Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další podobná se koná 9. 10. 2017.

Program

Program

17:30 - 17:55

Registrace

18:00 - 18:10

Úvodní povídání

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

18:10 - 18:20

Znáte členy TUESDAY Business Network?

Ačkoliv jsou setkání MARKETING MONDAY otevřená komukoliv, velkou částí návštěvníků jsou naši firemní členové. Pojďme tedy udělat takovou rychloseznamku s těmi, které na našich akcích pravidelně potkáváte.

18:25 - 18:45

TV vs. online video – souboj nebo souhra?

Je to vzájemný souboj o pozice nebo potřebuje jeden druhého? Odpovídají mediální investice do těchto mediálních kanálů jejich výkonu? Existují data, která nám umožňují se rozhodovat o efektivním rozdělení rozpočtů? Jak takový rozhodovací proces vypadá? V čem jsou si oba kanály podobné a v čem se naopak odlišují? Na tyto a další otázky vám nabídne odpověď Jiří ve svém příspěvku.

Jiří Udatný Jiří Udatný

Director Business Planning

Mindshare

Jiří Udatný

Je ředitelem výzkumného oddělení mediální agentury Mindshare, v níž působí již od roku 2002. Vystudoval ekonometrii a operační výzkum na VŠE Praha. Ve své profesi se mj. zabývá výzkumem trhu, vyhodnocováním dopadu marketingové komunikace a vývojem výzkumných a plánovacích nástrojů. Koordinuje výzkumné a vývojové aktivity všech agentur GroupM. Je členem metodologické komise ATO, příležitostně přednáší na VŠE.

18:50 - 19:10

Televize vs. Internet

Televize i online se vyznačují specifickými rysy, které předurčují jejich roli v mediálním mixu. Nicméně s rostoucí propojeností komunikačních platforem už to nejsou oddělené světy a je potřeba hledat cesty k využití jejich synergie. Synchronizace, měření a optimalizace jsou zažité pojmy, které však v rámci integrované komunikace získávají další význam pro efektivní plánování.

Jan Čermák Jan Čermák

CEO

Blaze Media

Jan Čermák

Po jedenácti letech v mediální agentuře MediaCom a dvou na straně zadavatele v marketingovém oddělení Volkswagen osobní vozy založil Honza Čermák v roce 2015 nezávislou agenturu Blaze. V ní se specializuje na integraci offline médií s digitálním prostředím, crossmediální datovou analýzu a mediální poradenství. Ke klientům agentury patří společnosti jako Zoot nebo Cetelem.

19:15 - 19:35

Co české televize Facebooku a Googlu závidí a budou ještě dlouho…

Objektivně i jako zamyšlení nad tím, proč chytří marketéři tvoří svoje strategie primárně kolem digitálu a proč by tak měli přemýšlet i ostatní. Co vám televize (ne-)poví o vašich možných zákaznících? Která polovina rozpočtu je investovaná skutečně efektivně?

Petr Jelínek Petr Jelínek

Prague Office Director

Business Factory

Petr Jelínek

Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.

19:40 - 20:00

Interaktivní video reklama – trendy a jak na to

V přednášce Dušan a Paľo ukáží, v čem se video na stránkách Seznam.cz přibližuje televizi, co má navíc a kam naopak nedosáhne. To vše na aktuálních datech, produktových, obsahových i reklamních novinkách. A na závěr s ukázkou výsledků interaktivních videokampaní. Dozvíte se například jak udělat nestandardní reklamu, čemu se vyhnou i co při tvorbě kampaně rozhodně nezapomenout a hlavně, jak ji vyhodnotit.

Dušan Gajdoštík Dušan Gajdoštík

Manažer nových médií

Seznam.cz

Dušan Gajdoštík

V médiích a digitálním světě se pohybuje od studií na FSV UK. V Seznam.cz působí od poloviny roku 2013, kdy začal vést tým videa. V polovině roku 2014 pak přibral i tým mobilní reklamy a rich media formátů. Věnuje se hlavně rozvoji videoreklamy a obsahového marketingu.

Pavol Lukáč Pavol Lukáč

Key account manager nových médií

Seznam.cz

Pavol Lukáč

Nestandardní reklama, nestandardní kampaně, nestandardní formáty. Brand, visibilita, interakce a video. Přesně tyto pojmy vystihují Pavlovo zaměření, kterému se v Seznamu věnuje již čtvrtým rokem. Jak dělat nestandardní reklamu, čeho se vyvarovat a naopak, co při tvorbě kampaní dodržovat či jak je vyhodnocovat? Nejen na tyto otázky zná odpovědi, o které se s vámi rád podělí.

20:05 - 21:00

Networking

21:00

Předpokládaný konec