Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další podobná se koná 24. 10. 2017.

Program

Program

Hlavní blok

9:00 - 9:15

Úvodní slovo

Tomáš Řehák Tomáš Řehák

CEO

PROGRAMMATIC

Tomáš Řehák

Mediálním businessem se baví a živí od studií. Za tu dobu dal vzniknout projektům např. MDS, OMD Digital, SPIR, Ejhle.net naposledy Programmatic, který přivádí, testuje a implementuje vyspělé technologie z oblasti programmatického prodeje do celé řady významných společností v ČR nejen z oblasti médií.

BLOK Brutal Learnings

V tomto bloku nastolíme témata a probudíme vaši pozornost. Téma konference se týká doslova každého.

9:15 - 9:30

Marketingová data a jejich hodnota. Panika nad rodinným stříbrem?

Kde jsou a jak vypadají? Jaká je jejich hodnota? Je to skutečně rodinné stříbro? Chováme se k němu zodpovědně?

Pohled na svět marketingových dat. Umí vyprávět příběhy, jen když je chcete poslouchat. Máme je za rodinné stříbro. Bojíme se o ně oprávněně? Které strachy si můžeme v klidu odpustit a na co bychom si měli pozor naopak dávat? Představíme si svět se kterým si často nevíme moc rady, ale už se ho nechceme bát. A příběh o strachu ze ztráty něčeho, co už nám dávno někdo vzal.

Pavla Pastora jsme si vybrali proto, že se nebojí býti ďáblovým advokátem. Pavel je nesporně schopný projektový manažer s velkou zkušeností a vhledem do úrovně kódu, přitom ho provází pověst "entfant terrible" českého internetu. Pavel si nebere servítky, a to se nám na otevření tématu bude velmi hodit.

Pavel Pastor Pavel Pastor

zakladatel

CerebroAd.com

Pavel Pastor

V profesním životě prošel dnes již neexistujícím Vltava-Labe-Press, kde začal jako jeden z prvních prodávat reklamu programaticky a vytvořil FUTURU – první data management platformu vázanou přímo na publishera. Následně pracoval pro Crimtan full service DSP na pozici Business Development. V roce 2015 začal pracovat pro největšího českého publishera Seznam.cz jako RTB Manager, kde implementoval SSP a vytvořil možnost prvního rozsáhlého private market place. Dnes společně s kolegy řídí svůj vlastní projekt CerebroAd.com - nástroj, který je komplexním lokálním řešením pro PPC reporting, adserving a data agregating. Žije prací a miluje svou ženu Šárku.

9:35 - 9:55

Vás že se to netýká? (Praktická analýza náhodného webu)

Pokud máte pocit, že vám se nic takového neděje a stojíte mimo takové aktivity, Jiří Malý vám ukáže, jak moc se můžete mýlit. Čeho se naopak bojíte zbytečně?

Jiřího Malého jsme oslovili, protože je jedním z opravdových guru programatického marketingu, požívá velkého respektu i mezi odborníky a patří mezi skutečné průkopníky.

Jiří Malý Jiří Malý

CTO

PROGRAMMATIC

Jiří Malý

Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii. 

Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích. 

Nejčastěji ho potkáte na kole.

10:00 - 10:30

Coffee break

BLOK Actual Landscape

V tomto bloku představíme přehled trhu z pohledu technologií a systémů, které jsou dostupné či aktivní na českém trhu.

10:30 - 10:50

DMP a Publisher: módní doplněk nebo nutnost?

Proč Publisher nemá řešit, zda DMP ano či ne, ale kdy a s kým? Kolik času Publisherům zbývá, pro pořízení si vlastního DMP řešení a naučit se s ním pracovat? Jaká data máte bez problémů už teď hned v domě k dispozici? Jak se k nim dostat, jak sbírat data z webů, aplikací, display nebo programmatic kampaní? Jak data segmentovat, aktivovat, monetizovat? Spousta otázek, na které jsou poměrně jasné odpovědi.

Míru Kůtu jsme oslovili, protože patří k nejlepším analytikům mediálního trhu v ČR.

Miroslav Kůta Miroslav Kůta

Data Analyst

PROGRAMMATIC

Miroslav Kůta

Datům se věnuji posledních 15 let. Téměř 10 let jsem působil ve společnosti NetCentrum/Centrum Holdings jako datový analytik pro všechna oddělení společnosti. Řadu let jsem vedl Metodologickou komisi SPIRu. V posledních letech si hraji s programmatickými technologiemi, jak na straně nabídky, tak poptávky a snažím se pomáhat tyto technologie implementovat vydavatelům, inzerentům i mediálním agenturám a dodávat k tomu potřebná data. Moji aktuální hračkou už dva roky je Data Management Platforma, kterou vidím jako klíčovou pro další rozvoj mediálního trhu v ČR.

10:55 - 11:15

Brain Station

Datová aktivita skupiny Kindred.

Martina Beneše jsme oslovili, protože reprezentuje českou cestu. Původní vlastní řešení. Martin postavil mediální agenturu z velké části právě na datově robustním marketingu.

Martin Beneš Martin Beneš

Managing Partner

Red Media

Martin Beneš

Martin se online médiím věnuje více než 12 let, kde prošel přes pozice freelancera (tvorba webů), sales managera v dnešním Centrum Holdings, Head of Media v Advertures, později Neo@Ogilvy, dnes je Managing Partnerem v Red Media. Mezi jeho klienty patří například Zoot.cz.

11:20 - 11:45

Jak vytěžit z DMP maximum?

O tom, že data driven marketing je budoucnost dnes již snad nikdo nepochybuje. Nicméně jak vypadá v praxi? Kam zavedení DMP posouvá možnosti managementu kampaní? A jak využít DMP nejen k segmentaci a ukládání dat, ale hlavně k odemčení jejich skutečné hodnoty? Ukážeme si několik reálných příkladů toho, jak správně pracovat s napojením DMP na ostatní platformy a marketingové kanály tak, aby posunulo marketingovou komunikaci na vyšší level.

Ondřeje Bartůňka a Adama Nyklase jsme oslovili, protože znají souvislosti jednotlivých operací v rámci platformy Adform.

Ondřej Bartůněk Ondřej Bartůněk

Publisher Account Manager, CEE

Adform

Ondřej Bartůněk

V Adformu působí od roku 2013, nyní se jako Publisher Account Manager pro region CEE. Kromě lokálních publisherů je tak v pravidelném kontaktu s dodavateli reklamy na Slovensku, Maďarsku, Slovinsku nebo Turecku. V Adformu se věnuje především prodeji a podpoře produktů jako jsou Ad Server, SSP, PMP, DMP, Automated Guaranteed, Brand Solutions nebo Publisher Trading Desk.

Adam Nykles Adam Nykles

Platform Solution Manager

Adform

Adam Nykles

V online mediálním prostředí se pohybuje sedmým rokem, přes obchodní pozice v Centrum Holdings a Tablet media se postupně přesunul k programatiku a datům. V O2 se věnoval rozvíjení businessu s daty v prostření online reklamy, momentálně působí v Adformu, kde má na starosti strategickou podporu klientů využívajících Adform DMP i další platformy.

11:50 - 12:15

Ukázky implementace DMP

Ghislain nám ukáže příklady, kdy implementace DMP přinesla skutečnou revoluci do marketingu konkrétních značek a zcela změnilo dosavadní praxi.

(Prezentace v anglickém jazyce bez překladu)

Ghislain Lefebvre Ghislain Lefebvre

Obchodní ředitel - Oracle Data Management Platform - France, Belgium, CEE

Oracle

Ghislain Lefebvre

Ghislain Lefebvre byl jedním z prvních evangelizátorů programatického obchodování a data-driven řešení, v posledních 7 letech se podílel na uvedení prvního nezávislého trading desku ve Francii a posléze se stal členem SEMEA týmu amerického hráče z oblasti reklamních technologií zodpovědný za prodej datové platformy firmám a mediálním agenturám z oblasti SEMEA. V Oraclu je Ghislain zodpovědný za podporu prodeje Oracle Marketing Cloud a DMP. Pomáhá komunitě marketingových ředitelů v nastavování data-driven strategií postavených na službách Oracle. Ghislain si užívá poznávání výzev marketérů, kterým pomáhá v jejich digitální transformaci.

12:20 - 13:20

Oběd

BLOK Praxis

V tomto bloku představíme významné hráče a jejich zkušenosti, plány, cíle a představy na českém trhu.

13:20 - 13:40

Pohled Seznamu

Pohled Seznamu na práci s daty a cílení jako takové. Jakub nám ukáže příběh cílené reklamy. Prozradí, jak se v Seznamu vyvíjely možnosti cílení, jak Seznam data zpracovává, respektive jaké vstupy, jaké má dostupné cílení v jednotlivých nákupních formátech (přímá reklama a Sklik). Nastíní, co Seznam plánuje v letošním roce dále rozvíjet.

Jakuba Novotného jsme si vybrali, protože to je člověk, jehož praktická zkušenost pokrývá české RTB a programatické obchodování od prvních krůčku. Dnes je manažerem, který má právě datovou platformu DMP v kompetenci u největšího mediálního hráče u nás.

Jakub Novotný Jakub Novotný

DMP Manager

Seznam.cz

Jakub Novotný

Jakub Novotný působí v Seznam.cz od prosince loňského roku. Na nové pozici DMP Manager se věnuje rozvoji v oblasti cílené reklamy a hledání nových příležitostí pro obchod s cílenou reklamou. Před nástupem do Seznamu působil ve společnosti Adform, ve které se staral o rozvoj a spokojenost klientů, kteří využívají komplexní služby systému, jako například Adserving, RTB nebo DMP, pro efektivní exekuci svých kampaní na internetu.

13:45 - 14:05

Big Bank Theory

Jak velkou příležitost vidí v datech jedna z největších bank v ČR? Jakou roli pro ni hrají data v online marketingu a jakou v celkové proměně tohoto "nejnudnějšího" odvětví? Jak s pomocí dat komunikovat desítky sdělení v jeden čas, a přesto zůstat customer centric? A je to vlastně jen o online marketingu? Co vše, ve velkých firmách, nakonec data změní? Z tohoto příspěvku si odnesete všechny odpovědi a možná i řadu dalších témat k zamyšlení.

Davida Vopelku jsme vybrali, protože je velkou nadějí skutečně moderního pojetí marketingu. Úročí svou minulost na kapitálových trzích a schémata práce s daty přenáší do tradičně konzervativního prostředí.

David Vopelka David Vopelka

Digital Marketing Manager

Česká spořitelna

David Vopelka

David Vopelka řeší digitální marketing a jeho význam pro jednu z největších korporací u nás - Českou spořitelnu. Kromě běžné spolupráce s agenturami hledá cesty, jak pomocí programmatického nákupu, nejnovějších Adtechnologií a Bigdat udělat kampaně lepší jak pro banku, tak pro klienty. Hlavní výzvou je sladit potřebu neustále komunikovat desítky produktů s cílem prodávat, ale zároveň pomáhat lepšímu zákaznickému zážitku a repositioningu zavedené značky. A to jde jen a pouze s daty.

14:10 - 14:35

Data management platformy (DMP)

DMPs nás dostává z naší komfortní zóny a nutí nás objevovat nové cesty porozumění zákazníkovi, pokročilé reklamní procesy a nové obchodní modely. Budeme mluvit o reálných ukázkách takových transformací. Za každým úspěchem se vždy skrývají výzvy a my se budeme věnovat i jim v zájmu všech objevovatelů implementace DMP.

(Prezentace v anglickém jazyce bez překladu)

Sinan Günal Sinan Günal

Labrys Consulting

Sinan Günal

Sinan je propagátorem digitální transformace, nadšenec v oborech reklamy a marketingu, vyznavač zákaznicky orientovaných štíhlých firem. Pomáhá firmám měnit jejich strategie a nastavení služeb. Sinan se mimo jiné podílel na různých implementacích Oracle Marketing Cloudových řešeních včetně DMP a byl se svou společností oceněn jako CX Cloud Partner roku za rok 2016. Podnikatel. Investor. Mentor. Konsultant.

14:40 - 14:55

Pohled publishera CNC

Hubert Gall vám představí zkušenosti a pohled na současnost a budoucí podobu MarComDat typického mediálního domu CNC a pokusí se najít odpovědi na typické publisherské otázky: 

Jaké zdroje a kolik zdrojů dat publisher skutečně potřebuje a jak s nimi nakládat? Jak je to s vlastnictvím těchto dat? Je uživatel skutečně tím, za koho ho považujeme? Jak funguje klasifikace uživatelů a cílových skupin. Proč se liší naše a klientská data? Proč stejná publika (ne)fungují?

Je co nepřesnější cílení uživatelů tím svatým grálem pro publishera?

Kdo to ocení? Jak propojit všechny technologie? Jak propojit informace o cílení s kapacitou? Jak podle toho plánovat? Jak to celé napojit na adserver?

Huberta Galla jsme oslovili, protože je to backofficový odborník par excellence. Na českém trhu asi není více osob, které by znaly fungování systémů, na kterých "jedou" velká média, lépe než on.

Hubert Gall Hubert Gall

Head of AdOperations

CZECH NEWS CENTER

Hubert Gall

Hubertova současná pozice je Head of AdOperations ve vydavatelství Czech News Center. Za dvanáct let působení v on-line reklamě se vždy věnoval reklamním technologiím a poslední tři roky ve své práci intenzivně prosazuje RTB, programatické systémy a rozšiřování cílení klientských kampaní o využití audience dat. Aktivně se podílí na řadě významných projektů v rámci i mimo SPIR. V minulosti působil v Centrum Holdings, Sanomě, comScore a Economii. Vystudoval obalový a grafický design, má rád svou rodinu, filmovou hudbu, dobré jídlo a pití.

