Ušetřete
Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další se koná 6. 11. 2014.
25. říjen 2012 9:00

Multikino Cinestar – Anděl ul. Radlická 3179/1E Praha 5 – Smíchov

Program

Blok: Generujeme leady

8:30 - 9:00

registrace účastníků

9:00 - 9:10

úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

9:10 - 9:35

Korporátní web, jako generátor kvalitních leadů

Jak změnit běžný korporátní web na výkonný nástroj pro generování leadů představí jeden z vítězů WebTop100 v roce 2011.
Malá ochutnávka prezentace

Petr Kleiner Petr Kleiner

Ředitel marketingu

ČSOB Pojišťovna

Petr Kleiner

Petr Kleiner působí v ČSOB Pojišťovně jako marketingový ředitel. Po skončení studia na VŠE v Praze se začal bezprostředně věnovat marketingu. Na začátku své kariéry působil v Pojišťovně České spořitelny později ve společnosti Profireal a od roku 2002 v ČSOB Pojišťovně. Spolupracoval také na projektech v rámci finanční skupiny ČSOB. V roce 2009 získal za projekt komunikace platebního systému PAYSEC cenu „Grand Prix Internet Effectivness Awards“. Internetová kampaň „Pošli méďu“ získala v roce 2010 cenu Metro Zlatá Pecka. V roce 2011 byla aplikace sjednání cestovního pojištění po telefonu vyhodnocena jako druhá v soutěži "Pojišťovací novátor roku 2011". Nový web ČSOB Pojišťovny získal první cenu v soutěži web TOP100 za rok 2011.

9:35 - 10:00

Jak prodávat kvalitu online

Na příkladu webu abcDieta.cz představí majitel firmy ABC dieta společně s Adamem Vránou z Dobrého webu nástroje a možnosti, jakým způsobem prodávat kvalitní a dražší produkty online.

Radim Řezáč Radim Řezáč

Abeceda Zdraví, s.r.o.

Radim Řezáč

Během studí, založil internetové servery www.gastronews.cz a www.cukrar.cz specializující se na odbornou gastronomii. Následně vstoupil do společnosti Jídelny.cz, s.r.o. s cílem zbudovat informační portál pro profesionály v hromadném stravování www.jidelny.cz. Poté následoval další vlastní server www.abecedazdravi.cz se zaměřením na zdravou výživu a tyto poznatky převedl do reálné praxe v podobě výrobní firmy specializující se na výrobu a dovážku zdravého jídla zákazníkům domů nebo do zaměstnání a to ve 14-ti městech po celé ČR – www.abcdieta.cz a www.dietaprovsechny.cz.

10:00 - 10:25

Jak pomocí videa získat nové klienty

Videoreklama nemusí být jediným nástrojem, jak rychle a efektivně oslovit uživatele. Stream.cz nabízí více možností a na jednom zajímavém příkladu si ukážeme, že i video bez toho tolikrát znásilněného slovíčka virál, může být úspěšné. A to jak z hlediska sledovanosti, tak z pohledu klienta a několikanásobném návratu jeho investic.

Rudolf Rokoš Rudolf Rokoš

Seznam.cz

Rudolf Rokoš

Do Seznam.cz nastoupil v roce 2007. Předtím působil ve Stream.cz a Impression Media. Specializuje se na reklamní kampaně, které jsou spojené s videem.

10:25 - 10:50

Coffee break

Blok: Posilujeme značku

10:50 - 11:15

iDoklad - jak se technologické demo může zvrhnout v úspěšný obchodní model

Zkušenosti s monetizací bezplatné cloudové služby.
Malá ochutnávka prezentace

Martin Cígler Martin Cígler

Předseda představenstva a ředitel společnosti

CÍGLER SOFTWARE, a.s.

Martin Cígler

Po studiích na Strojní a Elektrotechnické fakultě v Brně zahájil Martin Cígler svoji profesní dráhu jako programátor na Výzkumném ústavu veterinárního lékařství. V březnu 1990 založil CÍGLER SOFTWARE, dnes jednoho z největších výrobců účetních a ERP systémů v Čechách a na Slovensku. Dnes ve společnosti pracuje jako předseda představenstva a generální ředitel. Od roku 1996 se profesně orientuje převážně na marketing a management. Je ženatý, má tři děti a mezi jeho zájmy patří cestování, fotografování a literatura. V roce 2007 získal prestižní titul Osobnost roku české informatiky a telekomunikací.

11:15 - 11:40

Kam nemůže váš obchod, tam nastrčte affiliate partnera

O dlouhodobé zkušenosti s provozem affiliate sítě provizni-system.cz se s vámi podělí Petr Soukup ze společnosti VIVANTIS a.s. Řeč bude o přínosu pro váš e-shop, získávání nových partnerů a pohledu na affiliate systém v čase.
Malá ochutnávka prezentace

Petr Soukup Petr Soukup

Specialista výkonnostního mkt

VIVANTIS a.s.

Petr Soukup

Petr při studijích na Technické Univerzitě v Liberci působil jako projektový manažer ve společnosti Miton. Ve společnosti eBrána si vyzkoušel roli account manažera. Do společnosti VIVANTIS a.s. nastoupil Petr v roce 2011, kde se věnuje převážně optimalizaci a použitelnosti internetových obchodů společnosti. Ve volném čase ho můžete potkat na kole nebo tenisovém kurtu.

11:40 - 12:05

Business výsledky kampaně Pošli méďu

Jaké business výsledky přinesla kampaň pro ČSOB Pojišťovnu - "Pošli méďu".
http://www.poslimedu.cz/

Leona Bretschneiderová Leona Bretschneiderová

Client Service Director

SYMBIO Digital

Leona Bretschneiderová

Založila českou pobočku německé agentury Scholz&Friends, uspěšně vedla obchodní oddělení v agenturách Ogilvy&Mather a EURO RSCG.
Za 17 let kariéry v komunikačních agenturách měla na starosti kampaně pro klienty zvučných jmen např. Kraft Foods, Unilever, Audi, Tchibo, eBanka, ČSOB, T-Mobile, Audi.
Už druhým rokem pečuje o klienty SYMBIA , kde pracuje jako Client Service Director.

12:05 - 13:00

Oběd

Blok: Pracujeme cíleně se zákazníky

13:00 - 13:25

Jak reklama na YouTube pomohla zlepšit vnímání značky

Google vytvořil společně s firmou Karlovarské minerální vody případovou studii: Jak reklama na YouTube pomohla zlepšit vnímání značky.
• Důležitost brandingu v online prostředí
• Jak na engagement
• Efektivní nástroje ke zvýšení návštěvnosti na YouTube kanálu
• Výsledky a doporučení z kampaně znacky Magnesia
Malá ochutnávka prezentace

Patricia Neupauerová Patricia Neupauerová

Industry Manager FMCG & Telco

Google Czech Republic

Patricia Neupauerová

Patricia Neupauerová vystudovala Marketingovou komunikaci & PR a Mediální studia na Karlově Univerzitě. Médiím a mediálnímu plánování se zároveň 5 let věnovala v nadnárodním koncernu Unilever, kde zastřešovala mediální strategie pro značky Dove, Axe, Rexona, Magnum a jiné. Od roku 2011 pracuje v obchodním oddělení českeho Google, kde zodpovídá za online strategii značek zadavatelů z oboru Technology a FMCG. Specializuje se na mediální plánování, branding, a performance marketing.

13:25 - 13:50

Jak na zákaznickou péči na sociálních sítích

Případová studie Brand Embassy odhalí, jak firmy využívají zákaznickou péči přes sociální sítě ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Firmy dosahují snížení negativní nálady okolo jejich značky o 70 %, získávají nové zákazníky, získávají informace, jak je vhodně a rychle oslovit, jak vyhodnotit obchodní výsledky zákaznické péče, jejíž se zúčastňují denně tisíce uživatelů sociálních sítí.
Praktické zkušenosti, rady a tipy jak rozjet efektivní zákaznickou péči na sociálních sítích sdělí Alena Oswaldová z Telefonica O2.

malá ochutnávka prezentace

Vít Horký Vít Horký

Co-founder & CEO

Brand Embassy Ltd.

Vít Horký

Vít Horký je zakladatelem technologické firmy Brand Embassy, nástroje pro identifikaci a snadné reagování na nespokojené zákazníky na sociálních sítích. Vítek založil před sedmi lety digitální agenturu Inspiro Solutions a občasně se věnuje školení a publikaci o internetovém marketingu. Sociální sítě vnímá jako příležitost pro firmy začít konečně zákazníkům vycházet vstříc a pomáhat jim.

13:50 - 14:15

Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu

Návštěva online samoobsluhy může být pro zákazníka náročným mentálním cvičením nebo příjemným zážitkem. T-Mobile ukáže, jak nový vzhled, chytré kombinace funkcí a důraz na lepší orientaci ve službách, napomohly zvýšení efektivity online péče a spokojenosti zákazníků s webovými stránkami.
Malá ochutnávka prezentace

Marta Drahovzalová

eBusiness Manager

T-Mobile Czech Republic

Ve světě internetu se pohybuje od roku 1999, kdy zakládala jednu z prvních internetových kaváren v Praze a internet se stal i jejím největším koníčkem. Od roku 2001 pracuje pro společnost T-Mobile, kde se podílela na řadě internetových projektů. Zkušenosti s webovými aplikacemi pro péči, zábavu i prodej získala při budování portálů jako t-zones.cz nebo t-music.cz. V současnosti zodpovídá za rozvoj webu t-mobile.cz a zaměřuje se na spokojenost uživatelů.

14:15 - 14:40

Jak plně automatizovat e-mailing s unikátní nabídkou pro každého zákazníka

Vladan Hejnic vám představí úspěšný projekt SmartPak, který využívá Silverpop pro automatický e-mailing, který je sestavován na základě chování návštěvníka na webu a v e-mailu v kombinaci s jeho nákupní historií. Během velmi krátké doby SpartPack spustil asi 50 automatických e-mail kampaní, které odchází každý den. Ty nejúspěšnější generují obrat až 170 Kč na odeslaný e-mail.

Vladan Hejnic Vladan Hejnic

Chief executive officer

VIVmail

Vladan Hejnic

Vladan Hejnic je CEO a zakladatelem VIV NETworks s.r.o, která má své klienty ve třech zemích regionu. Vladan Hejnic je vizionář, jehož cílem je přinést českému Internetu více obchodních modelů, které pomohou rozvíjet tento obor.V minulosti Vladan Hejnic založil úspěšnou společnost VIV Media, která má své klienty v 5ti zemích střední a východní Evropy v oblasti digitální filmové produkce. Vladan Hejnic své první zkušenosti získal, když založil společnost InSkin Media Ltd., která je nyní jednou z nejrychleji rostoucí společností v Anglii, vlastnící několik patentů na reklamní formáty pro video online. Tyto formáty využívají společnosti jako The SUN, Dailly Mirror, Bauer Media, Channel 4 a mnoho dalších předních online vydavatelů.

14:40 - 15:05

Coffee break

Blok: Vyděláváme na správném technickém řešení webu

15:05 - 15:30

Technické řešení webu a jeho vliv na zisk a ztrátu

Michal na případových studiích ukáže, že je dobré věnovat se bezpečnosti – kvůli zamezení ztrátám věnovat se optimalizaci kódu webu – kvůli zvýšení rychlosti webu, tím návštěvnosti a tím i zisku.

Michal Špaček Michal Špaček
Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

15:30 - 15:55

Proč utrácet za mobilní web v éře responsivního webu?

Vytvořili jsme nový korporátní web. V souladu s trendem a potřebami doby je web responsivní. Tedy web je přizpůsoben široké škále zařízení od mobilních telefonů po chytré televize. Proč ale utrácet za "klasický" mobilní web? Má to smysl? Jako příklad bude použit web vodafone.cz a jeho mobilní verze.

Miroslav Marek Miroslav Marek

Development Director

MEDIA FACTORY Czech Republic

Miroslav Marek

Mirek je v současnosti šéf vývojového oddělení MEDIA FACTORY Czech Republic a.s. kde sestavil nový vývojářský tým a je architektem některých produktů společnosti. V letech 2004 až 2008 působil jako hlavní programátor přední hostingové společnosti FORPSI, kde se specializoval na vývoj interních systémů a automatizaci řady procesů.

16:00

předpokládaný konec konference

Partneři Konference WebTop100 2012

Generální partner

logo FORPSI

Hlavní partneři

logo MEDIA FACTORY Czech Republic logo NetDirect s.r.o.

Partneři

logo Gemius logo General Registry, s.r.o. logo Seznam.cz logo TUESDAY Business Network

Mediální partneři

logo E15.cz logo Lupa.cz logo Marketing & Media logo Podnikatel.cz logo TREND Marketing logo Tyinternety.cz

Za podpory

logo Národní vinařské centrum, o.p.s.

Produktoví partneři

logo KASA.cz s.r.o. logo Proevent logo Safe Shopping s.r.o. logo STRIVE logo Xtreme hostess service s.r.o.

Organizátor

logo Dobrý web

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce

Proběhlé akce WebTop100

Konference WebTop100 2010

19. říjen 2010