Správné nastavení cen velmi často představuje rozdíl mezi úspěšným na neúspěšným byznysem. Z čehož automaticky vyplývá, že to není jednoduché a neumí to každý. Při dnešní rozmanitosti obchodních modelů v internetovém i tradičním byznysu je problematika cenotvorby ještě složitější než dříve. Přestaňte si sami lámat hlavu, zda své výrobky a služby zdražit nebo zlevnit, a přijďte si pro nápovědu k VÁCLAVOVI LORENCOVI.
Václav je Managing partnerem v konzultantské společnosti Pricewise, která od roku 2010 pomáhá chytrým firmám zvyšovat výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí zjednodušování marketingu - produktů, ceny, prodejních procesů a komunikace. Za sebou má 15 let zkušeností práce ve finančních korporací a consultingu. Jako hlavní kritérium úspěchu firmy uznává pouze ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST, Na svém blogu pod přezdívkou Pricing idiot, mixuje marketing, obrázky a pravopisné chyby. Kolegové a přátelé ho popisují jako usměvavého, vždy nespokojeného pána, který vnáší do řešení problémů STRUKTURU, INOVACI a svými OBRÁZKY zjednodušuje komunikaci. V současné době prožívá intenzivní krizi středního věku a přemýšlí jak změnit svět…