Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

14:30 - 14:40

Zahájení programu

David Beška David Beška

Sales Director

Skrz.cz

David Beška

David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.

14:40 - 15:00

10 tipů jak neopustit váš košík

Zaměříme se na hlavní důvody, proč zákazníci mohou opuštět váš nákupní košík. Podíváme se do českých i zahraničních e-shopů pro inspiraci, detailně se podíváme např. na celý nákupní proces a jeho nejčastější úskalí, chytré mailingové nebo vtipné remarketingové kampaně.

Jan Daněček Jan Daněček

Business Development Director

Twisto Payments

Jan Daněček

Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.

15:05 - 15:25

Opuštěný košík – jednoduchá kampaň s velkým efektem

Povíme si, jak kampaň opuštěný košík zaintegrovat do celkové komunikace se zákazníkem, jak kampaň vyhodnocovat a jaké aspekty zvážit při jejím návrhu. Ukážeme si také konkrétní příklady kampaní a v závěru také konkrétní čísla z naší případové studie se společností Tescoma.

Petr Cikán Petr Cikán

CEO & Co-Founder

Sherpas TECH

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.

15:30 - 15:50

Něco vám zůstalo v košíku...

Něco vám zůstalo v košíku... Pohlídáme to! Jak na kampaně řešící opuštěný košík? Pracujte s loyalitou nakupujícího, s emocemi a správnou četností připomenutí. Když zákazníky budete nutit k dokončení nákupu... nedokončí ho.

Tomáš Haškovec Tomáš Haškovec

Marketingový ředitel

SpokojenyPes.cz

Tomáš Haškovec

Dříve dlouholetý konzultant značek a marketingu, dnes hrdě štěkám za jednu z nejlepších značek v pet segmentu. Snažíme se to dělat poctivě a hlavně jinak. Nejhorší by pro nás bylo, kdybychom se stali šedým průměrem. Možná proto nekoukáme moc po ostatních kolem nás... díváme se raději dopředu a jdeme svou cestou.

15:55 - 16:20

Coffee break

16:20 - 16:40

Kaskády v opuštěném košíku

Podíváme se, jak využít data a reagovat na preference zákazníků při návrhu kampaní pro opuštěný košík. Projdeme nové trendy a ukážeme si, jak opuštěný košík řeší velcí klienti, jako je CZC.cz nebo o něco menší Kytary.cz

David Vyskočil David Vyskočil

CEO

YOTTLY

David Vyskočil

David je zakladatelem technologické společnosti Diffsolutions s.r.o vyvíjející YOTTLY – platformu, která na základně dat, navrhuje a řídí online marketing pro největší e-shopy v ČR a zahraničí. Před založením Diffsolutions pracoval 8 let jako konzultant datových skladů SAP pro velké společnosti napříč celou Evropou.

16:45 - 17:10

Panelová diskuze

David Beška David Beška

Sales Director

Skrz.cz

David Beška

David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.

Petr Cikán Petr Cikán

CEO & Co-Founder

Sherpas TECH

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.

Jan Daněček Jan Daněček

Business Development Director

Twisto Payments

Jan Daněček

Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.

Tomáš Haškovec Tomáš Haškovec

Marketingový ředitel

SpokojenyPes.cz

Tomáš Haškovec

Dříve dlouholetý konzultant značek a marketingu, dnes hrdě štěkám za jednu z nejlepších značek v pet segmentu. Snažíme se to dělat poctivě a hlavně jinak. Nejhorší by pro nás bylo, kdybychom se stali šedým průměrem. Možná proto nekoukáme moc po ostatních kolem nás... díváme se raději dopředu a jdeme svou cestou.

David Vyskočil David Vyskočil

CEO

YOTTLY

David Vyskočil

David je zakladatelem technologické společnosti Diffsolutions s.r.o vyvíjející YOTTLY – platformu, která na základně dat, navrhuje a řídí online marketing pro největší e-shopy v ČR a zahraničí. Před založením Diffsolutions pracoval 8 let jako konzultant datových skladů SAP pro velké společnosti napříč celou Evropou.

17:10 - 17:30

Networking

17:30

Předpokládaný konec