Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
23. března 2016 14:00–18:40

Royal Vinohradská 48 Praha 2

Program

14:00 - 14:10

Úvodní slovo

David Beška David Beška

Sales Director

Skrz.cz

David Beška

David Beška se pohybuje v oblasti internetu a digitálních médií již více než 11 let. V letech 2005 - 2011 působil jako šéf digitálních aktivit ve vydavatelství Sanoma Media. Před nástupem do Skrz.cz pracoval pro dva roky jako senior konzultant pro oblast social media marketing. Dnes působí v oblasti e-commerce a v největším vyhledávači slev, Skrz.cz má na starosti rozvoj nových obchodních aktivit pro oblast e-shopů, retailu a slevových portálů.

14:10 - 14:40

Nejúčinnější reklama z pohledu e-shopů, zákazníků i monitoringu reklamních investic

Co nám říkají data monitoringu reklamních investic o tom, jak se mění objem reklamních investic e-shopů a jejich komunikační mix? Jaké komunikační prostředky považují za nejúčinnější e-shopy? Jak reagují na komunikaci e-shopů samotní zákazníci? A jak vůbec měřit efektivitu jednotlivých mediatypů v komunikačním mixu e-shopů? Právě na tato témata bych se ráda zaměřila ve své krátké prezentaci.

Hana Friedlaenderová Hana Friedlaenderová

Senior Research Manager

Nielsen Admosphere

Hana Friedlaenderová

Hana vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. V roce 1994 nastoupila do společnosti MEDIAN, kde měla na starosti MEDIA PROJEKT, největší mediální výzkum v těchto letech. Od roku 1996 pracovala jako vedoucí oddělení Mediálních výzkumů. Spolu s doc. Milanem Tučkem CSc. vydala několik publikací z oblasti životního stylu české populace: Češi na  prahu nového tisíciletí (Slon, 2000), Evropa na prahu sjednocení (MEDIAN, KMR 2001), Jak se máte Slováci, ako sa máťe Česi? (Praha, MEDIAN 2003). V roce 2006 nastoupila do společnosti tehdy MEDIARESEARCH (nyní Nielsen Admosphere). V současné době pracuje v sekci obchodní, jako Research and Insights Manager.

14:45 - 15:15

Není to jen o PNO / ROI

Abychom mohli měřit efekt jednotlivých mediatypů, potřebujeme vědět co měřit, abychom věděli co měřit, potřebujeme vědět jaké očekávání máme od jednotlivých mediatypů. V tom nám pomáhá v CZC.cz framework See - Think - Do - (Care)... Jak přesně? Uvidíte :-)

Kamil Demuth Kamil Demuth

Marketing Director

CZC.cz

Kamil Demuth

Kamil pracuje 3. rokem v CZC.cz na pozici marketingového ředitele. Předtím působil v Heureka.cz na pozicích marketingového a provozního ředitele. Kamil je ženatý a má 2 syny. Mezi jeho záliby patří rodina, sport, dobré knihy a kvalitní filmy.

15:20 - 15:50

Porovnání mobilních nákupů na CZ, CEE a MENA trzích

Inzerujete pouze na počítačích? Reklama na mobilních zařízeních se Vám nevyplácí? Přemýšleli jste už o mobilní aplikaci pro svůj e-shop? Inzerce na mobilních zařízeních má smysl a rád vám ukážu jaké jsou rozdíly v chování zákazníků a inzerentů v různých částech světa.

Roman Šedivý Roman Šedivý

Project Manager

ROI Hunter

Roman Šedivý

Roman je client partner pro CEE region ve společnosti ROI Hunter, která je jediný Facebook Marketing Partner právě v tomto regionu a celkem 1 z 51 partnerů na světě. Jako client partner se stará o strategie Facebook kampaní, jejich nastavení. Zároveň je jeho úkolem pomáhat klientům růst na Facebooku aniž by se snižovalo celkové ROI.

