Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další se koná 15. 10. 2014.
18. říjen 2012 13:30

City Green Court Hvězdova 1734/2c Praha 4

Program

  • Hlavní blok

Hlavní blok

13:00 - 13:30

Začátek registrace

13:30 - 13:35

Zahájení semináře - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

13:40 - 14:00

Co vše vás může v začátcích podnikání potkat a na co si dát pozor

Oldřich Neuberger Oldřich Neuberger

CEO

Oldřich Neuberger

Oldřich Neuberger založil, vedl a v roce 2010 prodal společnost Libimseti.cz a.s., provozovatele serveru Libimseti.cz, v letech 2007-2009 jedné z nejatraktivnějších značek českého internetu. Programátor a vizionář s chutí posunout web o kousek dál. V současnosti hledá nové globální výzvy, ať už jako autor, nebo investor.

14:00 - 14:30

Právní minimum pro podnikání na internetu

V prezentaci se dozvíte základy práva, bez kterých se do podnikání raději ani nepouštějte. Každý si myslí, že tyto základy zná, ale většina dělá stále řadu stejných chyb a nebo si zákon vykládá špatně. Budeme se věnovat těmto oblastem:

  • moment uzavření smlouvy po internetu
  • odsoupení od smlouvy
  • reklamace
Jan Vetyška Jan Vetyška

Výkonný ředitel

Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.

14:30 - 15:00

Správné vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics

I když Google Analytics měří 89 % českých e-shopů, ne všichni jsou schopni správně vyhodnocovat své reklamní kampaně. Ke všem marketingovým aktivitám nelze přistupovat s jedinou otázkou: "kolik konverzí přinesly", protože jejich cíle a umístění v rozhodovacím procesu zákazníků jsou diametrálně odlišné. Přednáška zmíní praktické odlišnosti při vyhodnocování zbožových srovnávačů, SEO, PPC, e-mailového marketingu a dalších kampaní. Zajímá vás, které metriky vám budou užitečné a které přítěží? Jak poznat dopady a přínosy kampaní, které nemusely návštěvníka ihned přimět ke konverzi? Jak v kampaních hledat nejlepší obchodní příležitosti? Proberou se také podstatné předpoklady pro vyhodnocení kampaně, abyste nemuseli za šéfem jít se slovy "sorry, neměřili jsme to dobře".

Pavel Jašek Pavel Jašek

Webový analytik

TIPSPORT a.s.

Pavel Jašek

Pavel pracuje jako webový analytik ve společnosti Tipsport. Předtím přes 5 let pomáhal s obchodní úspěšností klientům Dobrého webu, kde zůstává jako lektor pravidelných školení Google Analytics. Pavel se zaměřuje především na analýzu dlouhodobého chování zákazníků. Pravidelně přednáší na českých i zahraničních konferencích zaměřených na využití dat. Na Vysoké škole ekonomické je cvičícím v kurzech Business Intelligence a e-Business Strategies a působí v kompetenčním centru Retail Analytics.

15:00 - 15:30

Coffee break

15:30 - 16:00

Pavel Novák, CZ.NIC a Radim Ponert, CZ.NIC

Jak může mojeID pomoci při řešení problémů e-shopů

Denně se setkáváme s provozovateli e-shopů a bavíme se s nimi o problémech, s nimiž se v každodenním provozu potýkají. Příliš vysoký poměr opouštěných košíků, nevyzvednuté zásilky a nevalidní kontaktní údaje jsou problémy, o nichž slýcháme nejčastěji. V naší přednášce vám ukážeme, jak může mojeID pomoci při řešení těchto problémů a jakým způsobem co nejlépe využít potenciál této služby pro váš byznys.

16:00 - 16:30

Jak si vybudovat a provozovat ziskový eshop

Objem tržeb v e-shopech dramaticky roste a téměř žádná oblast podnikání se bez něj dnes neobejde. Téměř každý che mít svůj vlastní eshop a všichni doufají, že jim bude vydělávat.
V přednášce si ukážeme, co vlastně můžeme od eshopu očekávat a co všechno by moderní eshop měl umět.  Jak si vybrat svého dodavatele eshopu, co po něm chtít a jak ho kontrolovat.  Nasazením eshopu práce zdaleka nekončí, jsme vlastně na začátku. Naznačíme, čemu se dále věnovat a na co si dát pozor, aby váš eshop nebyl v červených číslech.

