Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

New Media Inspiration 2013

Téma
New Media Inspiration 2013

Druhý ročník konference New Media Inspiration se uskutečnil 19. 1. 2013 pod vedením Petra Koubského, Jána Simkaniče a Josefa Šlerky. Akce se konala opět v hlavní budově Filozofické fakulty Univerzity Karlovy na Palachově náměstí v Praze a byla otevřena jak akademickým pracovníkům, tak studentům i zástupcům komerčního sektoru.

Základní cena: 3 750 Kč

bez DPH

Student: 500 Kč

bez DPH (fakturu nelze vystavit na firmu, no parallel job)

Platba na místě v den konání tj. 19.1.2013 bez registrace
Student: 1 000 Kč bez DPH
Základní cena: 4 950 Kč bez DPH
 

Kompletní program New Media Inspiration

sledujte new media inspiration na

Facebook   Twitter

Hlavní programové části

data, data, data

  • data driven decision
  • datová žurnalistika
  • analýza velkých dat
  • open data
  • statistika v netradičních situacích
  • strojové učení v ecommerce
  • čištění dat
  • data v reálném čase
  • vizualizace dat

inspirace

V tomto panelu budou moci zájemci představit kolegům i odborné veřejnosti, na čem pracují - formát bude prezentace či poster s rozsahem 5 - 15 minut. Přijďte ukázat, co se vám povedlo!

  • nejrůznější mash-upy
  • kreativní využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
  • inovativní projekty založené na využití nových médií
  • originální komunitní řešení
  • netradiční využití existujících nástrojů a služeb
  • vizionářské objevy nejen ze světa informačních technologií, ale například využitelné i v oblasti kultury, neziskových organizací či vědeckých projektů