Proč se na PR nahlíží odlišnou optikou, než v případě jiných nástrojů řízení značky i přesto, že má s brand buildingem společného výrazně více, než jiné disciplíny marketingu? A jakou roli v plánování PR může mít strategie? Dozvíte se, proč PR ve skutečnosti znamená „Pravá Ruka“ brand buildingu.
Michaela vedla šest let tým integrované komunikace v agentuře PR.Konektor. Má za sebou bohaté zkušenosti s lifestylovou a produktovou komunikací pro klienty Playstation, Jack Daniel’s, PMI či pro společnost Mondelez, kde řídila integrované projekty značek jako Milka, Opavia, Figaro. Tyto zkušenosti naplno využívá v MSL, kde vede 4 roky Consumer tým, z toho 2 roky influencerskou divizi. Nově se pak zaměřuje na přesah týmu do technologií a farma průmyslu. Mnoho z projektů bylo oceněno oborovými tuzemskými i mezinárodními cenami i díky tomu, že je v Publicisu součástí integrovaných projektů, ve kterých jsou zapojeny kreativní týmy Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, dat a strategie. V osobním životě ji naopak řídí její malá Josefína, nyní již v tandemu s další šéfkou Beátou. Mezi její agenturní reference patří McDonald’s, Heinz, ČSOB, Netflix, Procter & Gamble, LG, OPPO, GSK, Sanofi, Mark Distri, Brown-Forman, Živina, Hanscraft, Somfy, Bakala Foundation a další. Mezi její srdcové projekty patří i ty s osvětovým přesahem, které se snaží o společenskou změnu či lepší edukaci a pochopení veřejnosti jako téma popálenin u dětí nebo projekt Civilisté děkují na podporu vnímání české armády běžnými civilisty.
Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.