Tato akce již proběhla. Další akce BRANDstorming 2024 se koná 4. 4. 2024.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Marketing & Innovation Director

Edenred CZ

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

9:10 - 9:45

Krize marketingu - kdo za ni může a jak z ní ven

Reklama je otravná, značka je přežitek, výkon je král, důležitá jsou pouze data, procurement vládne, nepotřebujeme markeťáky, ale growth hackery, komunikace je od toho, aby prodávala, CSR je jen PR. Anebo taky ne? Přednáška od Milana Formánka, šéfa agentury Zaraguza a dlouholetého markeťáka značky Red Bull, vás zaručeně donutí se zamyslet.

Milan Formánek Milan Formánek

Lektor a konzultant

Milan Formánek

Milan Formánek

Milan Formánek učí a konzultuje moderní marketing. Pro 500+ organizací, od neziskovek přes malé podniky po největší korporace. Pracoval 14 let v Red Bullu a vedl kreativní komunikační agenturu Zaraguza. Úspěšně otestoval a inovoval komplexní marketingové přístupy na více jak 300 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Koordinoval 20 zemí, vybudoval skvělý tým. Jeho misí je zvyšovat etiku a estetiku marketingu, pomoci českým firmám dosáhnout lepších výsledků a konkurenceschopnosti na globálním trhu. Propojil praxi s teorií 400+ obchodních audio knížek, navštívil 55+ zemí a rád se podělí o své zkušenosti.

9:45 - 10:10

Jak dává IKEA silou značky do pohybu věci ve společnosti

IKEA Česká republika koncem minulého roku v souladu s interním přístupem k rovnosti, diverzitě a inkluzi a zejména v reakci na alarmující počet případů domácího násilí odstartovala dlouhodobý projekt „Za bezpečný domov“. Věnuje se pomoci obětem domácího násilí. Projekt odstartoval výraznou osvětovou komunikací, která dokonce přesáhla hranice regionu a rezonovala kromě sousedních států také např. v Indii, Brazílii, Jižní Koreji či Portugalsku. Podzimní komunikací to zdaleka neskončilo. Co přichází po ní? Jaké kroky IKEA v boji proti domácímu násilí podniká? Proč se velká značka hlásí k tomuto ne úplně pozitivnímu tématu?

Petra Jankovičová Petra Jankovičová

Co-founder

TRIAD Advertising

Petra Jankovičová

Petra před téměř desíti lety rozjela inovativní kreativní agenturu Triad v Česku, která má za sebou desítky výrazných projektů a kampaní pro přední české i globální značky jako Pilsner Urquell, IKEA, Gambrinus, Philips, Chupa Chups, Velkopopovický Kozel, O2, Kofola a další. Nejvíc energie a nadšení jí dává práce, kterou ještě nikdo nezkusil, případně práce se společenským přesahem. A pokud možno obojí najednou.

Marek Vomočil Marek Vomočil

PR leader Czech republic, Slovakia & Hungary

IKEA Česká republika

Marek Vomočil

Marek je PR leader společnosti IKEA pro Česko, Maďarsko a Slovensko. Do společnosti nastoupil po půl roční kariérní pauze. Před ní pracoval 9 let jako senior manažer v PR agentuře. V práci i v životě jsou pro něj důležité silné a trvalé hodnoty. V rámci svého volného času pomáhá neziskové organizaci Děti patří domů.

10:10 - 10:35

Když engagement nejsou lajky aneb jak Coca-Cola bojovala s covidem

Podíváme se na naši zkušenost s tím, jak rychlé a adekvátní reakce na aktuální dění ve společnosti pomohly značce Coca-Cola plnit dlouhodobou strategii a navíc přinesly ohromný společenský přesah. Protože jsou chvíle, kdy engagement znamená něco víc než lajky. Na příkladech online koncertů a zpívání pod okny to uvidíte sami.

Zuzana Kadlečková Zuzana Kadlečková

Digital Manager

Coca-Cola Česká republika

Zuzana Kadlečková

V marketingové komunikaci se pohybuje už přes 10 let. Aktuálně má pod palcem digitál a influencerské kampaně všech značek z portfolia The Coca-Cola Company. Patří sem především Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley a další. Ráda kombinuje autentický digitál s offlinem. Právě proto content pro její značky vzniká na skutečných eventech a s reálnými lidmi.

Martin Starý Martin Starý

Idea Maker

Saatchi & Saatchi Praha

Martin Starý

Jako dítě devadesátek vyrůstal už s mobilem v ruce. Tak dlouho, až se rozhodl, že by to mohl být jeho job. Posledních pět let se v agentuře Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) intenzivně věnuje idea makingu a kreativě kampaní se zaměřením na digitál, obsahový storytelling, influencery a inovace.

10:35 - 10:55

Přestávka

10:55 - 11:20

Never stop evolving

Jak využít nové příležitosti a posunout svoji značku od běžných kampaní k dlouhodobé efektivitě. Příklady, studie, výsledky.

Michal Pastier Michal Pastier

Business Advisor, Branding Expert, Angel Investor - GoBigname

Darwin& the Machine

Michal Pastier

Investor, marketér a autor bestselleru "Žltá kniha budovania značky" príde nazdielať skúsenosti a lekcie z 250 brandových projektov 80 rebrandingov a vyše tisícky reklamných kampaní. Ako rásť do ďalších kategórií a trhov? Ako šetriť a pritom zarobiť viac vďaka správne nastavenej značke? Čo má najväčší dopad pri budovaní značky na dlhodobú ziskovosť? Ako nemíňať peniaze investorov na surfovanie po trendoch? Michal a jeho tím pracovali pre Allegro, Axe, Birel, ČSOB Česká Republika, Decodoma, Google, Kofola, L'Oréal, Martinus, Mattoni, Maybelline, Muziker, Rajec, Red Bull, Rexona, Semtex, SLSP, Škoda Auto, Websupport a mnohých ďalších, tak bude o čom.

11:20 - 11:45

Kampaně s teniskama na nohou

Martin nechá ve své prezentaci nahlédnout do přípravy a realizace tří reklamních kampaní, které značka během loňského roku vytvořila.
Záběr bude opravdu široký, od líbajících se párů v reklamě přes box na boty, který sloužil jako zenová zahrada, až po vlastní kolekci tenisek ve spolupráci se značkou adidas. Jak Footshop nad svými kampaněmi přemýšlel, co se z nich naučil a jak své zkušenosti značka promítla do tvorby dalších kampaní? Co si odnést z toho, když message kampaně přehluší samotný produkt, a je unikátní obsah vždy výhrou, po které média sama skočí?

Martin Paukrt Martin Paukrt

Global Brand Manager

Footshop

Martin Paukrt

Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 8 let, dva a půl roku vedl social media tým ve Footshopu a nyní je přes 9 měsíců na pozici Global Brand Managera. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.

11:45 - 12:10

Právní chyby při tvorbě vaší značky aneb přešlapy, které se dohánějí draze

Víte, co si pohlídat, než zadáte práci na své korporátní identitě? Kterým slovům se při tvorbě vaší značky vyvarovat? K čemu vám (ne)bude sloužit ochranná známka a proč dát právníkovi k ruce dlouhodobou strategii vašeho podnikání? Jak právně budovat vaši značku, aby její hodnota rostla? A které právní investice jsou naopak zbytečné? Pojďme se na to podívat na příkladech, zvesela a bez paragrafů.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

12:10 - 12:35

Změny chování, inovace a trendy v udržitelnosti značek pro rok 2021

Dramatické změny v našem každodenním chování se propsaly i do našeho nákupního chování a preferencí. Pak se také nemohu divit, že jsem se stal majitelem ovce. Proboha.

Jan Jelínek Jan Jelínek

Founder & Creative director

B&T agency

Jan Jelínek

Každý známe to otravné dítě, které chodí okolo, furt se na něco naivně ptá a má blbé nápady. Tak to je Jan v kostce. A na těchto základech postavil reklamní agenturu B&T a inovační studio B&T Lab.

12:35 - 13:05

Přestávka

13:05 - 13:30

Prvok od Buřinky - první 3D tištěný dům z betonu

Představení komunikační kampaně, která po celém světě zasáhla více než půl miliardy potenciálních čtenářů. Ostrůvek pozitivních zpráv v pandemickém roce. 180 stupňová otočka v nastavení strategie. Změna ve vnímání značky u veřejnosti a především u mladých lidí.

Hana Burečková Hana Burečková

Account manager

AMI Communications

Hana Burečková

Po absolvování VŠE nastoupila do agentury AMI Communications, kde aktuálně působí na pozici Account managera. Specializuje se na komunikaci firem z finančního sektoru.

Monika Kopřivová Monika Kopřivová

PR Specialista

Stavební spořitelna České spořitelny

Monika Kopřivová

Po absolvování VŠB TU a FF UPOL pracovala v mnoha společnostech na pozicích spojených s korporátní komunikací a CSR (Philip Morris, Plzeňský Prazdroj, Provident). Aktuálně působí na pozici Specialistky externí komunikace ve Stavení spořitelně České spořitelny.

13:30 - 13:55

Igráček v době Corony

Jak jsme pomocí projektu s Igráčkem pomohli zdravotníkům, firmám s problémovým odbytem a také vlastní firmě. Jak se takový nápad zrodil a komu všemu pomáhal.

