Všichni straší, že bude krize. To, jestli skutečně bude asi neovlivníme, ale můžeme se na to připravit. Prošli jsme s kolegyní Petrou Pipkovou několik významných výzkumů na toto téma a shrnuli jsme ty nejzásadnější rady do pár slidů, takže ty velké bichle vy už číst „nemusíte“.
Petra v reklamní agentuře McCann Prague řídí mediální divizi McCann Media. Za sebou má více než dvě desítky let působení ve strategickém plánování. Poté, co byla přes tři roky ředitelkou pro média v agentuře Grey (dnes WMC Grey), vedla od srpna 1997 skoro devatenáct let jako generální ředitelka mediální agenturu MediaCom komunikační skupiny WPP. Poté necelý rok působila jako řídící partnerka mediální skupiny Knowlimits. Od listopadu 2016 vedla společnost Interactive Touch Systems, která rozvíjela koncept interaktivních dotykových stolků pro děti i seniory.
Honza se stejně jako většina digitálníků přesunul postupně z pozic jako Digital planner či Performance Growth hacker přes YouTube guru, Social ninja a TikTok master až na AI evangelist, cokoliv to znamená. Patří do té spíše skeptičtější skupiny AI expertů, kteří nejdříve chtějí vidět ty věci, o kterých ostatní bullshitují, opravdu v provozu. Honza implementuje AI do marketingových a komunikačních nástrojů i procesů a podělí se o několik cenných zkušeností, které při tom nasbíral a o několik konkrétních nástrojů, které mu v jeho práci pomáhají.