking several languages.

He strongly believes in the power of e-mail marketing, and this is more than noticeable in his presentations. Listen to him and get inspired by the possibilities with email marketing – a field that is constantly evolving.

Senol moved to Sweden three years ago thrilled by the challenge to work with e-mail marketing at Apsis. He works as international sales manager, leading a team of sales proffesionals helping companies with email marketing solutions. Prior to Apsis he has taken operational and sales positions within IBM.

14:55 - 15:15

Pohádka o last-clicku - jak lépe vyhodnocovat vaše kampaně

Zlý last-click opanoval skoro celý online kraj a pouze vy to můžete změnit! Nabrousíme vám zbraně a naleštíme zbroj. Povíme si že jsou i jiné způsoby vyhodnocování kampaní a zasáhneme last-click v jeho nejslabším místě. Představíme si několik vašich statečných pomocníků - princ First-interaction, Time-decay a Sancho "Position based" Panzu. Budeme mluvit o tom, jak si přivolat na pomoc i jiné pomocníky, zejména přes magický Google Analytics. A podíváme se na zoubek několika kampaním.

Zachraňte vaše zmírající výkonové kampaně a pomozte jim dostat se zpět na nohy pomocí lepšího vyhodnocování. Princezna, půl království a sláva z case-studies vás neminou!

A nebojte, všechno dobře dopadne.

Jakub Chour Jakub Chour

Performance Advertising Consultant

H1.cz

Jakub Chour

Jakub  spravuje účty velkým klientům - zejména internetovým obchodům v systémech pro placenou reklamu. Věnuje se vytěžování jejich stávajících zákazníků a efektivnímu využívání zákaznických databází. Tato specializace Jakuba přivedla také k MailChimpu a emailovému marketingu.

Jakubovu pracovní náplň tvoří také správa reklamy na mobilních telefonech. V H1.cz vede interní semináře mobilní reklamy a konzultuje mobilní kampaně klientů.

Vystudoval teoretickou sociologii na FSV UK a kromě online marketingu ho zajímá i svět mobilních aplikací, použitelnosti webových stránek, zážitkového učení a také použití rozšířené reality skrze mobilní telefony.

Miloš Kriššák

Service Delivery Manager

MSD IT Global Innovation Center

15:15 - 15:45

Coffe Break

15:45 - 16:05

5 dobrých důvodů proč v reklamě využít cílení na zájmy uživatelů

Plánování reklamních kampaní dle zájmů uživatelů násobně zvyšuje efektivitu jakékoliv - a tedy i bannerové či tzv. display - online reklamy. Aby ne, když lidé přirozeně reagují lépe na reklamu, která je jim blízká a přináší jim to, co opravdu potřebují či to, je baví a zajímá. Na konkrétních ukázkách v prezentaci vysvětlíme 5 důvodů, v čem jsou největší výhody behaviorálního cílení. Rozeberme zároveň jak takovou kampaň snadno a konkrétně naplánovat a připravit. A ze zkušeností více jak 300 reklamních kampaní ukážeme, čeho se přitom ideálně vyvarovat.

Martin Picek Martin Picek

manažer

GroupM

Martin Picek

Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.

16:10 - 16:30

Pokročilá personalizace na cestě k efektivitě

Už jste někdy řešili problém, který článek z nepřeberné haldy je ten správný? Nebo jste se divili proč proboha někdo ukazuje zrovna vám banner, který vás prostě nezajímá? Oba problémy lze efektivně řešit pokročilou personalizací. Tedy vytvořením modelu uživatele a nabídnutím přesně toho, co uživatel chce a navíc v okamžiku, kdy to chce. Ukazuje se, že i jednoduché behaviorální cílení dokáže násobně zvýšit efektivitu reklamy, zvýšit čtenost i loajalitu. A to je opravdu jen začátek. Pokud vás zajímá, kam se to dá dne dotáhnout, stavte se na naší přednášce.

Zbyněk Hraše Zbyněk Hraše

team leader vývoje Soyky

Etnetera

Zbyněk Hraše

Na českém IT trhu se pohybuje již 13 let. Od roku 2007 pracuje ve společnosti Etnetera, kde se zaměřuje na vedení projektů pro významné klienty (např. Fortuna, Datart). Aktuálně je šéfem produktové divize se specializací na personalizaci a zátěžové testování. Je ženatý, má dvě dcery, aktivně sportuje (maratonec a ironman).

16:35 - 16:55

Proč se médiím vyplatí vstoupit se svým obsahem do internetových diskusí

Jak vypadá Social Care v praxi? Ve zkratce: značka v reálném čase zjišťuje, co lidé na internetu řeší, přijde za nimi a tam, kde o problému diskutují, jim dá to, co chtějí. Pro mediální domy je to šance, jak vydávat maximálně aktuální a relevantní obsah vycházející z témat, jež ve společnosti v danou chvíli skutečně rezonují. Média tak můžou využít sílu komunit a opinion leaderů, kteří jim přivedou čtenáře. Je to jedna z bran, kterou se dá postupně procházet k placenému obsahu. Jak to celé může fungovat a kdo co již zkouší?

Martin Ježek Martin Ježek

Managing Director

Inspiro Solutions

Martin Ježek

Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

17:00

Předpokládaný konec konference