„Toho loga v rohu si lidi určitě všimnou,” říkáte si při tvorbě své nové reklamní kreativy. Nevšimnou. Co kdybychom vám řekli, že zákazníci koukají někam úplně jinam, než si myslíte? Naštěstí existují způsoby, jak zjistit, co lidi zaujme nejvíc a kam to v kreativě umístit.
Nejen o práci s pozorností v reklamních kampaních, ale také o tom, co dělá reklamu opravdu efektivní, bude přednáška plná příkladů reálných kreativ od šéfa výzkumu Behavia Vojty Prokeše.
Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a technologické společnosti Behavio Labs. A mimojiné celoživotní skaut. Vystudoval sociologii na Univerzitě Karlově, rok strávil na studiích v Německu. Pracoval v Sociologickém ústavu AV ČR. Poté v roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz. Má za sebou stovky výzkumných projektů na téma značek, analýzy trhu, testování reklam, kampaní a jiné pro světové i české značky jako ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, E.ON, T-Mobile, Jablotron, Komerční banka, Deloitte, Red Bull, a mnohé další.