Vojtěch nabídne exkluzivní detailní pohled na případovou studii a brandovou kampaň pro uvedení ROKU ginu na český trh prostřednictvím sociálních sítí a influencer marketingu, kde se podařilo díky zapojení Instagramu a influencerů zvýšit tržby o 372 % a zajistit pozici na trhu mezi TOP 3. Případová studie vyhrála tři ocenění v soutěžích IEA a WEBTOP100.
Dozvíte se, jak se mohou značky bez velkých mediálních investic chytře dostat do povědomí s kombinací komunikace na Instagramu v propojení s aktivací influencerů, originálně produkovaným obsahem a propojením s obchodními aktivitami.
Vojtěch Lambert před 13 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí a propojování s offline strategiemi. Společnost LCG New Media získala za poslední 4 roky 17 ocenění v prestižních soutěžích jako jsou WebTop100, IEA a Deloitte Fast50. Jeho devízou jsou komplexní brand a performance strategie a kampaně v rámci uvádění značek na trh nebo škálování firem v ČR i Evropě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Michelin, Pandora, Hedepy, Jim Beam, Blancheporte, HONOR, STOCK, HradyCZ, NovoNordisk, Perrigo, CinemaCity, DinoPark a další.