Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
5. prosince 2016 18:00–21:00

ČSOB Inspirace Jungmannovo náměstí 767/6 Praha 1

Program

17:30 - 18:00

Registrace

18:00 - 18:10

Úvodní povídání

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

18:10 - 18:30

Creative Magnifier Index letošní české reklamy

I v tomto roce v Česku vznikaly nezapomenutelné reklamy. Co je na nich tak extra a proč si na ně vzpomenete, i kdyby vás o půlnoci budili?

Ondřej Souček Ondřej Souček

Co-Founder/Creative Director

Luftballon

Ondřej Souček

Ondřej Souček vystudoval žurnalistiku na FSV a působil jako reportér v České televizi a v TV3. Po té ho zlákal třpyt reklamního světa. Pracoval v agenturách na různých pozicích od junior copywritera až po kreativního ředitele. Nyní se naplno věnuje práci pro vlastní projekt Lufballon. Kromě toho publikuje a věnuje se literárním aktivitám.

18:35 - 19:05

2016 – nejzábavnější rok v reklamě

Neustále nově vznikající média, nové technologie a objevy dávají značkám téměř neomezené možnosti jak kreativně zasáhnout svoji cílovou skupinu. V roce 2016 jsme viděli několik úžasných kampaní, které nám poodkryly, jak bude vypadat reklama v blízké budoucnosti.

Jan Jelínek Jan Jelínek

Group Creative Director McCann Prague

McCANN-ERICKSON PRAGUE

Jan Jelínek

Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.

19:10 - 19:55

Panelová diskuze

Zapojte se do diskuze o zadávání a tvorbě reklamy, o nejlepších a nejhorších letošních kampaních, o lovebrandech a dalších věcech, které vás v oblasti reklamy zajímají.

Marek Dobrý Marek Dobrý

Digital brand manažer

Heureka Shopping

Marek Dobrý

V Heurece dohlíží především na prezentaci značky na sociálních sítích a v e-mailu. Vymýšlí, jak přivést z těchto kanálů na web co nejvíce lidí. Předtím měl na starosti nová média v Seznam.cz. Ve volném čase nevyšívá a neluští křížovky.

Jan Jelínek Jan Jelínek

Group Creative Director McCann Prague

McCANN-ERICKSON PRAGUE

Jan Jelínek

Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.

Petr Pluháček Petr Pluháček

Client service director

Socialsharks

Petr Pluháček

Petr je marketér digitálního věku. Teoretické základy získal studiem Informačního managementu a Komerční komunikace na VŠE. Ty praktické pak nasbíral prací v PR agentuře, marketingových odděleních na straně klientů a digitálních agentur. V současnosti plave v akvárku agentury Socialsharks, kde se stará o spokojenost jejích klientů a business strategii firmy.

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

Ondřej Souček Ondřej Souček

Co-Founder/Creative Director

Luftballon

Ondřej Souček

Ondřej Souček vystudoval žurnalistiku na FSV a působil jako reportér v České televizi a v TV3. Po té ho zlákal třpyt reklamního světa. Pracoval v agenturách na různých pozicích od junior copywritera až po kreativního ředitele. Nyní se naplno věnuje práci pro vlastní projekt Lufballon. Kromě toho publikuje a věnuje se literárním aktivitám.

19:55 - 21:00

Dejte si skleničku a zhodnoťte s ostatními účastníky uplynulý reklamní rok.

Partneři Reklamní srdcovky roku 2016

Hlavní partner

logo Seznam.cz

Partner

logo Seznam.cz

Za podpory

logo ČSOB Inspirace

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce