Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
Galerie kavárny Louvre Národní 1987/22, Praha 1

Program

Program

14:00 - 14:05

Zahájení programu

Jan Brychta Jan Brychta

šéfredaktor

DigiZone.cz

Jan Brychta

Jan Brychta je od ledna 2016 šéfredaktorem serveru DigiZone.cz. Předtím působil jako redaktor týdeníků Marketing&Media a Strategie i jako reportér pořadu Občanské judo. Pochlubit se může zkušenostmi z marketingu a PR z doby svého působení v Českém rozhlase. Je absolventem Vyšší odborné školy publicistiky a sociálních a mediálních studií.

14:10 - 14:55

Vývojářský blok: Jak vznikají hybridní aplikace, jak se liší HbbTV prostředi od internetu a klasické televize, kolik stojí jejich vývoj a jaká je jejich budoucnost?

Okruhy o kterých si budeme povídat:

- rozdíly oproti vývoji online reklam
- rozdíly oproti aplikacím pro smart televizory
- očekávání od nového standardu HbbTV 2.0 - platební portál, DRM ochrana audiovizuálního obsahu ad.

Lukáš Hnilička Lukáš Hnilička

CEO

Hybrid Company

Lukáš Hnilička

Lukáš Hnilička je spoluzakladatel a zároveň CEO společnosti Hybrid Company již od jejího založení v roce 2014. Hybrid je ryze česká “garážkovka" zaměřující se na technologii HbbTV, která propojuje TV a internetové možnosti. Specializuje se na využití této platformy pro komerční účely a vytváří tak další interaktivní obrazovku v domácnosti. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora inovací na poli nových médií. Předtím působil více než 10 let na pozici CTO v hudební stanici ÓČKO, kde mimo jiné zodpovídal za New Business Development, online a hledání monetizačních příležitostí. Jeho oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.

Lukáš Kokoška Lukáš Kokoška

Head of IT

Grand IT

Lukáš Kokoška

Více jak deset let pracoval na projektech okolo mobilních technologií. Připravoval obsahové stránky, distribuci obsahu pro mobilní zařízení, stejně jako různé SMS služby. Zpočátku spolupracoval s mobilními operátory na integraci služeb, s opadnutím váhy operátorských portálů se podílel na standardizaci mobilní reklamy v barvách Seznamu. Nyní pracuje v menší společnosti na službách pro HbbTV prostředí, kde jsou vztahy mezi poskytovatelem obsahu a operátorem přeci jen trochu jiné. Technologická omezení i setrvačnost zaběhlého trhu ale přináší spoustu podobností mezi mobilním prostředím a děním okolo HbbTV.

Jan Kovařík Jan Kovařík

Jednatel společnosti

Kinet s.r.o.

Jan Kovařík

Jan Kovařík vystudoval obor Informační Management na Univerzitě Hradec Králové. Na této univerzitě se nadále věnoval Informačnímu a znalostnímu managementu v rámci doktorského studia. V roce 2007 zakládá vývojářskou společnost Kinet s.r.o. poskytující služby a řešení zákazníkům v oblasti IT. HbbTV technologii vnímá jako perspektivní informační kanál rozšiřující možnosti klasického televizního vysílání. Primární význam této technologie spatřuje v poskytování obsahu a zábavy, nikoliv výhradně reklamních sdělení, televizním divákům. To jaké aplikace budou vznikat v následujícím období, bude hrát hlavní roli v oblíbenosti této technologie mezi uživateli.

Josef Vašica Josef Vašica

CEO

Stream Circle

Josef Vašica

Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu University Karlovy a ještě během studia nastoupil do společnosti DCIT. V ní se postupně vypracoval přes programátorské a projektové pozice až do managementu divize PROVYS a poté do představenstva společnosti. Podílel se na založení a vývoji produktu PROVYS a na dodávce projektu tohoto produktu do mnoha televizních společností v ČR i v Evropě. V roce 2015 založil skupinu Stream Circle, která se v roce 2016 transformovala do dceřiné akciové společnosti poskytující služby stejného jména. Dlouhodobě se zaměřuje na strategické procesní a technologické aspekty vývoje televizního trhu a jejich trendy do budoucnosti.

15:00 - 15:45

Reklamní blok: Jaký je zájem o reklamu v HbbTV prostředí, jak reagují zadavatelé a jak spotřebitelé? Jaká je její cenová hladina ve srovnání s internetem a televizí, jak funguje programatický nákup?

Okruhy o kterých si budeme povídat:

- formy hybridní reklamy a jejich efektivita
- reakce diváků na některé agresivnější formáty
- cenová úroveň ve srovnání s online a televizní reklamou
- pro jaké zadavatele je HbbTV ideální
- imagové vs. hard sellové kampaně
- lokální vs. globální kampaně

Kamil Foltin Kamil Foltin

CTO

R2B2

Kamil Foltin

Vystudoval magisterský program na Českém vysokém učení technickém v oboru internetové komunikace. Byl spoluzakladatelem služby Webgarden.cz, která byla základem pro získávání zkušeností v programatickém yield managementu. Znalosti získané díky PPC a později i RTB optimalizacím, byly později adaptovány i pro značnou část velkých českých vydavatelství. Nyní pracuje jako CTO společnosti R2B2 na vývoji a zavádění nových technologií a konceptů do světa programatické reklamy.