Miroslav Kotík Miroslav Kotík

Jednatel

EFKO - karton

Miroslav Kotík

Narodil jsme se a celý život žiji na Vysočině. Od mládí jsem se zajímal o elektroniku, stroje, auta, a vždy jsem inklinoval k tvoření. Tyto zájmy jsem postupně uplatňoval v nově založené firmě zaměřené na vývoj a výrobu společenských her, hraček. Mám rád výzvy a tak jsem se před lety pustil mimo jiné i do záchrany figurky Igráčka, stejně jako nyní do české autodráhy. Jsem ženatý, mám tři děti, z toho dvě již dospělé. Ve volných chvílích rád cestuji, jezdím na kole a na lyžích.

13:55 - 14:20

Jak na CSR a udržitelnost ve firmě

Co znamená firemní společenská odpovědnost a udržitelnost? Jak je to vnímáno u nás a ve světě? Obstojí udržitelné podnikání v době pandemií jako je koronavirus? A jak na to? Přijďte si poslechnout, proč se udržitelné podnikání stalo novým trendem.

Sandra Feltham Sandra Feltham

CEO

FLAGSHIP COMMUNICATIONS LTD, odštěpný závod

Sandra Feltham

Sandra Feltham je přední expert na oblast společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje v České republice. Je prezidentkou nejstarší české CSR asociace Business Leaders Forum a vlastní konzultační agenturu Flagship, která se věnuje firemní strategii udržitelného podnikání a nefinančnímu reportingu ve střední a východní Evropě.

14:20 - 14:40

Coffee break

14:40 - 15:05

Brandbuilding startupů - Jak být vidět a uspět

Jak vytvořit úspěšný brand pro vlastní startup, aby se vám vaše úsilí, čas i peníze co nejlépe vrátily? V rámci přednášky vám na konkrétních příkladech z portfolia kreativní skupiny Brainz Studios představíme to nejdůležitější, co byste jako majitel začínající nebo měnící se značky neměl v rámci marketingové a obchodní strategie podcenit. Ať už je váš startup zaměřený na sektor B2B, informační technologie a inovace nebo kulturu.

Štěpán Kleník Štěpán Kleník

brainz.cz

Štěpán Kleník

Studoval Estetiku na pražské Karlově univerzitě a dále Nová média v ateliéru Michaela Bielieckého a Markuse Huemera na Akademii výtvarných umění v Praze. Společně s Robinem Pulterou spoluzaložil studio Brainz, které v současné době funguje jako kreativní skupina Brainz Studios. Patří do ní digitální studio Brainz Disruptive, studio pro virtuální a rozšířenou realitu Brainz Immersive, studio zaměřené na tvorbu strategického obsahu Brainz Narrative, studio se specializací na vývoj VR her Brainz Gamify nebo virtuální kinosál Brainz VR Cinema. V pozici kreativního stratéga a CEO se podílel na celé řadě úspěšných projektů, které byly oceněny kreativními a marketingovými cenami ADC Creative Awards, Fénix Content Marketing, IMC Czech Awards, Česká cena za PR a další. Funguje jako nezávislý konzultant a poradce na poli kulturních a kreativních průmyslů.

15:05 - 15:30

Rebranding, debranding, redesign, refreshing a facelifting – slovníčková válka očima designéra

Terminologie je mocný nástroj při zadávání, prezentování, ale i schvalování všeho kolem značky. Špatný výklad pojmů vede k nedorozumění, prodlužuje a prodražuje práci designéra. Přitom vše může být jednodušší, ale zaplatili by mi za to? Zvu vás na krátkou přehlídku mých poznámek, kam mě a klienty unášejí představy o značkách a jejich vizuální identitě.

Lumír Kajnar Lumír Kajnar

Idea Designer & Brand Architect

Lumír Kajnar

Lumír Kajnar

Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. V roce 2005 vyhrál české kolo soutěže Young Lions. Posledních 14 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem český skautů, České rugbyové Unie, taxislužby Liftago, triatlonistů i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a Letištěm Praha. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku a instagramu grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem, za které v loňském roce získal cenu Zlatý ohníček českého Art Directors Clubu.

15:30 - 15:55

Jak jsme „omylem“ vytvořili lovebrand

Jsme startup roku 2019. Vyrábíme trika z prémiové bavlny, na kterých není vidět pot, odolají špíně, snižují zápach… Vyvinuli jsme technologii, díky které je zdánlivě obyčejné oblečení naprosto unikátní. Meziročně rosteme o 500 %. Zákazníci nám dávají fantastické reference a nadšeně se k nám vrací. Brand děláme „po vesnicku“. Case study o tom, jak to funguje a proč jsme se k hlubšímu rozpracování brandu dostali až po více než dvou letech.

Janek Žežula Janek Žežula

CMO

CityZen

Janek Žežula

Janek je marketingový ředitel v CityZen, mladém českém start-upu z Chrudimi, který vyrábí unikátní bavlněné oblečení, na kterém není vidět pot a odolá špíně. Je to nadšený markeťák, co svou práci rád staví na datech a širokých kontextech.

16:00

Předpokládaný konec akce