Od autora kampane Fofola sa dozviete ďalšie príklady klasických značiek, ktoré dokázali reštartovať svoju komunikáciu a byť znovu milované.
Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. S více než 200 kreativními cenami patří mezi nejoceňovanější reklamní tvůrce v regionu. V roce 2021 založil novou hybridní agenturu Darwin and the Machines, jejímž cílem je místo jednorázových kampaní vytvářet dlouhodobou a konzistentní komunikaci značek. Agentura je přímo napojená na brandingové studio GoBigname, které má za sebou už více než 250 projektů nových značek včetně tvorby názvů, identit až po globální testování nových konceptů. Michal v roce 2021 odešel z výkonné funkce kreativního ředitele agentury Zaraguza a byl též partnerem investičního fondu LRJ Capital, který stál za projektem Exponea, kde rovněž pracoval jako kreativní ředitel. Exponeu loni odkoupil americký Bloomreach. Poslední investiční kolo firmu ocenilo na 300 milionů eur. Michal se od letošního roku soustředí výhradně na projekty agentur GoBigname a Darwin and the Machines.