Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce

Program

Program

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Jak v televizi vytvořit úspěšnou internetovou kampaň

Téma přednášky brzy upřesníme.

Lukáš Hnilička Lukáš Hnilička

CEO

Hybrid Company

Lukáš Hnilička

Lukáš Hnilička je spoluzakladatel a zároveň CEO společnosti Hybrid Company již od jejího založení v roce 2014. Hybrid je ryze česká “garážkovka" zaměřující se na technologii HbbTV, která propojuje TV a internetové možnosti. Specializuje se na využití této platformy pro komerční účely a vytváří tak další interaktivní obrazovku v domácnosti. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora inovací na poli nových médií. Předtím působil více než 10 let na pozici CTO v hudební stanici ÓČKO, kde mimo jiné zodpovídal za New Business Development, online a hledání monetizačních příležitostí. Jeho oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.

Společné plánování TV a online videa z pohledu mediální agentury

Doba se změnila, TV a online již dávno nejsou dva oddělené kanály, které by bylo možné plánovat izolovaně a věta „chtěli bychom optimalizovat zásah napříč TV a online videem“ zaznívá z úst klientů čím dál častěji. Kdy to dává smysl a kdy ne? Co všechno je k tomu potřeba znát? Kudy cesta nevede? A proč není možné dostat jednoduchou odpověď typu „dejte do online videa xy procent rozpočtu a všechno bude fajn“? Odpovědi na tyto otázky jsme postupně nacházeli při vývoji vlastního nástroje pro společné plánování TV a online videa. Shrneme pro vás, co všechno jsme se při tom jako mediálka naučili, zjistili a jak to vlastně vidíme.

Michal Charvát Michal Charvát

Data Manager

Mindshare

Michal Charvát

Pracuje jako Data Manager v mediální agentuře Mindshare a působí jako člen metodologické komise SPIRu. Vystudoval management informací na VŠE, kde se chvíli snažil dělat vědu jako PhD student. Nyní se věnuje hlavně analýze a vizualizaci dat a zkoušení nových věcí. Příležitostně externě přednáší, hodně čte, málo píše.

Červené tlačítko – brána do interaktivní televize

Rozšíření chytrých televizorů roste, ostatně jiný televizor, než „smart“ už ani nekoupíte. Jsou ale televizní diváci dost „smart“ na to, aby pochopili a využívali vše, co jim aplikace chytrých televizí a hybridní online služby televizních stanic nabízí? Nejjednodušší je se televizních diváku zeptat: co si představí pod pojmem HbbTV nebo hybridní online televize, jestli už zmáčkli červené tlačítko a co se stalo...? Zmapovali jsme také bariéry, které musí televizní stanice a poskytovatelé aplikací u diváků překonat, aby je dostali z „off“ do „on“ modu. 

Ale jen budoucnost ukáže, jestli „jít po červené“, je ta správná cesta.

Tomáš Bičík Tomáš Bičík

Business Development Director

Nielsen Admosphere

Tomáš Bičík

Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.