Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.

Jan Duffek

Honza před šesti lety společně Mirkem Fidranským a Honzou Polákem založil firmu Darkmay s.r.o, která se věnuje vývoji CeSYSu - online řešení pro provizní prodejce produktů českých a slovenských cestovních kanceláří. Na starosti má marketing a komunikaci s klienty. CeSYS využívá k proviznímu prodeji 700 provizních prodejců a svojí dovolenou hledalo loni přes CeSYS 4,5 milionu lidí. Má rád život na venkově, dobrý rum a volný čas se snaží věnovat rodině.

Petr Fryš

Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.

Monika Hilm

Monika currently works as a General Manager at Parkhotel Praha. She has many experiences with hotel management especially with revenue management and business development. She studied Marketing and Psychology at American Collegue and Hotel Management at Oxford Brooks University.

Adam Koudelka

Jmenuji se Adam Koudelka a v roce 2009 jsem začal svoji cestu v oblasti zákaznického servisu jako Call center support manager a od té doby jsem si prošel několika pozicemi napříč sektorem. Díky tomu jsem získal mnoho zkušeností z různých úhlů pohledu. Od roku 2018 jsem v Comdatě odpovědný za obchodní a marketingové oddělení a business unit. Vystudoval jsem aplikovanou kybernetiku v Hradci Králové takže i trochu IT záležitostí má v mé historii své místo.

Viola Kratochvílová

Violka navrhuje a s pomocí týmu dalších lidí z Aira GROUP realizuje online marketingové strategie. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia a po škole začínala jako copywriter. Ve společnosti Aira, kde pracuje přes 2 roky, nejprve psala hlavně články o cestování – na portálech jako Novinky.cz, iDnes.cz, iPrima.cz nebo Blesk.cz jich z pera Aira copywriterů vyšlo více než tisíc. Kromě článků otextovává weby nejrůznějšího zaměření, napíše vám text o daních i knoflících. Když zrovna nic nepíše, pravděpodobně fotí, tancuje nebo běhá.

Jakub Křenek

Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.

Jan Musil

Pracuje ve společnosti PricewaterhouseCoopers v oddělení auditorských služeb. Má na starosti audity klíčových klientů mimo jiné v hotelnictví/ pohostinství (Hilton, Intecontinental, Pentahotel KFC, Starbucks) a e-commerce (seznam.cz, aukro.cz, heureka.cz, fashiondays.cz, mall.cz). Kromě auditu se podílí na projektech strategického a podnikového poradenství, daňového strukturování, podnikových přeměn apod. Je absolventem VŠE a členem britské Asociace certifikovaných účetních (ACCA).

Petr Nádvorník

Petr pracuje v evropské centrále Googlu, kde jeho tým pomáhá velkým a středním podnikům z oblasti CEE využívat celou paletu reklamních produktů Googlu, od vyhledávání až po YouTube. Petr vystudoval Právnickou Fakultu Univerzity Karlovy v Praze a ve své předchozí pozici řídil obchod serveru reality.cz, jednoho z předních českých poskytovatelů marketingových služeb pro realitní profesionály.

Tomáš Pospíšil

Tomášovým úkolem je navrhovat úspěšné postupy týkající se úprav webu, které povedou ke zvýšení relevantní návštěvnosti z přirozených výsledků vyhledávání. Zároveň v Dobrém webu podílí na rozvoji SEO. Tomáš nechápe SEO jako oddělenou záležitost, ale snaží se efektivně využívat jak data získaná v rámci PPC kampaní tak sociální sítě. Má rozsáhlé praktické zkušenosti s optimalizací menších ale i velkých webů.

Tomáš je držitelem certifikátu Google Analytics Qualified Individual.

Jana Přibylová

Již deset let se pohybuje v oblasti marketingu, reklamy, komunikace a PR. Vyzkoušela si řadu profesí od grafičky po ředitelku komunikace, působila v marketingové agentuře Knowlimits připravovala festival reklamy PIAF, podílela se na prezidentské kampani Vladimíra Dlouhého. V současné době se věnuje komplexní komunikaci značek. Do Lunchtime přišla začátkem roku 2014, aby brand "nakopla". Vystudovala grafický design, marketing a management, aktuálně dokončuje studium ekonomie a hospodářské správy na VŠE v Praze.

Viliam Sivek

Podniká od roku 1989, vybudoval největší hotelový řetězec, který v roce 2010 prodal. V současné době podniká jako fyzická osoba a je generálním ředitelem řetězce hotelů a restaurantů Sivek Hotels. Pan Viliam Sivek se výrazně zapsal do moderních dějin českého cestovního ruchu. Je držitelem ocenění jako například Manažer odvětví, TOP 100, Manažer roku České republiky, Mimořádné ceny NFHR ČR za vytváření dobré pověsti hotelového průmyslu, Hoteliér roku, Ceny „Osobnost cestovního ruchu České republiky“, Gentleman Pro a dalších. Jako první podnikatel ve své oblasti byl v prosinci 2010 uveden do Síně slávy profesního časopisu Travel Trade Gazette. Je předsedou Asociace cestovních kanceláří České republiky, členem akademické rady Vysoké školy obchodní v Praze. V letech 2006 až 2011 byl předsedou představenstva a prezidentem hokejového klubu HC Sparta. Pod jeho vedením Sparta dvakrát vybojovala mistrovský titul v nejvyšší hokejové soutěži v Česku. Kromě ledního hokeje k jeho koníčkům patří létání a jachting. Spolu s manželkou Kateřinou Sivekovou Křižákovou byli iniciátory a jsou zřizovateli a hlavními mecenáši Psychoterapeutického centra „Modré dveře“, které poskytuje odbornou péči lidem, jež se ocitli v těžké životní situaci přesahující jejich adaptační schopnosti či dlouhodobě bojují s problémy, které se dotýkají jejich duševního zdraví, a osobám s duševním onemocněním nebo mentálním hendikepem.

Lucie Štěrbová

Absolventka žurnalistiky na Karlově univerzitě, která poměrně záhy od zpravodajství a publicistiky zběhla ke copywritingu a obsahovému marketingu. Ve společnosti Aira GROUP pracuje pět let, během kterých se věnovala z velké části právě oblasti cestování. Podepsaná je pod stovkami článků, ale i pod obsahem některých webů, newsletterů nebo minisites. Mimo to si občas odskočí ke sportovní žurnalistice, do kina na dobrý film, ke kvalitní knížce a logicky i za hranice – za poznáním jiných zemí.

Lenka Štveráková

Lenka vystudovala Sociální a mediální komunikaci v Praze. Ve společnosti ComGate, a.s. působí od roku 2005, kdy měla na starost přípravu a realizaci spotřebitelských soutěží pro klíčové zákazníky. Od roku 2009 byly služby interaktivního marketingu přesunuty do dceřiné společnosti CommGate Interactive, s.r.o., která provozuje souvislý řetězec služeb marketingu a obchodu. V současnosti Lenka zodpovídá za vedení jednotky interaktivního marketingu a accountského týmu a věnuje se zejména motivačním programům pro segment B2B a B2C, kdy navrhuje účinné postupy sloužící ke vzbuzení a uchování zájmu zákazník o produkty či služby našich klientů a k podpoře pozitivního vnímání značky.

Jan Tuček

Jako ředitel STEM/MARK se snaží, aby práce bavila nejen zaměstnance ale i klienty. Vystudoval statistiku na VŠE, pracoval na ČSÚ např. jako vedoucí sčítání lidu v Praze, ředitel Městské správy Praha, místopředseda ČSÚ. Má dlouholeté zkušenosti se statistickými šetřeními a marketingovým výzkumem v Čechách i v cizině. Je podruhé ženatý, má dvě velké dcery a synka z roku 2007. Miluje steaky a dobré víno a – pokud mu zdraví dovolí – hory na kole či běžkách či exotické země (hlavně pěšky).