Royal, Vinohradská 48, Praha 2

Jak se mění značky?

Rebranding, renaming, repositioning, restart. Vypadá to, jako by brand building byl hlavně o změnách.

Pojďme se podívat na to, kdy má skutečně smysl něco měnit, jaké zkušenosti si odnášejí různě velké firmy a co je všechno potřeba promyslet. Celodenní konference Brandstorming je určena všem, kteří se pohybují kolem značek - majitelům a šéfům firem, markeťákům, brand manažerům a grafickým designérům. Letos probereme témata jako přejmenování značky, nová grafická identita, jak předat nově nastavenou značku do týmu, vytyčení nového trhu nebo nastavení tonality komunikace.

Ceny

S kým se na konferenci potkáte?

  • Cílová skupina

    • marketingový ředitel, manažer, specialista, 
    • majitel, spolumajitel, člen představenstva, jednatel ředitel,
    • produktový ředitel, manažer, specialista,
    • kreativec, grafik, webdesigner, copywriter,
    • obchodní ředitel, manažer, zástupce,
    • konzultant,
    • novinář, zaměstnanec médií, tvůrce obsahu,
    • analytik,
    • projektový manažer, manažer služby.

Partneři BRANDstorming 2018

  • Partner

  • Mediální partneři

  • Produktový partner

  • Pořadatel a odborný garant

  • Organizátor

  • Produkce

Více o partnerech akce

Místo a kontakt

  • Termín akce

    14. března 2018 9:00–16:00

    Místo konání

    Royal
    Vinohradská 48
    Praha 2
    120 00
  • Kontakt

    Soňa Hatlapatková
    Event Manager
    telefon: 724 064 994

Jak se k nám dostat?

  • Metro trasy A

    Stanice Náměstí Míru

  • Tramvaj linky 11, 13

    Zastávka Vinohradská tržnice