Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
19. června 2017 18:00–21:00

ČSOB Inspirace Jungmannovo náměstí 767/6 Praha 1

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

18:10 - 18:30

Huawei a spolupráce s influencery

Kdo pomůže brandu víc? Jarda Jágr, Eva Samková nebo Ati? Zkušenosti pěti let spolupráce s influencery na značkách Huawei a Honor: budování autentických vztahů ke značce, potenciál celebrit versus potenciál blogerů.

Martin Ježek Martin Ježek

Managing Director

Inspiro Solutions

Martin Ježek

Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

18:35 - 18:55

Sejdou se rapper, pornoherec a Youtuber

Influencer by neměl být pro značky ideou. Influencer by měl být prostředkem. Proto si řekneme, jaké role mohou plnit různí influenceři v různých kampaních. A jak to dopadá, když se stanou ambasadorem tématu, značky, moderátorem nebo přímo hercem. Ať už jsou v bězném životě rappery, pornoherci nebo influencery na plný úvazek.

Vladimír Zikmund Vladimír Zikmund

Copywriter

Zaraguza

Vladimír Zikmund

Vladimír dělá copywritera v Zaraguze, kde opečovává značky jako ŠKODA, AXE, Nestlé, OLYMPUS a další a další. Předtím vedl social media oddělení v agentuře Dark Side. A předtím nedělal vlastně nic.

19:00 - 19:20

Volba influencerů a jejich umístění do kampaní

Jaké influencery využívat - raději méně velkých tváří nebo více microinfluencerů? Jak mohou značku podpořit a kdy je využít? Dokáží opravdu prodat a nebo musíte influencery propojit s dalšími prodejními kanály? Nejen na tyto otázky odpoví prezentace.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. Vojtěch Lambert vystudoval magisterský obor Business and Law in International Markets na Anglo-americké universitě v Praze. V rámci LCG360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro Asus, Českou pojišťovnu, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

19:25 - 19:45

Reálné byznysové výsledky influencer kampaní (značky Metaxa a T-Mobile)

Influencer marketing je pro mnohé agentury i zadavatele velmi těžko uchopitelný propagační nástroj. Na případech konkrétních kampaní si ukážeme, jak influencer seeding naplánovat, jakou zvolit strategii a především, jaké může mít tato aktivita reálné dopady na prodeje produktů či na rozšíření dobročinné kampaně a opět její reálné dopady.

Aki Votrubová Aki Votrubová

Instagram & Influencer Specialist

Peppermint Digital

Aki Votrubová

Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialist v agentuře Peppermint digital. Dlouhodobě se v agentuře stará o instagramové a influencer marketing projekty pro značky T-Mobile, Milka, Mattoni, Generali či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na influencer marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera.

19:50 - 20:10

Všichni můžeme být influenceři

Influencer marketing byl jedním z hlavních marketingových hypů roku 2016 - všichni to chtěli vyzkoušet, ale ne všem to vyšlo. Mnozí dnes už ví o nástrahách spolupráce s celebritami (ať už jde o ty tradiční nebo novou generaci youtuberů a instagramerů) víc, než by si přáli. Proč jsme ale přesvědčení, že nejlepší influencer není youtuber se stovkami tisíc odběratelů, ale "normální" lidé, jen o něco oblíbenější v kolektivu svých přátel, než co je běžný průměr? Protože to potvrzují čísla.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk

spolumajitel

Influencer.cz

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk jako první bankovní bloger pomáhal rozjet značku mBank v ČR a poté působil v agenturách Ataxo a H1.cz, kde spoluvytvářel nástroj pro sledování sociálních sítí Social Insider. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, kde pomáhá se soc. sítěmi klientům jako BMW ČR nebo Albatros, podílí se na chodu magazínu o FB marketingu Newsfeed.cz a organizuje pravidelná setkání profesionálů z branže #babeltalk a BabelCamp.

20:15 - 20:40

Panelová debata: prostor na vaše dotazy

Martin Ježek Martin Ježek

Managing Director

Inspiro Solutions

Martin Ježek

Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. Vojtěch Lambert vystudoval magisterský obor Business and Law in International Markets na Anglo-americké universitě v Praze. V rámci LCG360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro Asus, Českou pojišťovnu, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

Aki Votrubová Aki Votrubová

Instagram & Influencer Specialist

Peppermint Digital

Aki Votrubová

Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialist v agentuře Peppermint digital. Dlouhodobě se v agentuře stará o instagramové a influencer marketing projekty pro značky T-Mobile, Milka, Mattoni, Generali či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na influencer marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk

spolumajitel

Influencer.cz

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk jako první bankovní bloger pomáhal rozjet značku mBank v ČR a poté působil v agenturách Ataxo a H1.cz, kde spoluvytvářel nástroj pro sledování sociálních sítí Social Insider. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, kde pomáhá se soc. sítěmi klientům jako BMW ČR nebo Albatros, podílí se na chodu magazínu o FB marketingu Newsfeed.cz a organizuje pravidelná setkání profesionálů z branže #babeltalk a BabelCamp.

Vladimír Zikmund Vladimír Zikmund

Copywriter

Zaraguza

Vladimír Zikmund

Vladimír dělá copywritera v Zaraguze, kde opečovává značky jako ŠKODA, AXE, Nestlé, OLYMPUS a další a další. Předtím vedl social media oddělení v agentuře Dark Side. A předtím nedělal vlastně nic.

20:40 - 21:30

Networking

21:30

Závěr akce

Partneři Influencer Marketing

Hlavní partner

logo Seznam.cz

Partner

logo LCG New Media

Za podpory

logo ČSOB Inspirace

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce