Další akce Staňte se partnerem akce
31. května 2017 9:00–16:30

Royal Vinohradská 48 Praha 2

Program

Program v PDF
9:00 - 9:10

Úvodní povídání

Magdaléna Chvalinová Magdaléna Chvalinová

expertka na interní komunikaci

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Pracovala jako specialistka interní komunikace v Českém Telecomu. Poté působila ve společnosti České aerolinie jako manažerka interní komunikace a šéfredaktorka interního magazínu OKNO a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Následně pracovala ve společnosti ČEZ jako senior specialista interní komunikace. Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v contentové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializuje na poradenství v oblasti interní komunikace. Nyní zlepšuje interní komunikaci ve Philip Morris.

9:10 - 9:30

Zapojme zaměstnance do interní komunikace

Tomáš Novotný Tomáš Novotný

Odborný koordinátor int.kom.

ŠKODA AUTO

Tomáš Novotný

Svou profesní kariéru zahájil roku 2005 v Ogilvy Public Relations. Roku 2009 přesedlal z externí komunikace na interní, nejprve pracoval pro finanční skupinu ING, dále Seznam.cz a nyní vede tým interní komunikace ve ŠKODA AUTO. Jako jediný Čech získal 4x hlavní cenu Grand Prix Institutu interní komunikace, 4x evropské ocenění FEIEA a v roce 2016 jej světová asociace CEB zařadila mezi světových top 5 interních komunikátorů. Absolvent Filosofické fakulty UK, obory švédština a sociologie, a katedry severských jazyků na Stockholmské univerzitě. Má rád cestování, elektronickou hudbu, grafický design, Švédsko a švédštinu, šikovné lidi s dobrými nápady, bábovku, jaro, léto, podzim a zimu. Od roku 2008 si zpestřuje korporátní život vysíláním na Radiu 1.

9:35 - 9:55

Naše T-Mobile reWoluce

Mladí dnes často přicházejí do firem, které s jejich potřebami nedokážou držet krok, protože se stále nepřesunuly do 21. století – do století, ve kterém je komunikace instantní, informace jsou otevřené všem a kde nezáleží na postavení v hierarchii firmy, ale na kreativitě a dobrých nápadech. My jsme se T-Mobile tímto směrem rozhodli posunout spuštěním interní sociální sítě Facebook Workplace. Za těch pár měsíců u nás Workplace způsobil revoluci nejen v interní komunikaci. Co se stalo a proč si myslíme, že firemní sociální sítě mohou být interní komunikací budoucnosti?

Ivo Mareček Ivo Mareček

Brand Strategist

T-Mobile Czech Republic

Ivo Mareček

Ivo vystudoval Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Po škole se rozhodl, že si ze svého poflakování se na sociálních sítích udělá živnost (měl na starost např. rozjezd twitterového kanálu TOP 09), v roce 2012 pak převzal sociální sítě v T-Mobile. Po 5 letech a několika úspěšných projektech (podílel se mj. na vybudování jednoho z nejlepších social care týmů v ČR) se v současnosti ve firmě stará o strategii komunikace značky.

Michael Sidó Michael Sidó

Senior Head of Internal Communication

T-Mobile Czech Republic

Michael Sidó

Michael vystudoval ekonomiku a management. Nejprve pracoval jako redaktor v regionálních redakcích celostátních deníků. V T-Mobile začínal na pozici specialisty interní komunikace a senior brand managera. Aktuálně vede celé oddělení interní komunikace v Čechách i na Slovensku a má za sebou několik úspěšných interních kampaní a externích ocenění za svou práci.

10:00 - 10:20

Komunikace zásadních změn s humorem

Představte si, že musíte všem zaměstnancům změnit pod rukama jejich hlavní informační zdroj. A i když jim místo dosavadního „hadráku přinášíte závodní formuli“, je to prostě změna zaběhnutých pořádků. Přijďte si poslechnout a pobavit se o tom, že komunikace tak významné změny, jakou je nový intranet, může být i zábava. A to i přes to, jak komplikované to je a jak hodně to ovlivňuje každodenní práci všech.

Helena Mládková Helena Mládková

Head of Group Internal Communication

Komerční banka

Helena Mládková

V Komerční bance pracuje od roku 2007, kdy nastoupila na HR, aby zde založila útvar Personálního marketingu a pomohla banku zviditelnit jako zaměstnavatele. Poté, co banka získala ocenění Zaměstnavatel desetiletí, dostala v roce 2012 nabídku z Marketingu vést ve Skupině KB Interní komunikaci. V průběhu času vedla současně s tím i oddělení Kvality a Společenské odpovědnosti. Nyní je zodpovědná za veškeré interní komunikační aktivity od interních novin, které vloni vyhrály cenu Fénix – content marketing, Intranetu, interních sociálních sítí až k řízení plošných komunikačních kampaní, kdy za jednu z nich (zavádění nového Intranetu) získala banka ocenění od Institutu Interní Komunikace.

10:25 - 10:55

Coffee Break

10:55 - 11:15

Mámo, táto, kde pracuješ?

Energetika je úžasný a rozmanitý obor, ve kterém nacházejí uplatnění odborníci, kteří vynikají chytrostí a precizností. Je to obor, který má budoucnost. Přesto se celé průmyslové období potýká s nedostatkem techniků. Vsadili jsme na to, že naši zaměstnanci mají svou práci opravdu rádi a proto jsou to ti praví lidé, kteří mohou zkusit pro energetiku nadchnout i své děti. Připravili jsme rodinné dny, při kterých mohli dětem nejen ukázat, kde pracují, ale i to co ČEZ dělá. Hlavním tahákem tak byla pestrá přehlídka terénní techniky a hrátky s technikou.

Lucie Ehrlichová Lucie Ehrlichová

specialista interní komunikace

ČEZ

Lucie Ehrlichová

V oboru interní komunikace pracuje 16 let. Před nástupem do Skupiny ČEZ, která zaměstnává víc jak 20 000 lidí, pracovala v O2. Zkušenosti má ale i z menších firem o stovkách lidí, či z mezinárodní společnosti. Firmám pomáhá zvládnout komunikačně náročné období propouštění, reorganizací, transformací, či změnu vlastníka. Ráda pracuje i v obdobích, kdy se zaměstnancům za úspěchy v práci může opravdu dopřávat. Krom interní komunikace má zkušenosti s PR a CSR, posledních šest let se intenzivně věnuje budování employer brandu, pro ČEZ vybudovala značku ČEZ. Kde jinde, která zastřešuje náborové aktivity.

11:20 - 11:40

Budování interní komunikace ve státní správě

Zaměstnanci ve státní správě by Vám řekli, že je to nesmysl. Že žádná interní komunikace není potřeba a co to ti politici, ministři a různí nadřízení stále vymýšlejí. Proč nenechají úředníky v klidu pracovat? Povím Vám, jak složité je zavádět různé formy interní komunikace do dvou různých institucí státní správy, kde v čele jedné je politik a hlavou té druhé je profesionální úředník.

Hynek Jordán Hynek Jordán

vedoucí Oddělení komunikace a marketingu

Státní pozemkový úřad

Hynek Jordán

Hynek je dlouholetým tiskovým mluvčím a vedoucím komunikace ve státní správě. Působil na Ministerstvu pro místní rozvoj, Ministerstvu školství, Ministerstvu zemědělství a nyní pracuje pro Státní pozemkový úřad, kde vede oddělení komunikace a marketingu. Ve své pozici stál při zavádění interní komunikace na Ministerstvu zemědělství a na jeho současném působišti. Je absolventem oboru politologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.

11:45 - 12:05

Safety first? Oh yes!

V každém výrobním závodě je bezpečnost práce na prvním místě. Je dokonce důležitější než výkony či kvalita. Jak ale zaměstnance nadchnout? Jak je přesvědčit, že mají trávit 12 hodin denně v bezpečnostních bagančatech, se špunty v uších a se sepnutými vlasy? Jak je motivovat, aby na sebe práskli, že o vlásek unikli nehodě? Inspiraci hledejte v dokonale propracovaném programu s hezky českým názvem Mission Zero because We Care. Tak na to totiž jdeme v kutnohorské továrně Philip Morris.

Magdaléna Chvalinová Magdaléna Chvalinová

expertka na interní komunikaci

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Pracovala jako specialistka interní komunikace v Českém Telecomu. Poté působila ve společnosti České aerolinie jako manažerka interní komunikace a šéfredaktorka interního magazínu OKNO a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Následně pracovala ve společnosti ČEZ jako senior specialista interní komunikace. Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v contentové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializuje na poradenství v oblasti interní komunikace. Nyní zlepšuje interní komunikaci ve Philip Morris.

12:10 - 13:10

Oběd

13:10 - 13:30

Žít firmou

Z HR kruhů často zaznívá, že pokud má lidem záležet na firmě, musí mít pocit, že firmám záleží na nich. Pak se ale většinou zaměřují jenom na posilování toho pocitu, ne samotný zájem o lidi. Je možné mít ve firmě takové prostředí, kdy se lidé o firmu opravdu aktivně zajímají? Můžou spolu lidé aktivně a přirozeně komunikovat bez toho, aniž by na to měli manažera interní komunikace? Nebo je to možné právě díky tomu?

Libor Šimon Libor Šimon

co-founder

SYMBIO Digital

Libor Šimon

Libor je spoluzakladatelem SYMBIA. Fascinuje ho dětská přirozenost, absence strachu z neúspěchu a potřeby porovnávat se s ostatními. Světem dětí se inspiruje i při vedení SYMBIA. Jeho ideálem je firma, kde pravidla příliš nepřekážejí tvůrčí práci a kde každý dostává pro využití svého talentu tolik prostoru, kolik chce. V takové firmě má každý zodpovědnost za svoje jednání i výsledky práce a zapojuje se do rozhodování.

13:35 - 13:55

On-line hacky marketingové komunikace

Ještě před pár měsíci bylo 2FRESH o polovinu menší, interní komunikace nebyla třeba a všichni si řekli všechno. Čím více nás ale je, tím složitější je dostat informace mezi všechny kolegy, aniž by se k nim přidal nějaký komunikační šum. A protože nemáme žádné zavedené postupy, zkoušíme nejrůznější nástroje a kanály, nasloucháme lidem a podle toho se snažíme interní komunikaci upravovat. Vyzkoušeno za vás - uvidíte, co nám fungovalo, co ne a hlavně proč.

Veronika Jílková Veronika Jílková

2FRESH Reporter

2FRESH

Veronika Jílková

Veronika pracuje v digitální agentuře 2FRESH, která ctí principy human-centered designu. Její roli vystihuje pozice definovaná jako Reporter - bez příkras reportuje o tom, co lidé v 2FRESH dělají a především jak to dělají. Prostřednictvím svojí práce se snaží přispět k naplnění vize agentury učit lidi naslouchat lidem. A protože nestačí naslouchat jen lidem zvenčí, ale hlavně těm uvnitř, podílí se také na interní komunikaci 2FRESH.

14:00 - 14:20

Uvedení nového seriálu na Stream.cz

Od září loňského roku je Pěstírna sedmým seriálem, který jsme v premiéře uvedli na naší internetové televizi Stream.cz. Stála před námi otázka, jak kolegy zaujmout a nadchnout je pro sledování novinky, která se navíc žánrem naprosto vymykala dosavadnímu obsahu. Rozhodli jsme pro integrovanou 360° kampaň, ve které se nám podařilo oslovit veřejnost i zaměstnance a propojit veškeré aktivity na sociálních sítích. Jaká byla role interní komunikace? A s čím novým se vůbec ještě dá přijít, aby to nezapadlo?

Aneta Kapuciánová Aneta Kapuciánová

Manažer interní komunikace

Seznam.cz

Aneta Kapuciánová

V interní komunikaci Seznamu pracuje Aneta přesně rok. Snaží se stále hledat nové a nápadité cesty, jak kolegům přinášet aktuální informace od vedení společnosti i z produktů a služeb. Do Seznamu přišla z PR agentury Bison & Rose, kde před šesti lety začínala svou kariéru. Pracovala na klientech z oblasti školství, cestovního ruchu, služeb a ICT. Je absolventkou oboru Politologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a ve volném čase se věnuje zpěvu a józe.

14:25 - 14:50

Coffee Break

14:50 - 15:10

Podrobnosti o přednášce brzy upřesníme

15:10 - 16:00

Společné závěrečné povídání

Na závěr konference si společně se všemi speakery sedneme a probereme si, co během celého dne bylo řečeno. Budete mít možnost se zeptat kohokoliv na cokoliv a nově nabité dojmy pořádně utřídit.

Proběhlé akce In-Comms Forum - Jak na interní komunikaci?

In-Comms Forum 2016

24. květen 2016

In-Comms Forum - Jak na interní komunikaci?

26. květen 2015