Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

Přednášející

  • Tomáš Bičík

    Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.

    Business Development Director

    Nielsen Admosphere

  • Miroslav Čepický

    Po VŠE jsem začal pracovat jako novinář v Hospodářských novinách a Aktuálně.cz. Od roku 2006 se věnuji firemní komunikaci, z toho 8 let ve Vodafonu, kde jsem byl poslední roky ředitel korporátní komunikace, externí i interní. V létě 2015 jsme s kolegyněmi založili agenturu I am PR a pomáháme různým firmám a neziskovým organizacím, menším i větším, většinou českým.

    spolumajitel

    I am PR

  • Jonáš Čumrik

    Kluk z internetu AKA Johny Machette.

    dítě z netu

    BookinAgency

  • Daniel Dočekal

    Daniel Dočekal je internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektu DigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V posledních letech jako konzultant radí a pomáhá řadě firem s marketingem, obsahem, sociálními sítěmi či komunikací. Školí, píše, vysvětluje a postupně rozšiřuje aktivity o další weby v roce 2015 například o @365tipů, #PRTIPY a rychlofky.

    nezávislý konzultant

  • Martin Ježek

    Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

    Managing Director

    Inspiro Solutions

  • Markéta Kaclová

    Markéta Kaclová pracovala na obou stranách barikády a po osmi letech v Českém rozhlasu a více než 10 letech v PR (sedm u AC&C Public Relations) přísahá, že v obou případech chutná chleba úplně stejně. Měla a stále má štěstí na velké hráče a velké kampaně: vstup Googlu do ČR, přeměnu Lenova z firemního na spotřebitelský sortiment, od samého startu také pracuje na soutěži T-Mobile Rozjezdy, v posledním roce i Razíme cestu (LMC) a Jedlo pre ajťákov (DT).

    Key Account Manager

    AC&C Public Relations

  • Robert Malecký

    Zeměměřič, matematik, programátor a učitel rodinné výchovy. Od roku 1997 novinář, prošel redakcí Slova, vedl Deník Litoměřicka, pracoval v Nedělním světě. Jako redaktor domácí rubriky Lidových novin založil vlastní publicistický Report LN. V ČT pracoval jako reportér, šéf domácího oddělení a editor zpravodajské relace Události. Založil a vedl Českou justici, od roku 2015 je reportérem serveru HlídacíPes.org. Za sérii textů o vlivu čínské CEFC je spoludržitelem Novinářské ceny za rok 2016.

  • Petr Michl

    Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

  • Ivo Minařík

    Původně učitel, pak ajťák, na přelomu tisíciletí počítačový novinář, nyní Account Director AC&C PR. PR dělá od roku 2006, především pro technologické klienty: T-Mobile, Canon, Siemens, Microsoft, Nokia, Symantec a další. Od 2008 navíc znovu učitel: přednáší PR v rámci MBA programu na Manažerské fakultě Czech Management Institute.

  • Tomáš Pflanzer

    Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.

  • Filip Rožánek

    Mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing & Media, předtím připravoval obsahové speciály pro web Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde prošel pozicemi od webeditora přes vedoucího internetové redakce až po strategického analytika. Ve veřejnoprávním rádiu připravil reformy internetového zpravodajství a dětského vysílání. Za inovativní projekt „Srpen 1968 na sociálních sítích“ získal v roce 2014 Novinářskou cenu.

    šéfredaktor týdeníku Marketing & Media

    Economia

  • Karel Samec

    Původně reportér ČRo, více než 10 let pracoval jako tiskový mluvčí, manažer komunikace a marketingu ve společnosti Škoda Holding (Plzeň). Novináři tehdy zvolen jako „Mluvčí roku“ v privátní sféře. Pracuje zejména na zakázkách v oblasti průmyslu a vede komunikaci krizových projektů.

    Managing Partner

    Svengali Communications

  • Barbora Šumanská

    Barbora Šumanská se pohybuje v agenturním světě 10 let, z toho 7 let v Ogilvy. Nyní stojí v čele týmu, který má na starosti komunikaci na sociálních sítích pro značky E.ON a E.ON Energy Globe, LEGO, portfolio skupiny Sarantis nebo IKEA. Rozvíjí social také pro celou skupinu Ogilvy. V minulosti vedla tým Consumer PR.

    Head of Social

    Ogilvy