Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další se koná 6. 6. 2017.
12. dubna 2017 17:00–21:00

Royal Vinohradská 48 Praha 2

Program

17:00 - 17:15

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

17:15 - 17:40

Nástroje pro analýzu konkurence

Kdo, jak a kde se tlačí na výsluní ve vašem segmentu? Projdeme několik nástrojů, které vám pomohou vyplnit bílá místa v informacích o vaší konkurenci.

Filip Ambrož Filip Ambrož

projektový manažer

Imper CZ

Filip Ambrož

Filip je projektový manažer na volné noze. Posledních 10 let pracuje hlavně pro online mediální agentury a věnuje se vývoji aplikací, jejich integraci s marketingovými nástroji a webové analytice v Imper CZ.

17:45 - 18:10

Analýza konkurence z pohledu UX

Jak zjistit, co má konkurence na webu lépe než vy? A ve kterých případech se vám vyplatí to opsat a kdy jít vlastní cestou? Pojďme se podívat, co všechno ovlivňuje zážitek návštěvníka webu. Jen kousek z toho je designová best-practice, kterou lze snadno převzít. Pro poznání ostatního, je potřeba jít "pod kůži".

Filip Ekl Filip Ekl

UX specialista

Dobrý web

Filip Ekl

Filip má v Dobrém webu na starosti návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Při své práci čerpá z nejnovějších oborových trendů, ale také ze svých zkušeností s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů bankovních webů, kterým se věnoval jako analytik ve svém předchozím zaměstnání. Kromě znalostí a dovedností z oblasti UX má Filip zkušenosti i s logistickými a informačními systémy pro dopravu, které vystudoval na ČVUT v Praze.

18:15 - 18:40

Coffee break

18:40 - 18:55

Jak jsme nalezli mezery ve svém obsahu pomocí průzkumu trhu nad vyhledáváním Google

Případová studie asijského startupu iPrice, který za pomoci rozsáhlé databáze klíčových frází a data miningu dat z Google dokázal určit mezery ve svém obsahu, silná/slabá místa konkurence a příležitosti ve vyhledávání, které mu přinesly v následujících 6 měsících nárůst organické návštěvnosti o 70 %.

Filip Podstavec Filip Podstavec

Online Marketing Consultant

Marketing Miner

Filip Podstavec

Filip Podstavec je vlastníkem nástroje Marketing Miner a specialistou na online marketing na volné noze. Ve svém oboru se pohybuje již přes 10 let a zaměřuje se jak na větší lokální firmy, tak na firmy s globální působností.

19:00 - 19:35

Proces analýzy konkurence

Představíme si jednoduše uchopitelný framework analýzy konkurence aplikovatelný (skoro) na všechny, kteří prodávají své produkty, či služby v digitálním prostředí. V rámci přednášky si odpovíme na čtyři důležité otázky - Co lidé chtějí nakupovat? Kam to chodí hledat? Proč zrovna tam a ne ke mně? A proč si to nakonec koupí jinde, než u mě?

V rámci každé z fází představeného frameworku zazní taktéž tipy na relevantní nástroje, které vám mohou být nápomocné.

Jan Mayer Jan Mayer

jednatel

TrendLucid

Jan Mayer

Honza v rámci skupiny Dataweps vede produkty TrendLucid pro analýzu konkurence a Beed pro automatické bidování na cenových srovnávačích. Ve volných chvílích na MUNI učí analytiku a vývoj v Ruby nebo školí Microsoft Power BI.

19:40 - 20:00

Panelová diskuze

Filip Ambrož Filip Ambrož

projektový manažer

Imper CZ

Filip Ambrož

Filip je projektový manažer na volné noze. Posledních 10 let pracuje hlavně pro online mediální agentury a věnuje se vývoji aplikací, jejich integraci s marketingovými nástroji a webové analytice v Imper CZ.

Filip Ekl Filip Ekl

UX specialista

Dobrý web

Filip Ekl

Filip má v Dobrém webu na starosti návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Při své práci čerpá z nejnovějších oborových trendů, ale také ze svých zkušeností s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů bankovních webů, kterým se věnoval jako analytik ve svém předchozím zaměstnání. Kromě znalostí a dovedností z oblasti UX má Filip zkušenosti i s logistickými a informačními systémy pro dopravu, které vystudoval na ČVUT v Praze.

Jan Mayer Jan Mayer

jednatel

TrendLucid

Jan Mayer

Honza v rámci skupiny Dataweps vede produkty TrendLucid pro analýzu konkurence a Beed pro automatické bidování na cenových srovnávačích. Ve volných chvílích na MUNI učí analytiku a vývoj v Ruby nebo školí Microsoft Power BI.

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Filip Podstavec Filip Podstavec

Online Marketing Consultant

Marketing Miner

Filip Podstavec

Filip Podstavec je vlastníkem nástroje Marketing Miner a specialistou na online marketing na volné noze. Ve svém oboru se pohybuje již přes 10 let a zaměřuje se jak na větší lokální firmy, tak na firmy s globální působností.

20:00 - 21:00

Networking

Partneři Konkurenční analýza

Hlavní partner

logo INTERNET CZ

Partner

logo ROYAL

Mediální partneři

logo Lupa.cz logo Podnikatel.cz

Pořadatel a odborný garant

logo Dobrý web

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce