Vojtěch představí case study o tom, že sociální sítě mohou plnit zásadní roli v brandové kampani pro podporu růstu znalosti a prodeje produktu. Podíváme se na ukázky kreativ, kampaní a jaké to mělo vliv na celkové prodeje.
Vojtěch Lambert před 13 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí a propojování s offline strategiemi. Společnost LCG New Media získala za poslední 4 roky 17 ocenění v prestižních soutěžích jako jsou WebTop100, IEA a Deloitte Fast50. Jeho devízou jsou komplexní brand a performance strategie a kampaně v rámci uvádění značek na trh nebo škálování firem v ČR i Evropě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Michelin, Pandora, Hedepy, Jim Beam, Blancheporte, HONOR, STOCK, HradyCZ, NovoNordisk, Perrigo, CinemaCity, DinoPark a další.