Co se na prezentaci dozvíte?

  • Základní informace nezbytné pro začátky s prodejem na internetu
  • Jaké chyby dělá většina začátečníků
  • Zjistíte, zda jste konkurenceschopní a jak na tom být ještě lépe
  • Vysvětlíme si základní pojmy, které by každý e-shoper měl znát a umět s nimi pracovat
  • Ukážeme si základní problémy, které vás čekají
  • Prakticky si ukážeme, jak správně váš e-shop ovládat a spravovat jej
  • Co by ve vašem novém e-shopu nemělo scházet!

To vše nebudeme probírat jen teoreticky, ale budeme názorně ukazovat přímo na příkladech. Z přednášky si odnesete užitečné a unikátní podklady, které vám předají část neocenitelného know-how odborníků ze společnosti oXy Online s.r.o.

Petr Uttendorfský Petr Uttendorfský

ředitel divize eSales

oXy Online s.r.o.

Petr Uttendorfský

Petr se tvorbě internetových obchodů věnuje již více než 10 let, Již během studia pracoval jako webdesignér, později jako programátor a analytik. Své první zkušenosti ze světa e-commerce sbíral u velkého ITC distributora BGS LEVI, kde byl zodpovědný za vývoj a provoz B2B portálu a stovek eshopů pro koncové zákazníky. Od roku 2008 pracuje Petr ve společnosti oXy online, kde má na starosti vývoj produktového portfolia eshopů od nejmenších implementací až po velké zákazníky s individuálními potřebami. Po práci je u Petra na prvním místě rodina, rád si ale najde čas i na kvalitní knihu a sport, zejména volejbal a squash. Jeho mottem je dosáhnout úspěchu skrze spokojenost zákazníků.

16:30 - 17:00

Zákaznická péče na sociálních sítích

„Customer care is the New Marketing!“ Motto už je to poměrně vousaté, nicméně sociální sítě mu vlily do žil nevídanou energii a váhu. Ano, změny v marketingové komunikaci vyvolané stále větším vlivem sociálních médií povýšily vztahy a dialog se zákazníky na jeden ze základů úspěchu. Čeští mobilní operátoři snad odpustí, není to nic osobního, ale právě oni mohou v tomto případě posloužit jako nevyčerpatelná studnice inspirace, jak to vypadá, když se komunikace se zákazníky na sociálních sítích nedělá dobře (povětšinou), a nebo naopak bravurně zvládá (občas se i zadaří). Co to tedy znamená, customer care na sociálních sítích? Co to všechno obnáší? Proč do toho jít a jaká mít očekávání? A jak vypadá peklo, kam vede cesta dlážděná neustále rostoucí důležitosti dříve tak malicherných stížností nespokojených zákazníků? Jak se z tohoto pekla dostat na stupně vítězů? Na tyto aktuální otázky i výhled do technologické i komunikační budoucnosti se pokusím odpovědět na základě bohatých zkušeností se sociální komunikací milovaných i nenáviděných značek (často obojí zároveň). A když ne úplně odpovědět, tak alespoň položit ty správné otázky.

Jakub Křenek Jakub Křenek

Social Media Manažer

Socialsharks

Jakub Křenek

Vystudoval na brněnské Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity obory psychologie a mediální studia a žurnalistika se specializací na digitální média. To ho následně přivedlo do Prahy, kde pracoval jako copywriter a social media frajer v digitální agentuře MEDIA FACTORY a spolupracoval na správě obsahu korporátního webu Vodafonu. V současnosti je hrdým žralokem v social media agentuře Socialsharks, kde pro klienty jako UniCredit Bank, Big Shock! nebo Studentfone zajišťuje všechno možné, co se sociálních sítí týká. Ve volném čase se věnuje swingu, hře na kytaru nebo lyžování, když je sníh. Jednou by chtěl kouřit dýmku a vlastnit malou automobilku.

17:00 - 18:00

Závěrečný networking za podpory společnosti oXy Online

Partneři E-Business Akademie

Hlavní partner

logo MojeID

Partneři

logo Asociace pro elektronickou komerci (APEK) logo oXy Online s.r.o.

Za podpory

logo PricewaterhouseCoopers Česká republika

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce

Proběhlé akce E-Business Akademie