Vytvořit buzz ještě před odhalením nového vozu není jednoduché. V rámci AI powered kampaně pro novou Octavii (2024) jsme přesně tohle udělali. Fanoušci dostali možnost vytvořit si vlastní design Octavie v rámci automatizovaného Messenger BOTa přímo na našem Facebooku. To vše při dodržení brand safety a akcentu nového směřování image značky „Let’s Explore“. Jak to přesně probíhalo a na co se soustředit při využívání AI v marketingu se dozvíte z přednášky Jiřího Nevečeřala ze Socialsharks.
Jiří Nevečeřal je Digital director z marketingové agentury Socialsharks, kde už téměř 10 let připravuje digitální strategie pro klienty jako Škoda Auto, E.ON, KFC, Kooperativa, Huawei, Raiffeisenbank a mnoho dalších. V marketingu nejvíc oceňuje efektivní strategie, co přináší měřitelné výsledky za pomocí kreativ, které jsou on brand. (Naopak nemůže vystát žargon a zkratky, na které nikdo nemá překlad. :)