Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další podobná se koná 28. 11. 2017.

Všechno se dá koupit aneb není pricing bez marketingu!

Správné nastavení cen velmi často představuje rozdíl mezi úspěšným na neúspěšným byznysem. Z čehož automaticky vyplývá, že to není jednoduché a neumí to každý. Při dnešní rozmanitosti obchodních modelů v internetovém i tradičním byznysu je problematika cenotvorby ještě složitější než dříve. Přestaňte si sami lámat hlavu, zda své výrobky a služby zdražit nebo zlevnit, a přijďte si pro nápovědu k VÁCLAVOVI LORENCOVI. 


Václav Vám představí nejzajímavější poznatky ze své 15 leté kariéry a ukáže jak pricing musí fungovat jako součást celého marketingového mixu. Zahraje si s Vámi hru. Bude politicky nekorektní. A na konci dá prostor zeptat se na co chcete a odpoví na to, co bude chtít on.

Otázky na které odpoví: 

  • Co je to pricing power? 
  • Jaká je nejjednoduší definice marketingu? 
  • Proč je pricing nejdůležitější částí marketingu? 
  • Proč je pricing nejpodceňovanější? 
  • Proč pricing nemůže fungovat samostatně bez ostatních částí marketingu? 
  • Jak lze zvýšit bezbolestně a rychle výnosy pomocí pricingu? 
  • Jak inovovat efektivně? 
  • 10 největších chyb, které udělali pricingový idioti a stálo je to židli?
 

Václav je Managing partnerem v konzultantské společnosti Pricewise, která od roku 2010 pomáhá chytrým firmám zvyšovat výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí zjednodušování marketingu - produktů, ceny, prodejních procesů a komunikace. Za sebou má 15 let zkušeností práce ve finančních korporací a consultingu. Jako hlavní kritérium úspěchu firmy uznává pouze ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST, Na svém blogu pod přezdívkou Pricing idiot, mixuje marketing, obrázky a pravopisné chyby. Kolegové a přátelé ho popisují jako usměvavého, vždy nespokojeného pána, který vnáší do řešení problémů STRUKTURU, INOVACI a svými OBRÁZKY zjednodušuje komunikaci. V současné době prožívá intenzivní krizi středního věku a přemýšlí jak změnit svět…