V českých soutěžích efektivity převládají v posledních letech hlavně aktivační a kampaňové aktivity. I sebelepší kampaň má ale svůj strop efektivity, pokud za ní není dlouhodobá strategie a koherentní exekuce. Přednáška Adama Špiny vám na příkladech úspěšných světových i českých case studies (například T-Mobile) odhalí principy, na kterých dlouhodobé budování značky stojí, jak je aplikovat v praxi bez ohledu na velikost marketingového rozpočtu, a přesvědčí vás, že je nejrychlejší a nejudržitelnější cestou k budování pozice na trhu.
Adam Špina, držitel titulu Stratég roku 2023, řídí strategii v Ogilvy. V marketingu se pohybuje více než 12 let a za tu dobu spolupracoval s mnoha českými i globálními značkami. Podílel se např. na budování globální strategie značky Velkopopovický Kozel zahrnující trhy od Německa až po Jižní Koreu nebo na projektu IKEA #ZaBezpecnyDomov proti domácímu násilí, za kterou tým získal českou Grand Prix EFFIE a mezinárodní ocenění. Kromě agenturní práce se věnuje s kolegy i vlastní značce netradičních alkoholických nápojů Botany, kde sbírá marketingové zkušenosti ze zadavatelského břehu.