Tato akce již proběhla. Další akce E-Business Forum 2024 se koná 3. 10. 2024.

Přednášející

Moderátoři

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

Jakub Svoboda

Zakladatel serveru Tyinternety.cz, spoluzakladatel agentury Brandz Friendz, organizátor konferencí Social Summit a Startup Summit a nadšenec do virálů a memů všeho druhu.

Přednášející

Jorij Abraham

Jorij Abraham je součástí e-commerce komunity od roku 1997. Působí jako ředitel E-commerce luxusního obchodního řetězce Bijenkorf, největší evropské cestovní organizace TUI, online vydavatelství Sanoma Media - spadající pod největší mediální společnost v Beneluxu a také je ředitelem Consulting as Unic. Souběžně s těmito činnostmi založil další dvě společnosti eVentures Europe a vZine. Od roku 2013 je ředitelem výzkumu v Thuiswinkel.org (což je holandská asociace pro elektronickou komerci) a E-Commmerce Europe (Evropské sdružení pro elektornickou komerci, reprezentující 25000+ společností v 16 zemích Evropy.

Olga Zbranek Biernátová

Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.

Tomáš Braverman

V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí Tomáš už od roku 2013. Od loňska šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích, na kterých Heureka Group působí, dohlíží Tomáš na strategický rozvoj a hladký chod celé Group. Jeho cílem je zároveň posilovat pozici lídra evropské e-commerce. Před svým nástupem do Heureky působil ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

Zuzana Duračinská

Zuzana Duračinská absolvovala v CZ.NIC v roce 2012 odbornou stáž, která se v lednu 2013 změnila v práci na plný úvazek. Během stáže se mimo jiné věnovala také evropským projektům podporujícím zavádění IPv6 protokolu ve veřejné správě Evropské unie. Po ukončení studia politologie v květnu 2013 doplnila Zuzana v červenci týmy CZ.NIC-CSIRT a CSIRT.CZ. Jejími hlavními úkoly jsou podpora činností obou bezpečnostních týmů, především řešení bezpečnostních incidentů a jejich prevence. Ve svém volném čase se Zuzana ráda věnuje sportu, sleduje filmy a čte.

Vít Endler

Vít Endler ex generální ředitel MALL.cz, dnes - podnikatel, small size investor a business konzultant.

Ken Hughes

Ken Hughes je celosvětově uznávaný behaviorista a odborník na zákaznické chování. Díky svým rozsáhlým znalostem v oborech jako spotřebitelská psychologie, digitální antropologie, behaviorální ekonomie a neuromarketing dokáže predikovat budoucí vývoj a odhalit nové trendy v nakupování. Své zkušenosti získal během svého 18letého působení v čele agentury Glacier Consulting zaměřené na zákaznický insight. Radil značkám jako jsou Unilever, 3M, IKEA, Coca-Cola, AXA či Heineken v oblastech zákaznické zkušenosti, omnichanelu (vícekanálový prodej), shopper marketingu, retailu, komunikace s generacemi Y a Z či peer to peer ekonomie. Jako renomovaný autor, řečník, univerzitní profesor v oblasti chování spotřebitelů a herec v jedné osobě dokáže sdělit nejen hodnotné a provokativní myšlenky, ale podá je i zábavnou formou s pro něj typickým irským humorem.

Lukáš Hurych

Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.

Matez Jindra

Matez je spoluzakladatelem výzkumnické agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a výrobce overalů Skippy.

Michal Jirek

S podnikáním začal již v 17 letech, kdy při hodinách na školní lavici balil první zásilky pro svůj e-shop. Časem přibyl další internetový obchod, který koupil jen za účelem revitalizace, aby jej po dvou letech opět prodal. Ačkoli plánoval systémem „koupit–vylepšit–prodat“ s e-shopy pokračovat, káva ho natolik pohltila, že se v roce 2010 zbavil veškerých vedlejších činností a od té doby se plně oddává podnikání plnému vůně a chuti s e-shopem a vlastní značkou Čerstvá Káva. Ten koupil jako krachující a prodělečnou one man show v roce 2009 a dnes jej s 12 zaměstnanci a více než 50milionovým obratem hodnotí jako největší e-shop s kvalitní kávou v ČR.

Petr Kováčik

Petr Kováčik je ředitelem a spolumajitelem společnosti Skrz.cz s.r.o., která provozuje vyhledávač slev Skrz.cz a affiliate platformu Rival.cz. Kromě vedení společnosti má hlavní slovo ve směřování produktu a marketingu. Do všech činností se snaží zavést jasný proces, automatizaci a škálovatelnost. Svou první společnost MELKER Media založil již během studií na Vysoké škole ekonomické v Praze, oboru informační systémy a technologie.

Adam Kurzok

Adam se věnuje e-commerce již více než 10 let - jeho malá agentura pomáhá shopům jako Metalshop nebo Gamisport expandovat na zahraniční trhy a získávat tak desítky milionů Kč od zahraničních klientů. Poslední rok se intenzivně věnuje pronikání na Amazon a eBay a specifika těchto globálních tržišť. Mimo jiné stál za projekty jako Lunchtime nebo Pizzatime.

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Martin Lysoněk

Ve firmě Baťa pracuje od roku 2000, stál u zrodu a rozvoje multichannel systému Bata Home. V pozdějších letech zajišťoval nasazení a rozvoj projektu v ostatních evropských zemích. Před třemi lety dostal na starosti rozvoj a vedení technické části projektu a od letošního roku se stará o běh a rozvoj multichannel v rámci Evropy.

Vojta Roček

Vojta Roček pracuje s daty od roku 2007 (s výjimkou doby, kdy provozoval v Praze soukromý rumový klub). Byl prvním analytikem společnosti Keboola, BI firmou s celosvětovou působností. Poté se připojil VC fondu Rockaway Capital, kde implementoval data pro více než 20 e-commers projektů a startupů. V roce 2015 založil poradenskou společnost Trologic se zaměřením na správu dat a implementaci AI. V roce 2016 se podílel na založení startupu Stories, který řeší obchodní problémy s použitím big data a machine learning aplikací. AI vidí jako bránu k pochopení složitějších organizačních problémů, jako jsou angažovanost uživatelů nebo individuální osobní růst.

Michal Synek

V Heurece se Michal už téměř dva roky stará o veškerou činnost spojenou s daty. Kompletní datové analýzy v rámci businessu, marketingu a vývoje včetně práce s různými BI tooly má na starosti právě on. Před svým nástupem sbíral Michal zkušenosti z e-commerce oblasti ve společnosti i-tesco, kde měl na starosti reportování a kompletní finanční analýzy.

Václav Štrupl

Zvídavý optimista povahou a internetový budovatel profesí. Spoluzaložil a později úspěšně prodal ikonu českého internetového marketingu H1.cz. Poslední rok spolu s firmou Miton provozuje nákupní klub Bonami.cz, jehož posláním je přinášet inspiraci a nabízet krásné věci pro bydlení a život. Zajímá ho psychologie, rád se jen tak prochází a popíjí kávu ve společnosti příjemných lidí.

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Petr Uttendorfský

Petr se tvorbě internetových obchodů věnuje již více než 10 let, Již během studia pracoval jako webdesignér, později jako programátor a analytik. Své první zkušenosti ze světa e-commerce sbíral u velkého ITC distributora BGS LEVI, kde byl zodpovědný za vývoj a provoz B2B portálu a stovek eshopů pro koncové zákazníky. Od roku 2008 pracuje Petr ve společnosti oXy Online, kde je technickým ředitelem. Po práci je u Petra na prvním místě rodina, rád si ale najde čas i na kvalitní knihu a sport, zejména volejbal a squash. Jeho mottem je dosáhnout úspěchu skrze spokojenost zákazníků.