Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další podobná se koná 4. 10. 2017.
6. června 2017 17:00–21:00

Royal Vinohradská 48 Praha 2

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

17:10 - 17:30

Jak udělat, aby byl zákazník v centru zájmu, a to napříč firmou

Hodně se o tom mluví, málokdo to viděl. Jak udělat, aby byl zákazník v centru zájmu, a to napříč firmou – všechna oddělení, role i návaznosti, aby byly pod kontrolou a bylo jasné, kdo za co ručí – případové studie ze světa B2B i B2C.

Tomáš Poucha Tomáš Poucha

ředitel

Marketingový institut a Institut interní komunikace

Tomáš Poucha

Tomáš pomáhá firmám hledat příležitosti, kde mohou vydělat nebo ušetřit více a ještě při tom dobře působit na okolí. Tomáš je zakladatelem a vůdčí osobností Marketingového institutu a Institutu Interní Komunikace. Stojí také za konceptem Show me the money. Na základě dat, analýz a unikátních metodik optimalizuje obchodní i marketingové nastavení, ale i fungování a procesy uvnitř různých společností. Učí na VŠE, Karlově univerzitě. Je vášnivým kuchařem a zakladatelem Klubu vařících manažerů a experimentálního prostoru Tančící kuchyně.

17:35 - 17:55

Marketingové bubliny uvnitř firem

O tom, že bublina zvaná marketing je chápána rozdílně uvnitř každé firmy. O tom, že postavení této bubliny je závislé na přístupu vedení. O tom, že projekt posuneme dál daleko snadněji v případě, že jsme ochotní spolupracovat a hledat kompromisy. O tom všem se s vámi rád budu bavit v rámci své přednášky i po ní.

Martin Dvořák Martin Dvořák

Managing Director

Bizerba

Martin Dvořák

Martin působil 16 let na lokálních i mezinárodních pozicích ve společnosti IBM včetně řízení marketingu v centrále v USA. Nyní je zpět v Praze a vede českou pobočku společnosti Bizerba zabývající se nejenom vážícími technologiemi, ale dalšími produkty v oblasti průmyslu a retailu. Pokud Martin nepracuje, rád houbaří, běhá a věnuje se rodině. Je ženatý a má dvě malé děti.

18:00 - 18:20

Coffee break

18:20 - 18:40

Firemní pracovní symbióza a zákazník

Jak odpovědnosti a komunikace uvnitř musí být nastavené v souladu s business modelem firmy. Jak nastavit marketing jako firemní filozofii a ne funkci. Jak se dá konkrétně řešit nastavení práce a komunikace mezi odděleními, která všechna pracují a komunikují se zákazníkem. Jak nastavit efektivně organizaci inovace, komunikace a prodeje pro blaho zákazníka i firmy. Rád se s vámi podělím o zkušenosti a úspěšné příklady z praxe.

Pavel Škařupa Pavel Škařupa

Founder

Inogami

Pavel Škařupa

Pavel Škařupa disponuje zkušenostmi z oblasti vývoje nových produktů, marketingu a obchodu, které získal ve vedoucích pozicích jak u nás, tak v zahraničí. Působil 14 let ve společnosti Procter & Gamble např. v Japonsku a Švýcarsku, kde ve své poslední pozici řídil globální marketing vlasové kosmetiky. V roce 2010 se vrátil zpět do České republiky, aby působil jako poradce ve společnosti McKinsey & Company a následně šéfoval marketingu v české Raiffeisenbank. V roce 2014 založil poradenskou společnost Inogami zabývající se marketingem a inovacemi, a o dva roky později také českou značku inovativního prádla Treat Wear.

18:45 - 20:00

Panelová diskuze

Martin Dvořák Martin Dvořák

Managing Director

Bizerba

Martin Dvořák

Martin působil 16 let na lokálních i mezinárodních pozicích ve společnosti IBM včetně řízení marketingu v centrále v USA. Nyní je zpět v Praze a vede českou pobočku společnosti Bizerba zabývající se nejenom vážícími technologiemi, ale dalšími produkty v oblasti průmyslu a retailu. Pokud Martin nepracuje, rád houbaří, běhá a věnuje se rodině. Je ženatý a má dvě malé děti.

Pavel Jareš Pavel Jareš

Head of Digital Sales

MONETA Money Bank

Pavel Jareš

Pavel se výrazně pohybuje v digitálním světě od roku 2013, ale s online bankovnictvím má zkušenosti již od roku 2004. Po devíti letech strávených na různých projektech v Accenture a Telefonice (O2) si vyzkoušel na vlastní kůži (i triko) vývoj mobilních aplikací a webů, aby následně zakotvil v GE Money Bank. V pozici šéfa Digitálního bankovnictví se podílí na proměně MONETA Money Bank v digitálního leadera trhu. Miluje cestování s batohem na zádech.

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Tomáš Poucha Tomáš Poucha

ředitel

Marketingový institut a Institut interní komunikace

Tomáš Poucha

Tomáš pomáhá firmám hledat příležitosti, kde mohou vydělat nebo ušetřit více a ještě při tom dobře působit na okolí. Tomáš je zakladatelem a vůdčí osobností Marketingového institutu a Institutu Interní Komunikace. Stojí také za konceptem Show me the money. Na základě dat, analýz a unikátních metodik optimalizuje obchodní i marketingové nastavení, ale i fungování a procesy uvnitř různých společností. Učí na VŠE, Karlově univerzitě. Je vášnivým kuchařem a zakladatelem Klubu vařících manažerů a experimentálního prostoru Tančící kuchyně.

Pavel Škařupa Pavel Škařupa

Founder

Inogami

Pavel Škařupa

Pavel Škařupa disponuje zkušenostmi z oblasti vývoje nových produktů, marketingu a obchodu, které získal ve vedoucích pozicích jak u nás, tak v zahraničí. Působil 14 let ve společnosti Procter & Gamble např. v Japonsku a Švýcarsku, kde ve své poslední pozici řídil globální marketing vlasové kosmetiky. V roce 2010 se vrátil zpět do České republiky, aby působil jako poradce ve společnosti McKinsey & Company a následně šéfoval marketingu v české Raiffeisenbank. V roce 2014 založil poradenskou společnost Inogami zabývající se marketingem a inovacemi, a o dva roky později také českou značku inovativního prádla Treat Wear.

Eva Štípková Eva Štípková

Manažerka digitálního marketingu

SAZKA

Eva Štípková

Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.

20:00 - 21:00

Networking

Partneři Efektivní spolupráce uvnitř firmy = spokojený klient

Hlavní partner

logo INTERNET CZ

Partner

logo ROYAL

Mediální partneři

logo Lupa.cz logo Podnikatel.cz

Pořadatel a odborný garant

logo Dobrý web

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce