Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
21. března 2016 18:00–21:00

ČSOB Inspirace Jungmannovo náměstí 767/6 Praha 1

Kapacita naplněna

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

18:10 - 18:35

Ukaž, co čteš (YouTube+Instagram kampaň pro Albatros)

Pro Albatros Média jsme se rozhodli o první pokus na poli spolupráce s YouTubery. Knížky jsou sexy, pojďme se podělit o to, co čteme! Zapojili jsme Jonáše alias Johny Machettu, který nám pomohl vybrat další vhodné YouTubery a všichni využívali hashtag #ukazcoctes – výsledkem bylo přes 700 tisíc zhlédnutí videí, 70 tisíc lajků pod fotkami na Instagramech zapojených YouTuberů a přes 2500 příspěvků na Instagramu s hashtagem #ukazcoctes. Pokračování...? Ano!

Jonáš Čumrik Jonáš Čumrik

Johny Machette

BookinAgency

Jonáš Čumrik

Kluk z internetu.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk

spolumajitel

Influencer.cz

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk jako první bankovní bloger pomáhal rozjet značku mBank v ČR a poté působil v agenturách Ataxo a H1.cz, kde spoluvytvářel nástroj pro sledování sociálních sítí Social Insider. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, kde pomáhá se soc. sítěmi klientům jako BMW ČR nebo Albatros, podílí se na chodu magazínu o FB marketingu Newsfeed.cz a organizuje pravidelná setkání profesionálů z branže #babeltalk a BabelCamp.

18:40 - 19:05

Výkonnostní marketing na Facebooku

O zkušenostech s výkonnostním marketingem na Facebooku, o tricích a tipech jak úspěšně inzerovat i o největších výzvách dnešních výkonnostních marketérů pohovoří Peter Podolinský, ROI Hunter a bývalý zaměstnanec Facebooku.

Peter Podolinský Peter Podolinský

Sales Director pro Evropu

ROI Hunter

Peter Podolinský

Peter pracuje od ledna 2016 jako Sales Director pro Evropu ve společnosti ROI Hunter. Předtím pracoval jako Client Partner v evropské centrále Facebooku v irském Dublinu. Vystudoval na Technické Univerzitě v Košicích, fakulta Výpočetní techniky a informatiky. Před nástupem do Facebooku působil v reklamních i digitálních agenturách v Praze, kde se věnoval komunikačním strategiím, z Londýna pomáhal s uvedením značky O2 na české a slovenský trh. Rád sportuje, fotí a tráví čas s rodinou. Je ženatý, má dvě děti.

19:10 - 19:35

Přestaňme hledat ROI na sociálních sítích

Ukázka českých kampaní na Facebooku, Snapchatu, Instagramu a LinkedInu, které dokázaly prodat nebo přivést lidi k akci.

Matouš Hutník Matouš Hutník

Copywriter

TL5 Digital

Matouš Hutník

Matouš je copywriter v agentuře TL5. Pečuje o značky jako Jägermeister, Milka nebo Tullamore D.E.W. Ačkoli kdysi začínal ve výkonnostní agentuře, věří, že úspěch ne každé kampaně lze měřit pouze z hlediska ROI. Možná je to tím, že studoval žurnalistiku a fildu.

19:40 - 20:05

Případová studie – Litovelský fanda 2015

Při správě facebookového profilu Pivovaru Litovel není naším cílem to, aby měla stránka hanáckého pivovaru statisíce fanoušků. Nemáme ani potřebu se poměřovat s konkurencí, kdo má čeho více. Jde nám totiž o něco úplně jiného - chceme dělat to nejlepší pro opravdové fanoušky poctivého litovelského piva. Během prezentace prozradím, jak jsme tuto strategii naplnili v soutěži Litovelský fanda 2015, jakých výsledků jsme dosáhli nebo s čím jsme se museli potýkat.

Jakub Křenek Jakub Křenek

Digital Communication Specialist

ADison

Jakub Křenek

Kuba pracuje jako Social Media & Digital Consultant v agentuře ADison. Má na povel komunikaci online a na sociálních sítích, mezi jeho klienty patří například značky jako Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Pivovar Litovel nebo ISIC. Stará se také o chod a rozvoj digitální sekce agentury. Jeho profesní hesla jsou: Inovace, Kreativita, Efektivita. V online světě ho možno potkat pod přezdívkou Cenzanni.

20:10 - 21:00

Networking

Kapacita naplněna

Partneři Marketing na sociálních sítích

Hlavní partner

logo Seznam.cz

Za podpory

logo ČSOB Inspirace logo Era svět

Produktový partner

logo Staffino

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce