Svět se otočil o další kus dopředu. Celá řada kdysi klíčových mechanismů zaniká a rodí se nová. Nadcházející doba bude doba silných osobností a autorit. Hlubokých vizí a minima času k jejich vysvětlování. Ale také doba, kdy se nadhled stane klíčovou komoditou. Strategické PR a brand spolu budou fungovat stále těsněji a řadu výzev budou mít společných. Které je třeba si osvojit, aby vám neujel vlak?
František startoval v publicistickém magazínu MF Plus, jako šéfredaktor vedl odborný titul Marketing Journal, pracoval v komunikačních, brandových a PR agenturách. V roce 2013 pak spoluzaložil public relations agenturu FYI Prague s misí "dělat PR pořádně". Jeho agentura je partnerem pro významné lokální i globální značky jako T-Mobile, Uber, Allegro nebo Knihobot. Specializuje se na krizovou komunikaci a special affairs, je tiskovým mluvčím online supermarketu Košík.cz, digitální realitní služby Bezrealitky a ředitelem Asociace moderně komunikujících samospráv.