Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
15. září 2014 18:00–21:00

ČSOB Inspirace Jungmannovo náměstí 767/6 Praha 1

Kapacita naplněna

Program

17:30 - 18:00

Registrace účastníků

18:00 - 18:05

Zahájení setkání - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

18:10 - 18:30

Cílové skupiny pod lupou

Chcete se dozvědět, jakým způsobem vznikají nové behaviorální oblasti a jak v nich nalézt tu nejvhodnější cílovou skupinu k oslovení? Co vlastně Čechy nejvíce zajímá a jak můžete tyto informace využít a následně zpracovat pro co nejvhodněji zacílené reklamní sdělení?

Matěj Macháček Matěj Macháček

specialista cílené reklamy

Seznam.cz

Matěj Macháček

Po zkušenostech z příbuzných oborů (psychologie/psychoterapie) se začal věnovat online médiím. Nyní působí jako specialista cílené reklamy ve společnosti Seznam.cz.

18:35 - 18:55

Automatický nákup reklamy bez dat nedává smysl. Ale kde je vzít?

S nejrůznějšími nástroji na automatický (programmatický) nákup reklamy - například formou RTB - se doslova roztrhl pytel. Všichni mají velká očekávání. Přesto se však ukazuje, že bez kvalitních dat, které umožní kvalitní zacílení, slibovaný výsledek nepřichází. Kde je ale vzít a kdo je za ně zodpovědný? Je to úkol spíše pro inzerenta, pro nákupní technologii nebo pro reklamní síť? A jak k tomuto tématu přistupuje Google?

David Špinar David Špinar

Head of Performance

Google

David Špinar

David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

19:00 - 19:15

Displayová kampaň v QPD: funkční a efektivní řešení

V přednášce Hynek Zbořil z H1.cz představí nový kanál pro displayovou reklamu QPD (QUISMA Performance Display) a vysvětlí, proč je výkonově úspěšnější než klasické displayové kampaně. Zazní, jaké jsou její výhody a pro jaké klienty je produkt určený. Efektivitu kampaně v QPD doloží výsledky z pilotní kampaně pro Restu.cz a předvede ji na připravené infografice. Restu.cz je největší rezervační systém restaurací v České republice a současně významný klient H1.cz.

Hynek Zbořil Hynek Zbořil

Performance Advertising Consultant

H1.cz

Hynek Zbořil

Hynek se na pozici Performance Advertising Consultant v H1.cz, jedničce internetového marketingu, specializuje na displayovou reklamu v rámci QPD (QUISMA Performance Display). Dříve působil ve společnosti IBM. Cenné zkušenosti ze světa marketingu získal během svého soukromého podnikání a také studiem na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace. Ve volném čase se Hynek rád věnuje sportu – denně chodí do posilovny a baví ho fotbal. Neodmítne ani posezení s přáteli u dobrého jídla a pití.

19:20 - 19:35

Využití dat třetích stran v RTB

Většina inzerentů na českém trhu k cílení na uživatele v rámci RTB využívá pouze svá vlastní data formou ratargetingu. Až donedávna ostatně nebylo mnoho jiných možností. Retargeting však má své limity – sice je velmi efektivní, ale většinou nenabízí příliš široký zásah a z definice také nedokáže přivést nové návštěvníky. Tato omezení lze překonat díky využití dat třetích stran. Co je dnes na trhu k dispozici a jakým způsobem lze tato data využít?

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

19:40 - 19:55

Když zákazníci hledají vás

V prezentaci zazní nové trendy v B2B marketingu spojené s datovými stopami na internetu (Leady a další nástroje).

Tomas Berger Tomas Berger

IMPER CZ, s.r.o.

Imper CZ

Tomas Berger

Tomáš založil a vede startup Imper.cz, který dodává nové zákazníky B2B firmám v ČR, SRN, USA. Mezi úspěšné projekty firmy patří B2B ledgen Leady.cz /.com, databáze firem Merk.cz, nebo jejich monitoring Monitora.cz. Za rok a půl existence je uživatelem některého projektu každá 5. B2B firma v ČR s obratem nad 200 mio a tisíce dalších menších a středně velkých společností. Startup zatím odmítá investice, jen letos posílil o 12 lidí a brousí si zuby na další trhy.

20:00 - 20:15

Vážení klienti, proč vlastně nasazovat ty pixely…

Pixely nasadily banky, pojišťovny i automobilky, tak proč ne vy? Co všechno vám to umožní? Proč se nemusíte bát o data? Jak můžete lépe poznat své návštěvníky a zefektivnit své online kampaně? A konečně, co jsou to ty pixely? Samé otázky? Dáme odpovědi.

Otakar Ahne Otakar Ahne

Business Development Manager

Crimtan CZ s.r.o.

Otakar Ahne

Přes online reklamu v Sanomě a mobilní reklamu s big daty v O2 se dostal až do Crimtanu, kde nyní působí na pozici Business Development Manager. Má na starosti strategická partnerství, ať již s publishery, klienty a v neposlední řadě agenturami.

20:15 - 21:00

Závěrečný networking

Kapacita naplněna

Partneři Data v online reklamě

Hlavní partner

logo Seznam.cz

Mediální partner

logo EURO

Za podpory

logo ČSOB Inspirace

Produktový partner

logo isifa Image Service

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce