Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

    stálý spolupracovník

    TUESDAY Business Network

Přednášející

  • Jan Čermák

    Po jedenácti letech v mediální agentuře MediaCom a dvou na straně zadavatele v marketingovém oddělení Volkswagen osobní vozy založil Honza Čermák v roce 2015 nezávislou agenturu Blaze. V ní se specializuje na integraci offline médií s digitálním prostředím, crossmediální datovou analýzu a mediální poradenství. Ke klientům agentury patří společnosti jako Zoot nebo Cetelem.

  • Dušan Gajdoštík

    V médiích a digitálním světě se pohybuje od studií na FSV UK. V Seznam.cz působí od poloviny roku 2013, kdy začal vést tým videa. V polovině roku 2014 pak přibral i tým mobilní reklamy a rich media formátů. Věnuje se hlavně rozvoji videoreklamy a obsahového marketingu.

    Manažer konzultací brandové reklamy

    Seznam.cz

  • Petr Jelínek

    Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.

    Prague Office Director

    Business Factory

  • Pavol Lukáč

    Nestandardní reklama, nestandardní kampaně, nestandardní formáty. Brand, visibilita, interakce a video. Přesně tyto pojmy vystihují Pavlovo zaměření, kterému se v Seznamu věnuje již čtvrtým rokem. Jak dělat nestandardní reklamu, čeho se vyvarovat a naopak, co při tvorbě kampaní dodržovat či jak je vyhodnocovat? Nejen na tyto otázky zná odpovědi, o které se s vámi rád podělí.

    Key account manager nových médií

    Seznam.cz

  • Jiří Udatný

    Je ředitelem výzkumného oddělení mediální agentury Mindshare, v níž působí již od roku 2002. Vystudoval ekonometrii a operační výzkum na VŠE Praha. Ve své profesi se mj. zabývá výzkumem trhu, vyhodnocováním dopadu marketingové komunikace a vývojem výzkumných a plánovacích nástrojů. Koordinuje výzkumné a vývojové aktivity všech agentur GroupM. Je členem metodologické komise ATO, příležitostně přednáší na VŠE.

    Director Business Planning

    Mindshare