MAMA Shelter Prague, Veletržní 1502/20, Praha 7

Call for papers

Jaká témata na příštím ročníku konference BRANDstorming nakousneme? Půjde zejména o budování značky, ať už to zahrnuje pozitioning, design, tvorbu loga či rebranding, a o její úspěšné uvedení na trh. 

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • Budování značky
  • Fúze
  • Rebranding
  • Branding ve střednědobém a dlouhodobém horizontu
  • Influenceři, celebrity a ambasadoři a jejich vliv na značku
  • Reklama
  • Guerrilla a content marketing ve vztahu ke značce
  • Nejnovější technologie a jejich využití v brandingu

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 20 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 30. listopadu 2019 prostřednictvím formuláře na našem webu.

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Splnění běžných akademických standardů (citace, ověření informací…)
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.

Položky označené * jsou povinné.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?