Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

13:00 - 13:30

Začátek registrace

13:30 - 13:35

Zahájení semináře - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

13:40 - 14:00

Co vše vás může v začátcích podnikání potkat a na co si dát pozor

Oldřich Neuberger Oldřich Neuberger

Founder

Ilikeyou.com

Oldřich Neuberger

Od mládí ho zajímají a staví internetové služby, které propojují lidi. Seznamoval už 5 miliónů lidí. Založil a v roce 2010 prodal společnost Libimseti.cz a.s., provozovatele serveru Libimseti.cz, v letech 2007-2009 jedné z nejatraktivnějších značek českého internetu. Spoluzaložil iCollege, která poskytuje vzdělání pro podnikání na internetu. Nyní seznamuje Američany, Francouze a Brazilce na Ilikeyou.com.

14:00 - 14:30

Právní minimum pro podnikání na internetu

V prezentaci se dozvíte základy práva, bez kterých se do podnikání raději ani nepouštějte. Každý si myslí, že tyto základy zná, ale většina dělá stále řadu stejných chyb a nebo si zákon vykládá špatně. Budeme se věnovat těmto oblastem:

  • moment uzavření smlouvy po internetu
  • odsoupení od smlouvy
  • reklamace
Jan Vetyška Jan Vetyška

Výkonný ředitel

Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.

14:30 - 15:00

Správné vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics

I když Google Analytics měří 89 % českých e-shopů, ne všichni jsou schopni správně vyhodnocovat své reklamní kampaně. Ke všem marketingovým aktivitám nelze přistupovat s jedinou otázkou: "kolik konverzí přinesly", protože jejich cíle a umístění v rozhodovacím procesu zákazníků jsou diametrálně odlišné. Přednáška zmíní praktické odlišnosti při vyhodnocování zbožových srovnávačů, SEO, PPC, e-mailového marketingu a dalších kampaní. Zajímá vás, které metriky vám budou užitečné a které přítěží? Jak poznat dopady a přínosy kampaní, které nemusely návštěvníka ihned přimět ke konverzi? Jak v kampaních hledat nejlepší obchodní příležitosti? Proberou se také podstatné předpoklady pro vyhodnocení kampaně, abyste nemuseli za šéfem jít se slovy "sorry, neměřili jsme to dobře".

Pavel Jašek Pavel Jašek

Analytical Consultant

Google Czech Republic

Pavel Jašek

Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

15:00 - 15:30

Coffee break

15:30 - 16:00

Pavel Novák, CZ.NIC a Radim Ponert, CZ.NIC

Jak může mojeID pomoci při řešení problémů e-shopů

Denně se setkáváme s provozovateli e-shopů a bavíme se s nimi o problémech, s nimiž se v každodenním provozu potýkají. Příliš vysoký poměr opouštěných košíků, nevyzvednuté zásilky a nevalidní kontaktní údaje jsou problémy, o nichž slýcháme nejčastěji. V naší přednášce vám ukážeme, jak může mojeID pomoci při řešení těchto problémů a jakým způsobem co nejlépe využít potenciál této služby pro váš byznys.

16:00 - 16:30

Jak si vybudovat a provozovat ziskový eshop

Objem tržeb v e-shopech dramaticky roste a téměř žádná oblast podnikání se bez něj dnes neobejde. Téměř každý che mít svůj vlastní eshop a všichni doufají, že jim bude vydělávat.
V přednášce si ukážeme, co vlastně můžeme od eshopu očekávat a co všechno by moderní eshop měl umět.  Jak si vybrat svého dodavatele eshopu, co po něm chtít a jak ho kontrolovat.  Nasazením eshopu práce zdaleka nekončí, jsme vlastně na začátku. Naznačíme, čemu se dále věnovat a na co si dát pozor, aby váš eshop nebyl v červených číslech.

Co se na prezentaci dozvíte?

  • Základní informace nezbytné pro začátky s prodejem na internetu
  • Jaké chyby dělá většina začátečníků
  • Zjistíte, zda jste konkurenceschopní a jak na tom být ještě lépe
  • Vysvětlíme si základní pojmy, které by každý e-shoper měl znát a umět s nimi pracovat
  • Ukážeme si základní problémy, které vás čekají
  • Prakticky si ukážeme, jak správně váš e-shop ovládat a spravovat jej
  • Co by ve vašem novém e-shopu nemělo scházet!

To vše nebudeme probírat jen teoreticky, ale budeme názorně ukazovat přímo na příkladech. Z přednášky si odnesete užitečné a unikátní podklady, které vám předají část neocenitelného know-how odborníků ze společnosti oXy Online s.r.o.

Petr Uttendorfský Petr Uttendorfský

Ředitel divize eSales

oXyShop s.r.o

Petr Uttendorfský

Petr se tvorbě internetových obchodů věnuje již více než 10 let, Již během studia pracoval jako webdesignér, později jako programátor a analytik. Své první zkušenosti ze světa e-commerce sbíral u velkého ITC distributora BGS LEVI, kde byl zodpovědný za vývoj a provoz B2B portálu a stovek eshopů pro koncové zákazníky. Od roku 2008 pracuje Petr ve společnosti oXy Online, kde je technickým ředitelem. Po práci je u Petra na prvním místě rodina, rád si ale najde čas i na kvalitní knihu a sport, zejména volejbal a squash. Jeho mottem je dosáhnout úspěchu skrze spokojenost zákazníků.

16:30 - 17:00

Zákaznická péče na sociálních sítích

„Customer care is the New Marketing!“ Motto už je to poměrně vousaté, nicméně sociální sítě mu vlily do žil nevídanou energii a váhu. Ano, změny v marketingové komunikaci vyvolané stále větším vlivem sociálních médií povýšily vztahy a dialog se zákazníky na jeden ze základů úspěchu. Čeští mobilní operátoři snad odpustí, není to nic osobního, ale právě oni mohou v tomto případě posloužit jako nevyčerpatelná studnice inspirace, jak to vypadá, když se komunikace se zákazníky na sociálních sítích nedělá dobře (povětšinou), a nebo naopak bravurně zvládá (občas se i zadaří). Co to tedy znamená, customer care na sociálních sítích? Co to všechno obnáší? Proč do toho jít a jaká mít očekávání? A jak vypadá peklo, kam vede cesta dlážděná neustále rostoucí důležitosti dříve tak malicherných stížností nespokojených zákazníků? Jak se z tohoto pekla dostat na stupně vítězů? Na tyto aktuální otázky i výhled do technologické i komunikační budoucnosti se pokusím odpovědět na základě bohatých zkušeností se sociální komunikací milovaných i nenáviděných značek (často obojí zároveň). A když ne úplně odpovědět, tak alespoň položit ty správné otázky.

Jakub Křenek Jakub Křenek

Digital Account Director

Adison

Jakub Křenek

Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.

17:00 - 18:00

Závěrečný networking za podpory společnosti oXy Online