15:55 - 16:25

Od firstclicku v AdWords po vlastní atribuční model

Jste přesvědčeni o efektivitě svých internetových kampaní? Já nikdy nejsem! Stále hledám způsoby, jak si zkazit radost z „výborných“ výsledků. V krátkosti se podíváme na to, jakým způsobem se měnil pohled Alza.cz na vnímání čísel z online reklamních kampaní. Chci ve vás spíše spustit vodopád otázek, než předávat „zaručené návody“ (ty stejně nemáme a dle mě ani neexistují). Zaplavit vás věcmi, které nás pálí, aby vás už třeba tolik „nepálily“. Online reklama bude mít přínos jen tehdy, bude-li dávat smysl všem inzerentům, a to nepůjde do té doby, dokud si nezačneme klást ty správné otázky. Pojďme společně sundat ony „růžové brýle“. Budu velmi potěšen, pokud ve vás probudím alespoň ždibíček zdravé pochybnosti.

Radomír Vychodil Radomír Vychodil

specialista online marketingu

Alza.cz

Radomír Vychodil

Radomír před 9 lety nastoupil do společnosti Seznam.cz a otevřely se mu tak dveře do světa onlinu, pro něj dříve neznámé. V týmu Skliku se od optimalizace PPC kampaní, přes školení posunul až k vedení vlastního týmu. Po 4leté působnosti se rozhodl pro změnu a oblékl zelený dres reklamní agentury H1.cz. Zde jako PPC konzultant spravoval PPC kampaně středních a velkých klientů. Po roce „barva“ zůstává, ale společnost na vizitce mění jméno na Alza.cz. Opět zde zaštiťuje PPC tým a v současnosti se v Alza.cz zabývá především problematikou vyhodnocování online kampaní a tvorbou atribučního modelu.

16:25 - 16:55

Coffee break

16:55 - 17:25

Problémy vyhodnocování a měření online aktivit

V poslední době roste mezi výkonově orientovanými marketéry popularita různých RTB řešení. Jaká jsou ale jejich rizika a na co všechno je třeba myslet při vyhodnocování efektivity kampaní pokud máme více zdrojů návštěv? To vše se dozvíte v mé přednášce.

Zdeněk Linc Zdeněk Linc

Slevomat.cz

Zdeněk Linc

Absolvent VŠE s vedlejší specializací komerční komunikace. Při škole pracoval v Admarket.cz jako digital media specialist, kde pečoval o široké spektrum klientů. Nyní pracuje ve Slevomatu, kde se stará o firemní profily na Facebooku. V rámci toho je zodpovědný za přibližně 100 milionů reklamních impresí na Facebooku, který Slevomat v ČR vygeneruje. Hlavně zodpovídá za výkon těchto aktivit a jejich dopad na firemní cíle.

17:30 - 18:00

E-mail v MALL.CZ

Newslettery nejsou jen plošné bombardování uživatelů. V rychlosti se podíváme, jaké druhy e-mailu v MALL.CZ a v zahraničí posíláme, jaký je proces tvorby newsletterů, potažmo jiných e-mailů a jaký nástroj k rozesílce používáme. Ukážu vám, co vše vyhodnocujeme, hlídáme a zohledňujeme při vytváření a posílání e-mailů. A zmíním i něco o tom, co nás trápí nebo trápilo v oblasti mailingu.

Ondřej Vjaclovský Ondřej Vjaclovský

E-mail Marketing Specialist

Internet Mall, a.s.

Ondřej Vjaclovský

Ondřej Vjaclovský působí ve společnosti MALL.CZ, kde se stará o e-mailing a jeho development pro zahraniční servisy. V rámci Česka zajišťuje personalizaci a segmentaci mailingu a implementaci nových projektů. Zároveň je projectownerem pro systém Neolane. V prostředí e-commerce se pohybuje téměř 5 let. Řadu zkušeností získal v Aukru, kde se staral o e-mail marketing až do jara 2014.

18:00 - 18:40

Networking

Partneři E-Business Akademie 2016

Partner

logo Shopware

Mediální partner

logo Podnikatel.cz

Za podpory

logo ROYAL logo Staffino

Pořadatel a odborný garant

logo Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce