Kde designér bere nápady, jak přemýšlí, jaký je jeho postup práce a kolik času na to doopravdy potřebuje? Tyto a mnohé další otázky si často kladou klienti a spolupracovníci grafických designérů. Odpovědi na ně a představení toho, jak by měla probíhat spolupráce s designérem při tvorbě korporátní vizuální identity bude předmětem této přednášky. Současně se lehce dotkne tématu využití designového myšlení mimo kreativní prostředí.
Helena Jakoubě
Art director
Helena Jakoubě je grafická designérka. Zodpovědný přístup k procesu tvorby vizuální komunikace považuje za velmi důležitou součást své práce, stejně jako nutnost stále se učit a experimentovat. Věří, že když prozkoumá daný problém do hloubky, dokáže přijít na správné řešení, a vytvoří tak kvalitní a funkční design. Helena působí jako art director ve společnosti Hrivnák, dobrovolně pomáhá s grafickým designem v CZECHDESIGN.cz, a ve volném čase organizuje DesigNoon - diskusní platformu pro designéry. Občas pořádá workshopy pro studenty na Prague College. Inspiraci hledá v běžných věcech a její práce ji neskutečně baví.