Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2024 se koná 5. 11. 2024.

Přednášející

Moderátoři

Alžběta Havlová

Od roku 2001 pracuje v Českém rozhlase. Postupem let se na Radiožurnálu začala věnovat moderním technologiím. Momentálně je také editorkou rozhlasového Centra zpravodajství.

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Petr Krčmář

Petr Krčmář působí jako šéfredaktor serveru Root.cz. Vystudoval elektroniku se zaměřením na počítačové systémy. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá téměř dvacet let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Propaguje nasazení otevřeného software a svobodný přístup k informacím. Je aktivním členem sdružení vpsFree.cz, ve kterém členové spravují vlastní VPS infrastrukturu.

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

Jasna Sýkorová

Partner v komunikační agentuře Taktiq Communications, která vznikla spojením agentur DataConsult a Heretic PR. Spoluzakladatelka a programová ředitelka festivalu iCON Prague (www.iconprague.com). Bývalá novinářka, která se aktivně věnuje novým trendům v technologiích, v médiích a marketingu.

Přednášející

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.

Dalibor Balšínek

DB (1972) Vystudoval literární vědu na FPF Slezské univerzity v Opavě (1993) a masovou komunikaci na FSV Univerzity Karlovy v Praze (2000). Začínal v regionálním tisku jako kulturní redaktor, od začátku studií v Praze (1994) pracoval jako redaktor Lidových novin. Na jaře roku 1996 nastoupil jako politický reportér do televize Nova. Po dvou letech z televize odchází do vydavatelství Stratosféra, aby založil a vedl svůj první časopisecký projekt, titul Spy. Časopis, který byl koncipován jako politický tabloid, opouští po necelém roce. Pracuje opět pro televizi Nova a v polovině roku 1999 je jmenován ředitelem tisku a PR TV Nova. V červnu 2000 se stává šéfredaktorem časopisu Týden. Za jeho působení se zvedl prodaný náklad časopisu Týden trojnásobně (z 16 200 v roce 2000 na 57 800 v roce 2003), Týden získává ocenění Časopis roku. V roce 2002 zakládá časopis Instinkt a stává se mediálním ředitelem vydavatelství Mediacop. Časopis Instinkt po roce úspěšného vydávání získává ocenění Hvězda roku. Z vydavatelství Mediacop odchází v lednu 2009 do představenstva mediální skupiny MAFRA, kde byl tři roky zodpovědný internetové aktivity skupiny a deník Lidové noviny, kterých byl zároveň šéfredaktorem. V polovině listopadu 2013 z Mafry odchází. Počátkem roku 2014 zakládá vydavatelství Echo Media a.s., která vydává internetový deník Echo24.cz

Tomáš Bella

Do SME nastúpil v roku 2000 ako redaktor prílohy Počítače, do roku 2008 bol jej vedúcim redaktorom. Venoval sa najmä najmä dopadom nových technológií na spoločnosť. Od februára 2007 do júna 2009 bol šéfredaktorom SME.sk, neskôr zástupcom riaditeľa SME.sk. V rokoch 2010 - 2013 bol riaditeľom spoločnosti Piano Media, od októbra 2013 je zástupcom šéfredaktora SME.

Robert Čásenský

Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.

Přemysl Čech

Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český s slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. Je majitelem společnosti MEDIAN. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur. V letech 2003 – 2012 se podílel na formování nové podoby samostatných výzkumů pro měření rádií (RADIO PROJEKT) a deníků a časopisů (MEDIA PROJEKT). V roce 2012 uvedl na trh projekt adMeter.

Petr Dvořák

Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

Ondřej Filip

Ondřej Filip vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze – obor Informatika, a University of Pittsburgh - Joseph M. Katz Graduate School of Business (MBA). Během studia na Karlově univerzitě začal pracovat ve společnosti IPEX, kde později působil jako technický ředitel a člen představenstva. Od prosince 2004 je Ondřej výkonným ředitelem CZ.NIC. Dále působí v představenstvech sdružení NIX.CZ (Neutral Internet Exchange), Euro-IX (European Internet Exchange Association) a DNS OARC (The Domain Name System Operations Analysis and Research Center). Ondřej Filip je členem Multistakeholder Advisory Group, která je poradním orgánem generálního tajemníka OSN pro Internet Governance Forum, a zároveň je aktivní v radě ccNSO (Country Code Names Supporting Organisation) působící v rámci organizace ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers). Ve svém volném čase hraje rád basketbal, cestuje nebo programuje opensource software.

Hana Friedlaenderová

Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.

Pavel Fuksa

Pavel Fuksa je jeden z nejúspěšnějších českých tvůrců reklamy. Jako artdirector nebo designér pracoval na projektech pro klienty jako ESPN, Facebook, Twitter, Google, kancelář Baracka Obamy, Mercedes, Nike nebo Fortune 500. Pracoval ve Velké Británii, ČR a Slovensku. Za minulý rok ho časopis Lürzer’s Archive zařadil do seznamu nejlepších světových designérů a za rok 2012 se umístil na třetím místě ve světovém žebříčku kreativních ředitelů, vydávaných stejným magazínem. Působil jako kreativní ředitel v agentuře Labstore a Young & Rubicam v Praze a nyní je na volné noze.

David Gaydečka

Od roku 2004 je spoluorganizátorem festivalu United Islands of Prague (www.unitedislands.cz), který každoročně navštěvuje přes 50.000 návštěvníků. Provozuje agenturu Joe's Garage Live (www.joesgarage.cz), která se věnuje zastupování českých i zahraničních hudebníků a zprostředkovává jim koncerty v ČR. Podílel se na prezidentské kampani Karla Schwarzenberga, zejména na její online podobě. U příležitosti dvacátého výročí pádu železné opony založil společně s přáteli neziskovou společnost Opona o.p.s., která se věnuje připomínání totalitní historie naší země. Dříve spoluorganizoval koncerty občanského sdružení Pohyblivý klub, např. festival Blues v lese v Řevnicích.

Tony Haile

Tony Haile je CEO Chartbeat, analytické společnosti, která se zabývá zkoumáním real-time dat. Chartbeat pracuje s více jak 4 000 medii, které zahrnují 80% top vydavatelství v USA a další média z více jak 35 států. Chartbeat pomáhá vydavatelům porozumět tomu, jak lidé reagují na jejich obsah a reklamu. Za posledních 5 let se Chartbeat pod vedením Tonyho rozrostl ze dvou nadšenců u jednoho stolu do společnosti s více jak 60 zaměstnanci s klienty jako je CNN, The New York Times, The Guardian a The Financial Times. Tony přednáší na Kolumbijské univerzitě. Serverem Crain’s New York Business byl vybrán jedním ze 40 pod 40 a FastCompany ho pro změnu zařadilo mezi TOP 100 nejvíc kreativních lidí v byznysu. Před vstupem do startupového světa Tony soutěžil po celém světě na jachtařských závodech a vedl polární výpravu na Arktidu.

Eva Hanáková

Absolventka VŠE. Dříve působila ve vedení Hospodářských novin jako vedoucí sekce Podniky a trhy a jako šéfredaktorka týdeníku Ekonom. Šéfredaktorka prvního čistě tabletového týdeníku DOTYK, který získal v roce 2014 ceny Nejlepší evropský tabletový časopis roku od Světové asociace novin a vydavatelů zpráv (WAN-IFRA), Časopis roku Unie vydavatelů a titul nejlepší tabletová aplikace roku.

Josef Havelka

Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.

Pavel Hejl

Pavel Hejl je právník advokátní kanceláře Bird & Bird, s.r.o. Specializuje se na oblast duševního vlastnictví, informačních technologií a telekomunikací. Rovněž má zkušenosti z oblasti insolvenčního práva a ochrany hospodářské soutěže. Do Bird & Bird přišel z firmy Weinhold Legal. Vedle právní praxe působil pět let jako vývojář IT systémů, mj. se podílel na informačním systému Nejvyššího soudu. Je absolventem Právnické fakulty UK a Fakulty informatiky a statistiky VŠE.

Kateřina Holnová

Kateřina Holnová přišla do Effectix.com 1. dubna 2013 a přinesla více než desetileté zkušenosti z oblasti řízení, které získala převážně v oboru telekomunikací. Teď ji čeká opravdu hodně práce, nastavené cíle jsou jasné: expanze a v dlouhodobém horizontu přivést Effectix.com na burzu.

Niall Horgan

Niall je manažerem Twitteru pro obchod v rámci regionu EMEA. Byl jedním z prvních obchodníků zaměstnaných v Twitteru pro oblast EMEA a ve své současné pozici je zodpovědný za nasazování Twitteru na nových trzích. Také se stará o partnery Twitteru tak, aby jim pomohl zdravě růst. Před nástupem do Twitteru pracoval Niall pro Sky Media Ireland, kde byl zodpovědný za rozvoj agentury, řízení kampaní a zvyšování příjmů z inzerce. Kariéru začínal na marketingových pozicích v Irish Mainport Holdings Ltd a Thomas Crosbie Holdings Ltd.

Zdeněk Hornych

Zdeněk Hornych je zodpovědný za strategický rozvoj monetizační platformy SOCIFI jako CEO. Je zakladatelem digitální agentury PositiveZero.uk se sídlem ve Velké Británii. Má více než 7 let zkušeností s komplexními digitálními projekty pro mezinárodní klienty jako Microsoft, Heineken, Škoda Auto, L’Oréal, P&G, GSK a další. Pracuje pod heslem “Dostatečně dobré není nikdy dostatečné” a orientaci na zákazníka považuje za klíčovou.

Zbyněk Hraše

Na českém IT trhu se pohybuje již 13 let. Od roku 2007 pracuje ve společnosti Etnetera, kde se zaměřuje na vedení projektů pro významné klienty (např. Fortuna, Datart). Aktuálně je šéfem produktové divize se specializací na personalizaci a zátěžové testování. Je ženatý, má dvě dcery, aktivně sportuje (maratonec a ironman).

Michal Illich

Michal Illich vyvíjel webové vyhledávače od roku 1999. Roku 2002 založil Jyxo, s.r.o., které dodávalo fulltextové vyhledávání pro Atlas, Seznam, Zoznam.sk, Azet.sk, Tango.hu, Vodafone a další. Jyxo také vyvinulo Blog.cz, který se stal pátým nejnavštěvovanějším českým serverem, a reklamní systém, který po 3 a půl roku poháněl Sklik na Seznam.cz. V květnu 2008 firmu Jyxo koupil CET 21 a Michal tam dva roky pracoval jako šéf internetového vývoje. Od června 2010 pracuje na mezinárodních projektech, zejména univerzální čtečce FlowReader.com, testovací službě Testomato.com a komunitním webu Devel.cz

Aljosa Jenko

Aljosa has fifteen years of experience as entrepreneur, CEO and co-founder of several media and technology companies across Europe, Asia and the United States. He has been responsible for strategic and corporate segments, fundraising, M&A, international expansion and partnerships. He is the Founder and CEO of Httpool, the leading Central and Eastern European cross channel advertising network he launched in 2000. Since 2008 Aljosa expanded the group from 5 to currently 17 international markets and played a crucial role in developing regional digital advertising markets and setting technology and industry standards. Aljosa obtained his MBA degree from Haas School of Business at UC Berkeley and is a Kauffman Finalist.

Dalibor Kaláb

Nadšený a energický on-line marketér a sportovec. Deset let zkušeností s online marketingem a online prodejem. Poslední 4 roky působí v O2, dříve řídil prvního českého VoIP operátora FAYN nebo webhostingové projekty Computer Pressu.

Pavel Kočička

Vystudoval elektrotechniku, ale nikdy se tím neživil. Naopak se dlouhou dobu věnoval počítačové grafice a typografii, obojí později vyučoval na VOŠG Hellichova. Poté vytvořil a rok vedl přílohu Hi-tech v MF DNES, která byla úspěšnější čtenářsky než inzertně. Po krátké zastávce v časopisu pro lékaře zakotvil jako redaktor časopisu Ekonom. I tento obor opustil a nyní se věnuje vymýšlení novinek pro iDNES.cz a jejich obhajobě navenek.

Matúš Kostolný

V denníku SME je od roku 1994. V prvom ročníku žurnalistiky začal
spolupracovať so zahraničným oddelením denníka SME. Neskôr sa stal
jeho redaktorom a potom vedúcim. Najčastejšie písal o Spojených
štátoch, NATO, OSN, slovenskej zahraničnej politike. V lete 2006 sa
stal zástupcom šéfredaktora. Od októbra 2006 je šéfredaktorom SME.

Ondřej Krátký

Ondřej Krátký je spoluzakladatelem a ředitelem přepravní aplikace Liftaga. Vedle aplikace pro taxi a kurýry poslední roky rozvíjí přepravní síť Liftago.network, která spolupracujícím klientům po celém Česku nabízí vyšší rychlost a přesnost přepravy při nižších nákladech na první i poslední mili. Vizí Liftago.network je efektivnější využití přebytečné přepravní kapacity desítek tisíc existujících dopravců u nás s cílem levnější, rychlejší, přesnější i udržitelnější přepravy.

Peter Lelovič

Mgr. Peter Lelovič je magistrem psychologie masových komunikací a reklamy. Svou kariéru začal těsně po revoluci v reklamním průmyslu. Prošel všemi stupni tvorby reklamy – od textaře až po řízení mezinárodní agentury. Začal klasickými médii, ale již v druhé polovině devadesátých let se začal profesně zabývat internetem. Posledních 8 let působí jako konzultant v marketingu a v oblasti User Experience.

Jakub Mahdal

Jakub Mahdal vystudoval obor informačních technologií na Vysokém učení technickém v Brně. Během svých studentských let založil společnost Safetica Technologies, kde je v současnosti většinový majitel a výkonný ředitel. Safetica Technologies je průkopníkem na trhu vnitřní firemní bezpečnosti – ochrany proti selhání vlastních zaměstnanců a v současné době své produkty exportuje do více než 50 zemí na pěti kontinentech. Čerstvě byla zařazena do stovky nejlepších technologických firem Evropy.

Ondřej Malý

Ondřej Malý vystudoval žurnalistiku a americká studia na Fakultě sociálních věd UK. V letech 2007 – 2012 působil jako redaktor v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Od roku 2012 do roku 2017 byl členem Rady Českého telekomunikačního úřadu. V dubnu roku 2017 byl jmenován koordinátorem digitální agendy na Úřadu vlády ČR. V roce 2018 zastával pozici náměstka ministra průmyslu a obchodu. V současnosti je nezávislý konzultant.

Alexandr Mitrofanov

Narodil se v roce 1957 v Rostově na Donu, Rusko.
V letech 1974-79 vystudoval žurnalistiku na Rostovské státní univerzitě. V červnu až září 1997 absolvoval Mezinárodní novinářský kurs pořádaný The Thomson Foundation, Cardiff, Wales, Velká Británie.
V letech 1980-88 pracoval jako redaktor podnikového časopisu Škodovák, Škoda Plzeň,
v letech 1988-91 jako redaktor měsíčníku Socialistické Československo (později Československo) vydávaného v ruském a německém jazyce, v letech 1991-92 redaktor deníku Právo lidu, od února 1992 až nyní redaktor, později komentátor deníku Právo (do roku 1995 Rudé právo).
V roce 1994 obdržel novinářskou Cenu křepelek Českého literárního fondu, v roce 2000 novinářskou Cenu Ferdinanda Peroutky.
V roce 1998 vydal knihu Za fasádou Lidového domu, v roce 2002 knihu Politika pod pokličkou (s Markétou Maláčovou), v roce 2005 se autorsky podílel na sborníku Bludné cesty sociální demokracie.
Trvale spolupracuje s Českým rozhlasem Plus a s Českou televizí. Aktivní twitterový účet @alexandrmitrofa

Témata: česká politická scéna, ruská politická scéna

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

Lenka Palasová

Lenka pracuje odjakživa v internetu. Už třetí rok pečuje v Air Bank o internetové kanály. K tomu se věnuje i marketingu a inovacím. Předtím několik let navštěvovala Vodafone. Má ráda jarní kytky a lanýže.

Martin Paleček

Martin Paleček dlouhá léta pracoval ve společnosti ACE a.s. v oblasti postprodukce TV reklam a filmů pro české i zahraniční klienty. Ve společnosti ACE a.s. vedl divizi reklamní postprodukce, kterou následně přetransformoval na postprodukci Spoon. Nyní působí jako CEO ve společnosti Hollywood C.E.

David Pavel

David je zakladatelem a zároveň ředitelem digitální contentové agentury Newcast. Vystudoval komerční komunikace na VŠE a má zkušenosti s komunikačním a digitálním plánováním jak z ČR pro více agentur, tak např. z Německa a regionální koordinace CEE. Posledních několik let působil ve vedení mediální agentury a na základě svých zkušenosti vidí nyní obrovský potenciál pro značky právě v práci s vlastními (Owned) médii a relevantním propojením na content strategii a technologické inovace, jakou je např. Virgla.

Tomáš Pflanzer

Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.

Jovan Protic

Jovan je odpovědný za aktivitu vydavatelství v rámci tištěných a digitálních médií portfolia skupiny Ringier Axel Springer  (na všech trzích, kde je skupina Ringier Axel Springer AG přítomna: Polsko, Slovensko, Maďarsko, Bosna, Srbsko, Černá Hora). Podílí se na strategickém řízení předních online médií, novin a časopisů na 6 východoevropských trzích. Nejdůležitější značky: Novy Cas / Cas.sk, Aktuality.sk, Onet.pl, Fakt / Fakt.pl, Blic / Blic.rs,

Jan Rozkošný

Jan je spoluautorem projektu DVTV.cz. V letech 2007-2014 působil jako editor zpravodajství ČT (Události komentáře, 168hodin, RETRO a speciální projekty). Dále pracoval jako redaktor a editor v české redakci BBC. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a veřejnou politiku na Hertie School of Governance v Berlíně

Přemysl Rubeš

Vystudoval matematiku na FJFI ČVUT v Praze a na prestižní francouzské “Grande Ecole” ENSTA na Pařížském technologickém institutu (ParisTech). Během svého několikaletého působení ve Francii získal cenné zkušenosti jako BI analytik v Air France a produktový manažer ve společnosti Amadeus. Po svém návratu do ČR v roce 2011 založil v Praze pobočku francouzské technologické společnosti Altersis. Po jejím prodeji v roce 2013 působil po boku Petra Ludwiga jako konzultant v GrowJOB institute. V létě tohoto roku přijal nabídku Jakuba Havrlanta stát se ředitelem společnosti Bileto. Smyslem projektu je zjednodušení a zatraktivnění veřejné dopravy - od vyhledání a nákupu jízdenek až po návrat domů.

Tomáš Řehák

Mediálním businessem se baví a živí od studií. Za tu dobu dal vzniknout projektům např. MDS, OMD Digital, SPIR, Ejhle.net naposledy Programmatic, který přivádí, testuje a implementuje vyspělé technologie z oblasti programmatického prodeje do celé řady významných společností v ČR nejen z oblasti médií.

Miroslav Řihák

Miroslav Řihák získal inženýrský titul na Elektrotechnické fakultě Vysokého učení technického v Brně v oboru Technická kybernetika. Po studiích nastoupil na místo programátor/analytik do tehdejší České státní pojišťovny, poté spoluzaložil a pracoval ve společnosti NETic jako architekt oddělení počítačových sítí a později jako jeho vedoucí. V roce 1993 se jako jeden ze zakládajících společníků ujal vedení firmy BGS partners CS. V roce 1996 byla firma BGS partners CS přetransformována v akciovou společnost ANECT a Miroslav Řihák se stal jejím generálním ředitelem a předsedou představenstva. Firma se pod jeho vedením umístila v roce 2005 na 7. místě v anketě „Zaměstnavatel roku". Na začátku roku 2009 opustil Miroslav Řihák pozici generálního ředitele, nadále zastává pozici předsedy představenstva společnosti ANECT.
Miroslav je držitelem prestižních ocenění „Podnikatel roku 2004" a „Osobnost české informatiky a telekomunikací za rok 2005". Je aktivním sportovcem. Věnuje se různým zimním sportům, jízdě na kole, potápění nebo jachtingu.