15:00 - 15:15

Pryč je doba, kdy data sloužila jen k analytice

Miroslav Esser bude mluvit o tom, jak data ovlivňují vývoj produktů a jejich obchodní model. Data přináší lidem kvalitnější a levnější služby – příkladem je Usage Based Insurance, které Miroslav se svým týmem vytvořil pro autopojištění. Pryč je doba, kdy data sloužila jen k analytice. Nyní se na nich stavějí společnosti.

Miroslav Esser Miroslav Esser

Partner

Creative Dock

Miroslav Esser

Je partner a šéf datového týmu v Creative Dock, který založil s dalšími dvěma partnery po odchodu z Vodafone. V Creative Dock se Miroslav věnuje budování startupů založených na datové analytice jako jsou například Kup Najisto nebo UBI pojištění aut. V jeho týmu působí specialisté na prediktivní modely, reporting, kreditní risk nebo blockchain.

15:20 - 15:50

Coffee break

BLOK Legal Aspect

V tomto bloku se budeme věnovat regulaci a právním aspektům. Odpovíme si na otázky, co musíme každý udělat, abychom před zákonem i regulátorem naše postupy obhájili.

15:50 - 16:10

Regulace při práci s daty

Ústředním tématem vystoupení Viktora Duška bude regulace při práci s daty se zaměřením na blížící se reformu ochrany osobních údajů. Na co vše nesmíme zapomínat? Co musíme pro kterou činnost s daty splňovat? Jaké sankce nám hrozí? Jak jim zavčas předejít? Viktor se pokusí zpřehlednit a uvést na pravou míru, co je platné již dnes a co nás ještě čeká.

Viktor Dušek Viktor Dušek

advokát

KPMG Česká republika

Viktor Dušek

Viktor Dušek je seniorním advokátem advokátní kanceláře KPMG Legal. Ve své praxi se zaměřuje zejména na obchodní a korporátní právo, veřejnoprávní regulaci a spornou agendu. V KPMG Legal vede právní tým specializovaný na ochranu osobních údajů a soukromí. Současně je odpovědný za oblast daňových soudních sporů, dále za poskytování právních služeb japonským a korejským klientům a koordinaci poskytování pro bono právních služeb neziskovým organizacím. Viktor pravidelně publikuje a přednáší na téma ochrany osobních údajů a compliance.

16:15 - 16:35

GDPR ryze prakticky

Kateřina zkrotí na minimum obecné řeči, eliminuje lobbistický nános, prořeže právní balast a selským rozumem (tedy sice bez právní záruky, za to však přehledně) vás provede praktickým minimem a odpoví na základní otázku každého marketéra či média: z které strany se pustit do takového oříšku jako je regulace GDPR a ještě větší mňamka jako je návrh ePrivacy Regulation. Dvacet minut jí bude úplně stačit na to, aby vás vyděsila.

Kateřinu Hrubešovou jsme požádali o vystoupení, protože je aktuálně patrně nejinformovanější osobou v ČR v otázce přípravy a implementace GDPR a to nejen díky jejím aktivitám v ČR ale i na půdě Evropských institucí. Rolí Kateřiny je seznámit nás bez omáčky s praktickými kroky, co nás čekají a neminou ve světě, kde panuje ještě spousta nejasností.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

výkonná ředitelka

Sdružení pro internetový rozvoj v České republice

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

16:40 - 17:00

Diskuze k legálním aspektům

Viktor Dušek Viktor Dušek

advokát

KPMG Česká republika

Viktor Dušek

Viktor Dušek je seniorním advokátem advokátní kanceláře KPMG Legal. Ve své praxi se zaměřuje zejména na obchodní a korporátní právo, veřejnoprávní regulaci a spornou agendu. V KPMG Legal vede právní tým specializovaný na ochranu osobních údajů a soukromí. Současně je odpovědný za oblast daňových soudních sporů, dále za poskytování právních služeb japonským a korejským klientům a koordinaci poskytování pro bono právních služeb neziskovým organizacím. Viktor pravidelně publikuje a přednáší na téma ochrany osobních údajů a compliance.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

výkonná ředitelka

Sdružení pro internetový rozvoj v České republice

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Tomáš Řehák Tomáš Řehák

CEO

PROGRAMMATIC

Tomáš Řehák

Mediálním businessem se baví a živí od studií. Za tu dobu dal vzniknout projektům např. MDS, OMD Digital, SPIR, Ejhle.net naposledy Programmatic, který přivádí, testuje a implementuje vyspělé technologie z oblasti programmatického prodeje do celé řady významných společností v ČR nejen z oblasti médií.

17:00

Předpokládaný závěr programu