Dušan Gajdoštík Dušan Gajdoštík

Manažer konzultací brandové reklamy

Seznam.cz

Dušan Gajdoštík

V médiích a digitálním světě se pohybuje od studií na FSV UK. V Seznam.cz působí od poloviny roku 2013, kdy začal vést tým videa. V polovině roku 2014 pak přibral i tým mobilní reklamy a rich media formátů. Věnuje se hlavně rozvoji videoreklamy a obsahového marketingu.

Štěpán Hykš Štěpán Hykš

VOD & HbbTV manager

FTV Prima

Štěpán Hykš

Štěpán Hykš byl v roce 2012 u startu portálu VOYO.CZ, kde měl na starosti veškeré akvizice a video strategii. Následně pro MTG připravil a spustil SVOD platformu VIAPLAY v Pobaltí a v současnosti má na starosti VOD & HbbTV pro TV Prima.“

15:45 - 16:05

Coffee break

16:05 - 16:15

O slovenském HbbTV vysílání, jeho výhledech a srovnání s českým trhem.

Ján Ďarmati Ján Ďarmati

Project manager

Teledata/RTVS

Ján Ďarmati

Vystudoval Slovenskú technickú univerzitu v Bratislavě. V mediální oblasti pracuje od roku 1999. Začínal v teletextu TV Markíza. V roce 2003 působil ve společnosti Blue Orange zabývající se SMS službami a marketingem. Od roku 2005 spolupracuje s Teledata při přípravě teletextu pro RTVS a pro MAC TV. Byl zodpovědný za budování redakcí skrytých titulků (2006) a audio popisu (2014), po technické, personální a procesní stránce. HbbTV se snaží v RTVS a na Slovensku prosadit od roku 2012. Projektově zajišťuje vývoj HbbTV a SmartTV aplikací, jakož i dalších systémů pro streaming a vysílání

16:20 - 16:50

Vysílací blok:Jaké jsou reálné zkušenosti s HbbTV vysíláním, jaké platformy je využívají? Jaký je zájem diváků a vysílatelů?

Okruhy o kterých si budeme povídat:

- penetrace HbbTV mezi českými domácnostmi
- očekávání televizních stanic od hybridního vysílání
- vysílání HbbTV kanálů v zemské platformé (O2TV Free, Seznam TV) - náklady na hybridní vysílání - HbbTV vysílání v jednotlivých platformách (kabel, satelit, IPTV, zemské vysílání)

Ján Ďarmati Ján Ďarmati

Project manager

Teledata/RTVS

Ján Ďarmati

Vystudoval Slovenskú technickú univerzitu v Bratislavě. V mediální oblasti pracuje od roku 1999. Začínal v teletextu TV Markíza. V roce 2003 působil ve společnosti Blue Orange zabývající se SMS službami a marketingem. Od roku 2005 spolupracuje s Teledata při přípravě teletextu pro RTVS a pro MAC TV. Byl zodpovědný za budování redakcí skrytých titulků (2006) a audio popisu (2014), po technické, personální a procesní stránce. HbbTV se snaží v RTVS a na Slovensku prosadit od roku 2012. Projektově zajišťuje vývoj HbbTV a SmartTV aplikací, jakož i dalších systémů pro streaming a vysílání

Štěpán Hykš Štěpán Hykš

VOD & HbbTV manager

FTV Prima

Štěpán Hykš

Štěpán Hykš byl v roce 2012 u startu portálu VOYO.CZ, kde měl na starosti veškeré akvizice a video strategii. Následně pro MTG připravil a spustil SVOD platformu VIAPLAY v Pobaltí a v současnosti má na starosti VOD & HbbTV pro TV Prima.“

Jiří Lichý Jiří Lichý

Strategic manager pro HbbTV

České Radiokomunikace

Jiří Lichý

Od roku 1995 pracuje v médiích, především v rozhlasových stanicích. Od roku 1998 výkonným ředitelem společnosti RadioNet National s.r.o. kde se zasadil o vytvoření nejsilnějšího rozhlasové produktu na trhu. Od roku 2002 zakládá vlastní společnost Big partnership media, která obchodně zastupuje 15 televizí 25 časopisů a řadu významných rozhlasových stanic. V Českých Radiokomunikacích působí již druhým rokem a má zde na starosti internetová media, rozvoj a implementaci HbbTV na českém trhu. Díky svým předchozím zkušenostem z reklamy a médií se aktivně podílí na vytváření HbbTV jako nového zdroje příjmů pro televizní stanice.

Jan Zeman Jan Zeman

vedoucí Teletextu, HbbTV

Česká televize

Jan Zeman

Jan Zeman vystudoval Katedru televizní a filmové žurnalistiky Univerzity Karlovy. V České televizi pracuje od roku 1988. Je jedním ze zakladatelů teletextového vysílání u nás. Totéž platí pro hybridní vysílání HbbTV. Na vývoji této technologie začal pracovat v roce 2011. V současné době zodpovídá jak za teletextové vysílání na všech kanálech ČT, tak i za vysílání a vývoj služeb HbbTV. Ve volném čase hraje tenis, v zimě jezdí na snowboardu.

17:00

Konec konference