Jon Slade

Jon Slade is the commercial director for digital advertising and insight at the Financial Times. He has overall responsibility for global advertising revenues and commercial advertising development for FT.com, howtospendit.com and the FT’s mobile products. Slade’s remit includes setting and implementing the overall strategic direction for the FT’s advertising business across all digital platforms, managing technology and creative supplier sourcing, as well as coordinating internal groups across the broader business such as product development, editorial and operations. He represents the advertising department on the FT.com executive team, and is a member of the FT’s global commercial team. In addition Slade is responsible for the FT’s Commercial Strategy & Insight teams in London and New York, providing actionable insight for clients through research and analysis. In January 2014 Slade took responsibility for the launch and on-going activity of the FT Global Commercial Academy – a continuous learning and development program for all members of the commercial team worldwide, including digital skills, industry awareness and sales skills. Prior to this role Slade ran the FT’s strategic sales team – the global creative solutions unit he built in 2007. The strategic sales team plays an important role in the development of audience-targeted advertising solutions across the FT.com platforms, matching client communication objectives with the integration of FT brand and content. Jon Slade joined the FT in 2002 as Technology Client Manager working with European Technology and Telecoms clients. He left the FT in 2005 to join News International, and returned to the FT in 2007. Slade has a background in client sales within the technology advertising sector and has previously worked for Fairfax, both in London and Sydney. He is a member of the IAB in London (board representative), active participant with the OPA in New York, and spokesperson for the FT on digital advertising matters and industry trends.

Jan Stanko

Honza Stanko je ředitelem marketingové komunikace českého T-Mobilu. Vystudoval ekonomickou fakultu VŠB-TUO v Ostravě a Český institut reklamní a marketingové komunikace. V oboru marketingové komunikace prošel v podstatě všemi jejími oblastmi od tvorby brožur až po vedení velkých reklamních kampaní. Z těch nejznámejších řídil kampaně s Chuckem Norrisem, Fitko s Vojtou a Lukášem (asi si vzpomenete na ta-ble-ty) nebo vánoční kampaň se Zadarem Volaničem. Pod jeho vedením vznikla nová série s Ivanem Trojanem. Je fanda do moderních technologií a životní optimista :-)

Dany Stejskal

Majitel a ředitel společnosti OPTIO CZ. DTP a tiskové produkci se věnuje od roku 1990, a to jak ve velkých společnostech, v reklamních agenturách, tak i vlastním studiu. V současné době se věnuje převážně vedení týmu OPTIO CZ a digitálnímu publikování jak vlastního hudebního časopisu Headliner, tak dalších projektů klientů.

Petr Šimůnek

Petr uvedl Forbes na český trh v listopadu 2011. V českých médiích pracuje dvacet let, od roku 2005 až do roku 2011 vedl jako šéfredaktor Hospodářské noviny. Předtím pracoval jako šéf ekonomické rubriky MF DNES a jako zástupce šéfredaktora. Deset let moderoval politickou televizní diskusi Nedělní partie, tři roky rozhlasový pořad Pressclub, pracoval pro rakouskou tiskovou agenturu APA. Vystudoval VŠE, absolvoval studijní pobyt na Oxford University, Green College a roční studium na Johannes Kepler Universitat Linz. Získal cenu Guvernéra České národní banky.

David Špinar

David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

Karolina Šrámková

Air Bank s nadšením a vášní buduji více než 6 let. Začínala jsem na marketingu, kde se mi splnila velká touha postavit značku od základu. Co víc si může marketér přát. Pak přišla nabídka postavit stejnou banku dovnitř a přijala jsem nabídku šéfovat Péči o zaměstnance (jinde říkají „ejčář“). V euforii jsme totiž celá ta léta stavěli banku tak, aby ji klienti mohli mít rádi. Mohli jsme se roztrhnout, abychom je udělali spokojenými a nadšenými ambasadory. Jenže jsme jaksi zapomínali na sebe. I já jsem zapomínala na sebe, a proto k vám v dubnu budu mluvit z pozice člověka, který se připravuje na dlouhou dovolenou.

Daniel Vávra

Vystudoval Střední umělecko průmyslovou školu v Turnově. Od útlého věku tvořil všechno možné na počítačích, kreslil komiksy, fotil a psal. V roce 1998 nastoupil do tehdejších Illusion Softworks jako 2D grafik a podílel se na vzniku Hidden and Dangerous.

Později se stal hlavním designerem, scénáristou a režisérem zatím nejúspěšnější české hry Mafia. Hned po té začal pracovat na scénáři a designu jejího pokračování, po jehož dokončení se dále na titulu aktivně nepodílel a v pražském studiu IS pracoval na jiných, bohužel nevydaných projektech. V roce 2009 se rozloučil s IS (v té době již 2K Czech) a v roce 2011 spoluzaložil Warhorse Studios.

Kromě herního designu dlouhá léta píše oblíbené komentáře a články pro časopis Level a občas publikuje i v jiných magazínech. Jen tak pro zábavu si občas připomene svou původní grafickou profesi a navrhne si obal na CD, web, nebo logo pro různé kamarády a zajímavé projekty. Kromě toho se amatérsky věnuje fotografii a je zaníceným hráčem military verze paintballu.

Martin Vedej

Mnohaleté zkušenosti v médiích na různých řídících i poradních pozicích. (Poslední) CEO M.I.A: a.s., CEO Metro ČR, Ředitel sekce Free newspapers v Ringier ČR, OŘ v agentuře Mediafax, Ředitel Medi Sales v Centrum Holdings. Bývalý člen VR SPIR. Zažil pýchu i pády v mediálním prostředí a v současnosti jsem CEO v SAFE MEDIA SOLUTIONS s.r.o., kterou vlastním a provozuji. Společnost je mj. výhradní zástupce platformy PopMarker v ČR a SR.

Jörg Vogelsang

Jörg Vogelsang zastává posledních 17 let vedoucí pozice v oblasti marketingu a technologií. Ve své poslední pozici v Google pracoval jako Head of Emerging Platforms pro region severní a střední Evropy. Byl zde zodpovědný za uvádění nových funkcionalit platformy Google DFP na trh. Před tím působil ve společnostech OnVista Media, Terrific, Boston Consulting Group a Tengelmann. V Adformu aktuálně zastává pozici Vice President Publisher Platforms, EMEA.

Robert Webster

Robert se v digitálním marketingu pohybuje 14 let a má zkušenosti z různých oborů. Pracoval v Yahoo, u průkopníka behaviorálního cílení Tacody, dále vedl Data a Technology oddělení v MediaCom UK. V současnosti zastává pozici Chief Product Officer ve společnosti Crimtan. Na starosti má směřování a vývoj společnosti Crimtan v oblasti programatického nakupování a její udržování pozice lídra v oboru.

Anna Yorke

Anna začala svou profesní kariéru před téměř 10 lety v mediální agentuře. Nyní je zodpovědná za Newcast globální team a konzultuje s globálními klienty jako je např. Nestlé přístup ke content auditu a strategiím. Anna také vede workshopy a tréninky se zaměřením na vytváření branded contentu a sociálních řešeních a produktů.

Pavel Zima

Pavel Zima je generálním ředitelem společnosti Seznam.cz, jedničky českého Internetu. Ve společnosti Seznam.cz působí od roku 1998. V letech 2004–2006 zastával pozici technického ředitele. V srpnu 2006 byl jmenován výkonným ředitelem a od roku 2005 je členem představenstva společnosti.

V současné době se soustředí i na obsah, který společnost Seznam.cz lidem nabízí. V roli Obsahového ředitele zastřešuje směřování internetové televize Stream.cz, redakce serveru Proženy.cz a nově vznikající zpravodajské redakce, která má doplňovat zpravodajský servis, který pro domovskou stránku Seznam.cz nyní zajišťuje vydavatelství Borgis.

Ve volném čase rád hraje fotbal a renovuje historické automobily.