Royal, Vinohradská 48, Praha 2

Call for papers

Konference o lovebrandu = BRANDstorming. Jaká témata na příštím ročníku nakousneme? Půjde zejména o budování lovebrandu, rebranding, design a logo, vliv marketingu na značku a další oblasti, které se brandingu bezprostředně dotýkají.

Pokud máte co říct k následujícím oblastem, jste právě ten, koho hledáme:

  • Budování značky u firem, které nejsou lovebrandy už ze své podstaty;
  • Brand u start-upů;
  • Fúze;
  • Branding ve střednědobém a dlouhodobém horizontu;
  • Influenceři versus ambasadoři a jejich vliv na značku;
  • Reklama;
  • Guerrilla a content marketing ve vztahu ke značce;
  • Nejnovější technologie a jejich využití v brandingu;
  • Nová média;

Ptáte se, jak nabízené příspěvky vyhodnocujeme?

Příspěvkem máme na mysli návrh přednášky v rozsahu do 20 minut. Pokud máte příspěvek delší, i takový bude akceptován. Je ale nezbytné odůvodnit, proč je třeba čas prodloužit a proč je právě vaše téma hodné většího časového prostoru. Návrhy příspěvků zasílejte do 8. 2. 2019 prostřednictvím formuláře na našem webu. Plán by měl mít formu anotace v rozsahu max. 1000 znaků včetně mezer. Nejpozději do konce února pak dostanete informaci, zda byl váš návrh přijat spolu s dalšími pokyny.

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:

  • Soulad tématu příspěvku s tématem konference;
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum;
  • Splnění běžných akademických standardů (citace, ověření informací…)
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce.

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.

Položky označené * jsou povinné.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?