Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

9:00 - 9:15

Zahájení programu

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

9:15 - 9:35

Rebranding Royal Crown Coly: Pomaleji dále dojdeš

V České republice se znovu zrodila globální značka Royal Crown Cola. Inspirována svérázným americkým jihem, kde dny jsou horké, víra pevná, kola sladká a věty dlouhé. Jižanskému gentlemanovi stačí se pohodlně posadit do houpacího křesla ve stínu verandy a rozjímat s nohama na stole a ve sklenici pohupovat kostkami ledu v Royal Crown Cole.

Lucia Tarbajovská Lucia Tarbajovská

Marketing manager, Cola category

Kofola ČeskoSlovensko

Lucia Tarbajovská

Studovala BA v marketingu na National American University ve Spojených Arabských Emirátech a MBA kreativního vedení na Berlin School of Creative Leadership na Steinbeis univerzitě v Berlíně. Pracovala na různých marketingových pozicích v zahraničí i v Čechách. V Dubaji pracovala pro značku Samsung, Bang & Olufsen a Montblanc. V Čechách pro mobilního operátora Oskar a T-Mobile Czech Republic. V současnosti pracuje pro nápojovou skupinu Kofola Československo, v níž vede kolovou kategorii nápojů, tzn. značky Kofola a Royal Crown Cola.

9:40 - 10:00

Od Počasíčka k Machine Learning

Známý brand může být pro značku výhodou, ale v některých momentech i přítěží. Zejména, když řídíte firmu, která má být z velké části odborná. Meteopress je obecně známý brand, ale v minulosti byl ušpiněn několika odborně pochybnými, či dokonce škodlivými projekty. Jak z toho ven? Držet brand, přebrandovat či snažit se o změnu vnímání značky? Kolik váží hvězda? Platí pro naši firmu ono pověstné “Sky is the limit”?

Michal Najman Michal Najman

CEO

METEOPRESS

Michal Najman

Michal je 12 let obchodník s deštěm v Meteopressu. 10 let řídil obchod této zavedené firmy a před dvěma lety převzal její řízení. Z mediální firmy, kde Počasíčko nebyl jen hloupý nápad, ale opravdový produkt, se snaží vybudovat datovou firmu. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a tyto radary si sám vyrábí. Jak je těžké switchnout mindset firmy z těžkopádné mediální v lehkou, datovou, postavenou na Lean Startup principech? Jak důležité je zkoušet mnoho zdánlivých hloupostí, jako je vypouštění meteorologických balónů? Důležité, ale je to zábava.

10:05 - 10:25

Růst značky na ploše jednoho roku

Nová silná značka a služba může změnit desítky let stejné chování lidí na automobilovém trhu během jednoho roku.

František Peterka František Peterka

Founder

Driveto

František Peterka

Profesionální manažer a podnikatel s prokazatelnými zkušenostmi v prodeji a marketingu. Více než 17 letá praxe v oblasti internetu, TELCO, IT průmyslu, řízením prodeje, marketingu, logistiky a péče o zákazníky.

Během posledních 8 let jsem postavil 2 úspěšné e-commerce společnosti, které byly prodávány strategickým investorům.

10:30 - 11:00

Coffee Break

11:00 - 11:20

Získejte ze svých sociálních sítí maximum - díky brandu a obsahu

"Žijeme v době sdílené". Každý druhý z nás je na sociálních sítích. Sem se chodí lidé bavit i nakupovat. Každý den tu tráví víc a víc času. Jak toho využít pro šíření brandu a budování komunity? 

Gabriela Bartošovská Gabriela Bartošovská

Obsahový kreativec a PR specialista

Shean

Gabriela Bartošovská

Máma, blogerka, marketingový specialista a fotografka, která tvoří s láskou a nadšením. Životním i pracovním myšlením jsem spíš maratonec, který rád pracuje na dlouhodobých projektech a hledá v nich jejich sílu a to, co by si mohli jejich zákazníci zamilovat. Spolupracovala jsem nebo stále spolupracuji s firmami jako je SONNENTOR, Electrolux, Tchibo, Boneco, ale ještě větší smysl vidím v práci pro firmy, kde není rozpočet na propagaci v řádech statisíců. To mě totiž nutí být ještě více kreativní a dostat i z mála hodně muziky.

11:25 - 11:45

Jägermeister: Od pití pro myslivce ke značce s příchutí undergroundu

Za úspěšným repositioningem tradiční značky německého likéru stojí dlouhodobá komunikační strategie založená na práci s komunitami. Společně se podíváme na to, jak propojit undergroundové eventy s online kampaněmi, které jsou pro Jägermeister klíčovým komunikačním kanálem. Zuzana se s vámi podělí o pilíře mediální strategie a ukáže, jak měří dopad online kampaní na značku.

Zuzana Bergrová Zuzana Bergrová

Digital Teamleader

Red Media

Zuzana Bergrová

Zuzana vede v mediální agentuře Red Media její divizi Go.Direct, která se specializuje na brandové kampaně. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.

11:50 - 12:10

Brand, sociální sítě a B2B

Jak je to s budováním značky v B2B prostředí a proč věřím, že v tom hrají velkou roli sociální sítě, ale mnohem spíše sociální sítě lidí ve firmě než firmy samotné.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk

Spolumajitel

Influencer.cz

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.

12:15 - 13:00

Oběd

13:00 - 13:20

Jak jsme navrhovali náborové aktivity a měnili při tom kus firmy

HR je prý nový marketing. Nejsou lidi. A ti, co jsou, jsou hodně vybíraví. Proč stavíme značku na tom, aby byla uvěřitelná? Protože když se špatně nastaví, utíkají pak lidé firem během zkušebky. A to je sakra drahé. 

Maru Kortanová Maru Kortanová

Creative Head

Pábení

Maru Kortanová

Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.

13:25 - 13:45

Implementace značky: Co se může po*?

A je hotovo! Fungl nová brand strategie vám leží na stole a vy jen čekáte, kdy se začnou dít ty zázraky. Nebo to tak jednoduché nebude? Aneb prezentace o všem, co vám může zkřížit cestu k úspěšné aplikaci vaší značky a jak tyto “klacky" elegantně překročit.

Zuzana Brečanová Zuzana Brečanová

Brand Consultant

Lovebrand

Zuzana Brečanová

Zuzčina cesta vedla od grafického designu, přes marketing až k tvorbě značek. Ty dnes vnímá především jako společenství lidí, jejichž zkušenosti a emoce každý den pomáhají značku utvářet. [Pracovala jako Art Director ve vydavatelství Economia, v e-shopu Kulina.cz postavila a vedla marketingové oddělení], v současnosti konzultuje employer branding pro síť restaurací Ambiente a pomáhá budovat značky klientům Taste Lovebrand. Její temné dvojče vydává magazín Blackpudl.cz.

Honza Páv Honza Páv

Spoluzakladatel

Makevision

Honza Páv

Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Mimo to vyrábí nanuky pod značkou Lunar.

13:50 - 14:10

Šaty dělaj člověka a lidi dělaj značky

O metodě BrandPersonality, která pomáhá značkám opravdu hovořit lidským jazykem. Přednáší marketér Adam Ondráček a psycholožka Nikola Frollová. Case study použití na světě unikátní metody BrandPersonality, za kterou stojí tým složený z psychologů a marketérů. Na příkladu jedné firmy vám ukážeme, jak jsme během dvoudenního workshopu s pomocí měřitelných psychologických testů odhalili rozpory mezi tím, jak značka hovoří a co by chtěli zákazníci slyšet. Zpozornět by měli ti, kteří pracují pro menší a střední firmy. Tam totiž bývá značka nejčastěji obětí předsudků jejího vlastníka - majitele, markeťáka nebo brand managera. Ukážeme vám, jak udělat značku pro lidi a ne pro management.

Nikola Frollová Nikola Frollová

Psychologist & PhD candidate

Vysoká škola ekonomická v Praze

Nikola Frollová

Nikola Frollová je absolventka psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze,
v současné době interní doktorantka na VŠE.

Do nedávna se věnovala především vědě v oblasti sociální psychologie a fyziologie emocí, teď se sice přesunula do komerčnější sféry vědy, ale záliba v terapii a psychologickém poradenství ji drží na zemi.

Na VŠE se věnuje doktorandskému výzkumu
v oblasti behaviorální ekonomie.

Adam Ondráček Adam Ondráček

Freelance Consultant

ADAMKONTRA

Adam Ondráček

Adam Ondráček je marketér, který se zaměřuje na stavbu značek a strategické poradenství. Má za sebou 10 letou zkušenost v reklamních agenturách i jako freelancer. Založil Kontra brand studio, kde staví značky od základu až po poslední vizuál za pomoci nejenom designérů ale i psychologů a behaviorálních ekonomů. Má rád psi, trailové běhání a deštivé počasí. Nemá rád domněnky a lidi, co se jimi řídí.

14:15 - 14:45

Coffee Break

14:45 - 15:05

Logo za milion nebo zadarmo od prvňáčků? Aneb designérské soutěže jako cesta k inovaci

Dali byste milion za nové logo? Je to příliš? Musí mít každé okresní město své logo? A můžou ho malovat v soutěži prvňáčci? Cest, jak se dopracovat k novému vizuálnímu stylu, obalu produktu nebo designu produktu samotného, je mnoho. Designérské soutěže jsou jednou z těch cest. Jak fungují a k čemu můžou být dobré, to uvidíte na mnoha příkladech značek a organizací jako třeba Národní galerie Praha, Městská divadla pražská, Model Obaly, Nestlé nebo Karlovarské minerální vody.

Radim Tuček Radim Tuček

Brand & Design Conzultant

CZECHDESIGN.CZ

Radim Tuček

V týmu CZECHDESIGN propojujeme designéry s firmami a institucemi, uvádíme tak design do praxe a vytváříme dialog mezi dvěma rozdílnými světy, které se potřebují. Poskytujeme konzultace pro všechny hledající skvělý design, řešíme branding, design thinking a design soutěže. Já jsem konzultant primárně zaměřený na brand & business strategie. Moje zkušenosti zahrnují 10 let v brand managementu mezinárodních FMCG společností (Mondelēz International, Plzeňský Prazdroj a.s. / SABMiller) i lokální výzkumné agentuře.

15:10 - 15:30

Kam se poděla všechna sranda? Less is boring again

Původní logo eBay vypadá sice jako kdyby ho nakreslilo dítě v mateřské školce, určitě si jej ale pamatujete lépe, než to aktuální. Minimalismus diktuje i proměnu značek a logotypů do té míry, že se stávají nerozeznatelné jedno od druhého. Jako trend posledních let nám to představí designér Vítek Škop a navrhne alternativní vývoj, na který se zaměřit v letech následujících.

Vítek Škop Vítek Škop

Graphic Designer

vitekvitek.com

Vítek Škop

Vítek Škop je vizuální designér. Zaměřuje se na propojování uměleckého světa s komerčním. V Londýně pracoval například pro firmu Blackberry, v New Yorku studoval ve studiu Pentagram a v agentuře R/GA. Je autorem vizuálních systémů pro festival Dvořákova Praha, město Plzeň, Národní Hřebčín Kladruby nad Labem a tvůrcem výstavy Czech Innovation Expo a aplikace Prague Histories.

16:00

Networking a závěr akce