Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
25. září 2013 15:00–20:00

Francouzský institut v Praze Štěpánská 644/35 Praha 1

Program

14:30 - 15:00

Registrace účastníků

15:00 - 15:30

Úvodní prezentace: Aplikace pro podnikání ve 21. století

Přednáška o tom, jak mobilní aplikace umožňují podnikat a pracovat efektivněji a s lepšími výsledky. Ukázka aplikací, které vám usnadní práci a mohou vaší firmě přinést lepší marketingové a obchodní výsledky.

Filip Dřímalka Filip Dřímalka

CEO

Digiskills.cz

Filip Dřímalka

Expert na digitální inovace a business development, který pomáhá firmám s technologickými inovacemi a transformací jejich produktů a služeb. Mezi zákazníky jeho konzultační firmy patří firmy Škoda Auto, AXA, O2, LMC, E.On, Deutsche Telekom nebo Zátiší Group. Jako partner projektu Digital Ventures působí jako andělský investor a pomáhá rozvíjet technologické startupy zaměřené na digitalizaci firem. Působí jako mentor v evropských akcelerátorech Deutsche Telekom hub:raum, Cosmote Startup a Intel/Cisco/Deutsche Telekom ChallengeUp!. Vystupuje také jako řečník na českých i zahraničních konferencích zaměřených na digitální inovace a byznys.

15:30 - 16:00

Mobilní trendy v B2B

V prezentaci si ukážeme ty nejzajímavější trendy, které přinášejí mobilní řešení do světa byznysu. Podíváme se na to, co se v mobilních technologiích událo v poslední době i to, kam bude pravděpodobně tato oblast pokračovat v blízké budoucnosti.

Michal Šrajer Michal Šrajer

Chief Happiness Officer

AVAST Software

Michal Šrajer

Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

16:00 - 16:15

Jak "prodat" svoji aplikaci?

Case study, ve které si užkážeme, že pokud máte skvělou aplikaci, o které nikdo neví, tak na úspěch můžete čekat nadarmo. Podíváme se na to, co funguje a na co si dát naopak pozor.

Slavomír Doležal Slavomír Doležal

Manažer reklamních služeb

T-Mobile Czech Republic

Slavomír Doležal

Slavomír Doležal vystudoval obor Informační a řídící systémy na Žilinské Univerzitě. Ve společnosti T-Mobile pracuje od roku 2001. Dříve měl na starost přípravu, obsah a řízení vybraných nehlasových služeb a od roku 2009 odpovídá za přípravu a řízení reklamních služeb pro realizaci reklamy třetích stran. Za T-Mobile je členem pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu.

16:15 - 16:30

Coffee break

16:30 - 16:45

Praktické využití mobilních aplikací

Anna Dufkova

Ceo

Smit consulting s.r.o.

Michal Zálešák Michal Zálešák

Výkonný ředitel

Czech ICT Alliance

Michal Zálešák

Michal Zálešák má více než 13 let zkušeností v oblasti vývoje webových a mobilních aplikací pro firemní klientelu i veřejnou správu. O využití mobilních technologií pro zvýšení efektivity ve veřejné správě (mGovernment) napsal mnoho článků v ČR a v zahraničí, byl poradcem portálu Světové banky, pro kterou i přednášel. Z Czech ICT Alliance má rozsáhlé zkušenosti z mezinárodních trhů a propagace úspěšných českých řešení v zahraničí.

16:45 - 17:00

Case study - mobilní aplikace Tankefekt od CCS

Marek Paneš Marek Paneš

Marketingový ředitel

CCS Česká společnost pro platební karty

Marek Paneš

Marek se zabýval marketingem na straně klienta i agentury a poté také mezinárodním consultingem v přední bance a v mezinárodní poradenské společnosti. Nabyté zkušenosti nyní uplatňuje jako ředitel marketingu ve společnosti CCS při tvorbě nových obchodních příležitostí a rozvoje produktového portfolia. Na semináři Vám představí koncept komplexního propojení nového produktu a mobilní aplikace Tankefekt.

Ondřej Švihálek Ondřej Švihálek

Senior Consultant

UNICORN Systems

Ondřej Švihálek

19 let zkušeností s budováním online strategií a vedením realizačních teamů ve světě webu, e-commerce a mobilních služeb. Mezi hlavními projekty, které strategicky definoval a exekučně vedl jsou např. kompletní rebranding a repositiong webových a mobilních služeb mediálního domu Centrum Holdings, definice a realizace mobilních strategií a digitálních projektů ČEZ, operátorů mobilních sítí ČR, mediálních domů Lagardere Active, Burda Média nebo návrh a realizace programu digitálních služeb pro vozy Škoda Auto - Connected Car.

17:00 - 17:30

Mobilní marketing - jak na to?

David Lorenc David Lorenc

Manažer Smobil

Seznam.cz

David Lorenc

David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.

17:30 - 18:30

Networking s lehkým občerstvením

Partneři Mobilní aplikace pro váš byznys!

Hlavní partner

logo T-Mobile Czech Republic

Partner

logo mFORCE

Mediální partner

logo Lupa.cz

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce