Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH Náměstí Míru 820/9, Praha

Program

Program

Majakovského sál

9:00 - 9:20

Zahájení konference

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

9:20 - 10:00

Keynote: Jak se vyhnout obchodu s pozorností a cíleným rozptylováním

V takzvané „ekonomice pozornosti“ se tvrdě bojuje o naši pozornost – a vyhrává ten, komu se podaří udržet nás u obrazovky a kdo nás donutí klikat, jezdit prstem a posouvat stránky co nejdéle. Proto designéři stále více využívají naši impulzivní povahu, než aby vycházeli vstříc tomu, co vlastně chceme. Zneužívají našich psychologických slabin, aby naplnili svoje, nikoliv naše cíle. Náš život je tak plný nenápadných „rozptýlení“, která obvykle podceňujeme, přestože nám brání v naplňování sebe sama, a to na individuální i celospolečenské úrovni. Ekonomika pozornosti je proto významným a do značné míry ignorovaným morálním i politickým problémem. Svobodu naší pozornosti musíme začít naléhavě hájit, abychom se z ekonomiky závislé na naší pozornosti dokázali vymanit.
James Williams James Williams

Doctoral Researcher

University of Oxford

James Williams

James Williams je doktorandem Oxfordské univerzity a vítězem nové významné výroční literární ceny Nine Dots Prize. Ve své práci se zaměřuje na etické aspekty práce s lidskou pozorností a přesvědčovací prvky technologického designu. Je také spoluzakladatelem kampaně Time Well Spent. Předtím působil více než deset let u společnosti Google, v níž obdržel nejvyšší ocenění Cenu zakladatelů. Je členem Oxfordské laboratoře pro digitální etiku a hostujícím výzkumným pracovníkem v oxfordském Uehiro centru pro praktickou etiku. Rovněž přednáší na oddělení výpočetní techniky Oxfordské univerzity a je spolupracovníkem Centra pro studium umění, sociálních a humanitních věd na univerzitě v Cambridge. James Williams často vystupuje coby přednášející, konzultant a komentátor technologických témat v médiích; v akademické sféře je pak odborníkem na produktový design a odbornou literaturu na stejné téma. Jeho prvním počítačem byl Texas Instruments TI-99/4A.

10:15 - 10:35

Rozhovor s generální ředitelkou a předsedkyní představenstva CNC Libuší Šmuclerovou

Jak rozvíjet velké vydavatelství uprostřed aktuálních proměn trhu a v podmínkách globální konkurence - na strategický pohled představitelky významného mediálního domu se bude ptát zakladatel magazínu Reportér Robert Čásenský. Čím je Czech News Center specifické, jaké má plány, jak se daří překonávat rizika, rozšiřovat portfolio, ladit obsahové i inzertní formáty, a jak má celý mediahouse vypadat za několik let?

Robert Čásenský Robert Čásenský

Zakladatel

Reportér Nadační fond

Robert Čásenský

Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.

Libuše Šmuclerová Libuše Šmuclerová

Generální ředitelka

CZECH NEWS CENTER

Libuše Šmuclerová

Libuše Šmuclerová je generální ředitelkou a předsedkyní představenstva mediálního domu Czech News Center v jehož čele je od roku 2007. V předchozích letech působila v oblasti TV byznysu, nejprve v České televizi a poté v letech 1993 – 2004 v TV Nova, kterou od roku 1998 vedla jako její programová ředitelka.

10:35 - 11:05

COFFEE BREAK

11:05 - 11:25

Digitální revoluce v marketingu? Koná se opravdu?

Digitální marketing dorazil s příslibem větší efektivity, lepšího ROI, větší měřitelnosti, větší míry interakce a kupou dalších. Děje se tato revoluce opravdu? Nebo zůstalo u proklamací? A co zákazníci? Mají pocit, že marketingová komunikace je lépe cílená pro ně, že je více relevantní a více individuální? Výsledky unikátního průzkumu o stavu “Digitální revoluce v marketingu” jak z pohledu marketingových oddělení a jejich šéfů, tak i z hlediska uživatelů, zákazníků.

Josef Havelka Josef Havelka

Owner

Humbug

Josef Havelka

Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.

11:30 - 11:50

Digitál je mrtev, ať žije digitál!

Digitál se změnil v bezobsažné slovo, protože může znamenat skoro cokoliv. Jak ho dobře dělat, je prostě špatná otázka. Správná otázka zní – co je třeba změnit na klasických přístupech, aby značka prosperovala a rostla i dnes?
Petr Nešpůrek Petr Nešpůrek

Ředitel

OMD Czech a.s.

Petr Nešpůrek

Petr se 16 let aktivně věnoval rozvoji digitalu, ať už na straně agentur či publisherů nebo také ve Výkonné radě SPIRu. Společně s dalšími matadory se zasazoval o vznik nových reklamních i obchodních příležitostí a napomáhal jejich následné standardizaci. Získané zkušenosti nyní vytěžuje na pozici generálního ředitele mediální agentury OMD Czech, která se soustředí na inovace, kreativitu a vývoj vlastních produktů a služeb svým klientům.

Ivana Šedivá Ivana Šedivá

Marketingová ředitelka

McDonald's ČR

Ivana Šedivá

Ivana vede už pátým rokem marketing v Mekáči a pořád jí to baví. Doma sleduje naživo průřez generacemi, včetně těch, které ještě marketéři nestačili označit (1-30 let). Její zkušenosti zahrnují práci lokální i mezinárodní, ve FMCG, retailu a nyní v brandové restauraci. Zkušenosti sbírala tolik let, že snad ani nechce to číslo říkat. Komunitě vrací zpět také jako mentorka a občas někde něco přednese.

11:55 - 12:25

Klikavci a tí druhí alebo koniec doby engagementu

Sociálne siete priniesli do života marketérov nové meny ako fanúšikov, followerov, lajky, komentáre a zdieľania. Tí šikovnejší však pochopili, že úspech marketingu závísí od oslovenia ďaleko väčšieho publika ako sú vaši fanúšikovia alebo vaši lajkovači a komentovači. Čo sa zmenilo a ako by mali značky pristupovať k sociálnym sietiam si ukážeme na praktických príkladoch.

Peter Mižík Peter Mižík

Media strategist

Zaraguza

Peter Mižík

Pracuji jako mediální stratég v české pobočce agentury Zaraguza. Baví mě přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roku 2016 jsem úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii.

12:30 - 13:00

Umělá inteligence pro komunikaci

Digitální platformy, a zejména sociální sítě, se staly hlavním médiem pro komunikaci jak mezi lidmi, tak mezi firmami a jejich zákazníky. Tato komunikace je však zprostředkovaná - na sociálních sítích nejsme nikdy sami, vždy je tam někdo třetí - umělá inteligence, která tyto velké online platformy pohání. Jak moc je chytrá? A o co jí jde?

Josef Holý Josef Holý

Associate Director

MSD IT Global Innovation Center

Josef Holý

Josef Holý má zkušenosti jak z korporátního, tak startupového prostředí. Začínal kdysi jako programátor, poté pracoval několik let v Sun Microsystems (dnes Oracle) jako Social Network Designer a nakonec spoluzaložil vlastní mobile commerce startup proactify.com. Od května 2014 je v MSD, kde založil UX oddělení, a kde je nyní zodpovědný za nové platformy pro umělou inteligenci a správu znalostí (Emerging Platforms). Ve volném čase se snaží psát o vztahu User Experience a Umělé inteligence na paralelnihyperbola.cz .

13:00 - 14:00

OBĚD

14:00 - 14:20

Jak moc vám Google Analytics lže a proč to dělá?

Analýza 17,000 transakcí významného CEE e-shopu ukázala, že Google Analytics nezaznamenala každý pátý klik na Facebooku! Proč se to děje? Jak si můžete zjistit, kolik je to pro váš web a znamená to konec Google Analytics?
Ivan Hruška Ivan Hruška

Head of Marketing

ROI Hunter

Ivan Hruška

Považuje se za člověka, který spojuje kreativitu a analytické schopnosti. Zkušenosti nabral jak v korporacích typu SAP a O2, tak v úspěšných start-upech typu Socialbakers atd. Od začátku roku 2017 vede marketing společnosti ROI Hunter (jediný Ads Facebook Marketing Partner v regioně CEE).

14:25 - 14:45

Strčte si svůj „autentický storytelling“ s „brand-activismem“ za klobouk!

2 minuty a 40 sekund – tak dlouho trval nákladný reklamní spot společnosti, která chtěla ukázat, jak rozumí svým zákazníkům. Nerozuměla. Zákazníci, a nejen oni, dali převážně na sociálních sítích jasně najevo, co si o počinu myslí. Velkolepý spot tak „nepřežil“ ani den svého nasazení. Za výsměchem na internetu však nejsou jen trollové, ale marketingoví „mágové“, kteří v honbě za prchavými trendy či buzzwordy neumí interpretovat skutečný hlas svých zákazníků. Pojďme se podívat na to, jak se podobným chybám vyhnout a jak naopak svůj brand správně podpořit.

Marek Bačo Marek Bačo

Head of MBA

MediaCom Praha s.r.o.

Marek Bačo

Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).

14:50 - 15:30

Velká debata: Dravé štiky online zpravodajství

Moderuje Ján Simkanič.

Radek Kedroň Radek Kedroň

Šéfredaktor

Český rozhlas

Radek Kedroň

V minulosti pracoval v reportérském oddělení Hospodářských novin a MF DNES, dva roky vedl domácí zpravodajství časopisu Týden. Specializoval se především na bezpečnostní problematiku. Odtajnil například jména agentů StB pracujících v Hradní stráži Václava Havla, detailně zmapoval tuneláž státního Fondu dětí a mládeže, publikoval sérii textů o dodávce českých zbraní do válčící části Afriky, v níž se angažovali i vrcholoví politici. Podílel se na projektu Konta X, který prověřoval majetek politiků, nebo přinutil Poslaneckou sněmovnu, aby zveřejňovala jména takzvaných létajících politiků. Od roku 2012 do roku 2016 vedl zpravodajský server Lidovky.cz, kde se mimo jiné věnoval kauze exposlance David Ratha. O zákulisí vyšetřování toho sledovaného případu napsal knihu Operace Rath.

Michal Půr Michal Půr

Šéfredaktor

CZECH NEWS CENTER

Michal Půr

S novinařinou začínal v roce 2003 v ČTK jako regionální zpravodaj. Postupně se vypracoval na pozici bruselského zpravodaje, kde strávil pět let (2006 až 2011). Ve stejné době působil externě i jako komentátor největšího slovenského ekonomického týdeníku Trend. Po návratu do Česka se stal postupně šéfem zahraniční, ekonomické i domácí redakce ČTK. V roce 2013 ovšem opustil veřejnoprávní médium a zakotvil v týdeníku Euro, kde byl postupně zástupcem šéfredaktora, šéfredaktorem a nakonec ředitelem ekonomický titulů. Na podzim 2016 odešel budovat nový zpravodajský portál INFO.CZ.

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

Tomáš Skřivánek Tomáš Skřivánek

Šéfredaktor centrální redakce

VLTAVA LABE MEDIA a.s.

Tomáš Skřivánek

Tomáš Skřivánek (43). Novinář, mediální manažer. Od podzimu 2016 pracuje ve vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA jako šéfredaktor Deníku, nejčtenějšího zpravodajského listu v ČR se 71 redakcemi v každém okrese. V roce 2007 založil a do roku 2016 ve vydavatelství Mladá fronta vedl z pozice člena představenstva a šéfredaktora deník E15. Dále řídil týdeník Euro a měsíčník Profit. V roce 2000 spoluzaložil a tři roky vedl server Peníze.cz. Během vysokoškolského studia pracoval jako ekonomický redaktor v denících MF Dnes a Lidové noviny a v časopise Týden. Byl též spolupracovníkem zpravodajství České televize. Vystudoval národní hospodářství a ekonomickou žurnalistiku na VŠE v Praze, titul MBA získal na LIGS University.

Jakub Unger Jakub Unger

Head of News

Seznam.cz

Jakub Unger

Novinář. Zakládal a roky řídil Aktuálně.cz. Působil ve vedení mediálních domů Centrum, Economia a Mafra. Později pomáhal rozjet nový tištěný Pražský deník či Neovlivní.cz. Od podzimu 2016 staví zpravodajství Seznamu.

15:30 - 16:00

COFFEE BREAK

16:10 - 16:30

Instastories jako budoucnost sdílení obsahu?

Kateřina Saint Germain je autorkou známého food blogu My Cooking Diary, za nějž obdržela cenu Food Blog roku 2015 a 2016. Stala se také Objevem roku za rok 2015 a Food Blogerkou roku 2016 v anketě Blogerka roku. Její příspěvky o vaření a cestování na Instagramu sleduje momentálně přes 100 tisíc lidí. Co stojí za tímto úspěchem, jak pracuje se svými sociálními sítěmi a proč mají takový ohlas její Instastories?
Kateřina (Lustigová) Saint Germain Kateřina (Lustigová) Saint Germain

Zakladatelka a blogerka

My Cooking Diary

Kateřina (Lustigová) Saint Germain

Kateřina (Lustigová) Saint Germain vystudovala sociální a mediální komunikaci a od roku 2014 píše food blog My Cooking Diary. Sdílí na Instagramu, Facebooku a blogu svoje recepty, zážitky z cest a různé životní okamžiky. Ze začátku byl blog jenom koníček, dělala ho k práci pro zábavu a hlavně pro svoje kamarády. Postupem času přišly ale první spolupráce a z hobby se stala práce na plný úvazek. Momentálně dokončuje svoji první tištěnou kuchařku a do budoucna chystá blog obohatit o další zajímavé rubriky.

16:35 - 17:05

Stavíme budoucnost krok za krokem

Na první pohled se může zdát, že úspěch firem v Silicon Valley je dílem náhody. Dle mých zkušeností tomu tak není a ty opravdu úspěšné firmy jdou za inovací systematicky krok za krokem. Představím vám, jak se z Netflixu stal živý organizmus, který v žádném momentu a pro žádného uživatele není stejný nebo jak Amazon, než začne vytvářet nový produkt, si dopředu relativně přesně nadefinuje cestu, jak jej vyvinout.

David Pavlík David Pavlík

Dragon Software Program Manager ve SpaceX

David Pavlík

Davidova oblíbená sázka je, že do deseti let bude na hodně místech na zemi zakázáno lidem řidit dopravní prostředky, protože software bude bezpečnější. K tomu je však potřeba vyvinout nové technologie, vytvořit vhodné legislativní prostředí a zejména na to připravit lidi. Rád se pohybuje v prostředí společností, které mění svět, objevují nepoznané a kde neexistují limity toho, co je možné. Po letech v čistě softwarových společnostech jako je Amazon nebo Netflix zakotvil ve SpaceX, kde pomáhá zpřístupnit vesmír a jednou dostat lidstvo na Mars.

17:10

Závěr akce a after party

Raisův sál

9:30 - 9:50

Svět bez hotovosti

O pohodlnosti platit kartou, mobilem, čipem v ruce či kouskem oblečení asi není potřeba nikoho přesvědčovat. Představa toho, že pomocí moderních technologií z finančních, a řady dalších mezilidských transakcí, zmizí zprostředkovatelé, je pro mnohé také lákává. Co by to znamenalo pro fungování občana, komunity, státu, nebo globálního finančního systému? A je to vůbec možné?

Maria Staszkiewicz Maria Staszkiewicz

Výkonná ředitelka

Česká FinTech asociace

Maria Staszkiewicz

Maria je výkonnou ředitelkou České fintech asociace, jejíž ambicí je podporovat inovace v sektoru finančních služeb a dělat je ve výsledku jednoduššími, rychlejšími a dostupnějšími. Fintechové firmy mění svět financí za využití moderních technologií, a to nejen pomocí mobilních, webových aplikací čí sociálních sítí, ale také umělé inteligence nebo technologií decentralizované účetní knihy (blockchainu). Společnost se postupně přesouvá od hotovosti k bezhotovostnímu placení. Zmizí úplně fyzické bankovky a mince?

9:55 - 10:15

Zabije GDPR data-driven marketing a digitální ekonomiku EU?

Sběr behaviorálních dat, jejich analýza s využitím umělé inteligence a na nich založená multichannel komunikace jsou modlami "moderního" digitálního marketingu. Již příští rok však přilétne GDPR, zbraň hromadného ničení, která je má na mušce společně s konkurenceschopností celé digitální ekonomiky EU. Lze vůbec provozovat bezpečné a spolehlivé řešení pro sběr a realtime zpracování 360° pohledu na uživatele, jehož provoz by nezaváněl mnohamilionovou pokutou? Snad ano, ale ne zadarmo a jen tehdy, pokud budeme brát vážně obsah slov data governance.

Jan Janča Jan Janča

CEO

Gauss Algorithmic

Jan Janča

Jan se již drahně let věnuje projektům na rozhraní datové integrace, strojového učení a digitálního marketingu, a to ve společnosti Gauss Algorithmic, kterou pro nedostatek vhodných kádrů rovněž vede. Kromě toho vnáší chaos i do dalších společností sdružených v technologickém hubu MindForge, především do digitální agentury Cognito.cz a MBTRTB systému Colpirio.

10:20 - 10:40

Téma bude brzy upřesněno

10:35 - 11:05

COFFEE BREAK

11:05 - 11:25

Nedělejte z lidí voly, vrátí se vám to

Vydaly jsme se na misi, ze které se ještě nikdo nevrátil bez následků. Půl roku jsme spolu s redaktorkou Michaelou Černou sledovaly české youtubery. Mapovaly jsme, které značky si je platí a kolik se v tomto byznyse točí peněz. A přišly jsme ještě na jednu věc. České firmy dělají z lidí často hlupáky. Zbytečně. Jde to i lépe.

Šárka Pálková Šárka Pálková

editorka

iDnes.cz

Šárka Pálková

V současnosti pracuje jako editorka zpravodajství na portálu iDNES.cz. V médiích se pohybuje už devátým rokem. Začínala na serveru Týden.cz, poté pět let působila jako redaktorka domácího zpravodajství serveru Lidovky.cz, kde se věnovala hlavně korupčním tématům a problémům ve státní správě. Odtud odešla do České televize, kde se stala redaktorkou Událostí. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.

11:30 - 11:50

Živý videostream jako nová výzva online zpravodajství

Živé videostreamy zažívají v poslední době boom v obsahu internetových zpravodajských médií a zároveň představují nové výzvy pro internetové televizní vysílání: technické, obsahové a etické. Že vůbec poprvé dovede internetové zpravodajské videovysílání reálně konkurovat tomu televiznímu, dokazují zkušenosti DVTV - stovky tisíc zhlédnutí návštěvy dalajlámy v Praze, speciálních vysílání jako třeba k výsledku amerických prezidentských voleb nebo propuštění Jiřího Kajínka či interaktivních pořadů typu DVTVforum. S čím vším se při jejich přípravě potýkají a jaký v nich vidí potenciál a budoucnost, přiblíží Jan Rozkošný.

Jan Rozkošný Jan Rozkošný

Editor/Jednatel

Online Partners

Jan Rozkošný

Jan je spoluautorem projektu DVTV.cz. V letech 2007-2014 působil jako editor zpravodajství ČT (Události komentáře, 168hodin, RETRO a speciální projekty). Dále pracoval jako redaktor a editor v české redakci BBC. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a veřejnou politiku na Hertie School of Governance v Berlíně

11:55 - 12:25

Jak moc je to špatný?

Mediální krajina v roce 2017 aneb jak to vypadá před bitvou a jak moc špatně na tom je domácí nezávislá a kritická žurnalistika? Proč jsem se rozhodl vést Nadační fond nezávislé žurnalistiky, kdo to sakra platí, a proč je CIF17 to pravé místo, abych o tom mluvil.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Nadační fond nezávislé žurnalistiky

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

12:30 - 13:00

Rozhovor s Bohdanem Škodou o Mimibazaru a jiných radostech

Vytvořil nejznámější komunitní a inzertní server pro rodiče s dětmi a dlouhá léta odolával nabídkám na jeho prodej. Teď, po skoro třinácti letech, Mimibazar.cz prodal vydavatelství Czech News Center. Jaký je příběh Bohdana Škody a jeho internetového dítěte? Proč nakonec k prodeji svolil? A co bude s Mimibazarem dál? V rozhovoru se jej bude ptát šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek

David Slížek David Slížek

šéfredaktor Lupa.cz

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Bohdan Škoda Bohdan Škoda
Bohdan Škoda

Můžete mít několik škol, desítky praktických představ, ale život je občas náhoda. Místo holky se vám narodí kluk a někdo jiný udělá malou chybu. A vy máte přesvědčení, že máte nyní šanci. Vlastně ani nevíte, jak to vlastně dopadne. Ale nepřemýšlíte dlouho. A za tři dny vznikl Mimibazar. Ale nepřemýšlejte o té šanci dlouho, už zítra to může být jen nápad, co se nepovede :-) A jen malá rada na závěr : Když jdete nahoru, nezapomínejte na ty okolo, mužete je zase někdy potkat.

13:00 - 14:00

OBĚD

14:00 - 14:20

Online to Offline a mapy k tomu

K čemu je dobrá lokační analytika a použití map v byznysu? Například k řízení on-line a off-line kanálů v e-commerce a klasickém retailu. E-shopy dříve nezajímalo, odkud jsou jejich zákazníci, přišli k nim přece přes web. Jenže doba se změnila, většina hráčů kombinuje oba kanály a kdo se v tom má vyznat. Svět potřebuje Google Analytics pro kamenný svět :-)

Ondřej Tomas Ondřej Tomas

zakladatel

CleverMaps, a.s.

Ondřej Tomas

Ondřej se od roku 2014 věnuje technologickým startupům ve skupině CleverMaps. Vždy se jedná o mapové aplikace, které zjednodušují rozhodování a protínají celou řadu odvětví od zemědělství až k bankingu. Ondřej dříve pracoval ve společnostech Geodis, Oracle nebo GfK. Zajímá se o technologie, analytiku, lodě, hudbu a rodinu.

14:25 - 14:45

Omnichannel v e-commerce: Oslovte zákazníka, ať už je kdekoli.

Připravte se - budoucnost e-commerce bude omnichannel. Nelineární nákupní chování napříč všemi zařízeními, nárůst podílu mobilních transakcí a zároveň zvyšující se konkurenci na trhu jsou hlavními sílami, které charakterizují tuto zásadní změnu. Podíváme se, jak na ni e-commerce segment reaguje - ať už maximální personalizací marketingu, využíváním synergií onlinu s offlinem či kreativním vytvářením partnerství a aliancí. V neposlední řadě se zaměříme na to, jak spojit data a strojové učení, aby vznikla ucelená e-commerce strategie co nejvíce orientovaná na zákazníka.
David Matoušek

Account Strategist CEE

Criteo

David Matoušek se stará o strategii pro největší klienty společnosti Criteo v CEE regionu, který kromě Česka a Slovenska zahrnuje další zajímavé on-line trhy, jako jsou například Rumunsko, Bulharsko, Řecko, či Maďarsko. David působil v minulosti ve společnosti Google a vystudoval MBA na National Sun Yat-sen University na Tchajwanu.

14:50 - 15:10

Cloudové technologie – nový potenciál v globálním světě

Největší evropské úložiště velkých dat v Evropě se od začátku specializuje na analýzu a monetizaci dat, proto má bohaté zkušenosti s tím, jak vám inovativní technologie pomůžou zvýšit výkon online kampaní až o desítky procent, jak využít potenciál reklamních kampaní založených na programatickém nakupování a cílení nebo jak velký je dopad blokování reklam v oblasti e-commerce a reklamy (na základě studie trhu napříč 60 zeměmi) a jak čelit ztrátě příjmů způsobené dynamickým nárůstem blokování reklam.
Piotr Prajsnar Piotr Prajsnar

CEO

Cloud Technologies

Piotr Prajsnar

Piotr Prajsnar je zakladatelem a výkonným ředitelem Cloud Technologies S.A., největšího skladu Big Data v Evropě, který se specializuje na datovou analýzu a monetizaci. Je jedním z předních odborníků na Big Data v Polsku. Jeho společnost je největším provozovatelem Google DoubleClick a AdForm ve střední a východní Evropě. Je finalistou prestižních marketingových soutěží, jako je Podnikatel roku pořádaný společností EY. Jeho společnost se umístila šestá v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 střední a východní Evropy v kategorii stoupajicí hvězdy.

15:15 - 15:35

Proč a jak dělat byznys na skále uprostřed oceánu

Chcete ušetřit za vývoj a design? Přesuňte jej do jižních krajů! Tento recept není v technologickém světě žádnou novinkou. Ale jak ušetřit, využít potenciál exotického outsourcingu na maximum a nezbláznit se z toho, to už každý neví - až na pokusné morče, které to zkouší za vás.

Josef Bouška Josef Bouška

CEO

Blue M

Josef Bouška

Původní profesí novinář, později pracoval v digitální a komunikační sféře. Působil také ve výkonné radě Asociace PR agentur a ve Sdružení pro internetový rozvoj, kde měl na starosti public affairs. Roku 2016 byl nominován na European Journalist Awards on Diversity. V současnosti žije na Mauriciu, kde založil a vede firmu Blue M zaměřenou na vývoj webů a mobilních aplikací.

15:30 - 16:00

COFFEE BREAK