Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9

Call for papers

Jaká témata na příštím ročníku konference BRANDstorming nakousneme? Půjde zejména o budování značky, ať už to zahrnuje pozitioning, design, tvorbu loga či rebranding, a o její úspěšné uvedení na trh. Podíváme se ale také na nové trendy v komunikaci značek jako je udržitelnost, společenská odpovědnost či politická angažovanost.

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí

  • Budování značky 
  • Rebranding 
  • Branding ve střednědobém a dlouhodobém horizontu 
  • Influenceři, celebrity, ambasadoři a jejich vliv na značku 
  • Reklama, kreativita, měření efektivity reklamy 
  • Guerrilla a content marketing ve vztahu ke značce
  • Nejnovější technologie a jejich využití v brandingu 
  • Zajímavé a trendy výzkumy věnované značkám 

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 20 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 20. února 2021 prostřednictvím formuláře na našem webu.

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:

  • Soulad příspěvku s tématem konference 
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum 
  • Splnění běžných akademických standardů (citace, ověření informací) 
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce. Děkujeme za váš zájem.

Položky označené * jsou povinné.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?