Lidi, co se rozhodují mezi 1) budováním značky a 2) krátkodobým výkonem, si koledují o 3) zbytečný problém. Chytré značky vědí, že nejlépe to jde oboje – a já vám ukážu jak. Trochu teorie, hodně praxe a pár vtipů navrch. Odborný pohled, který si nehraje na suchopárnou přednášku, ale přinese vám inspiraci, která se dá okamžitě použít.
Jan Javornický je kreativec, který posouvá hranice (a občas i trpělivost klientů). Vymýšlí nápady, které jsou tak šílené, že fungují, a tak chytré, že je chcete ukrást. Digitální marketing, brand strategie a kampaně, na které se nezapomíná – to je jeho hřiště. Když zrovna neřeší další odvážný projekt, pravděpodobně testuje, kam až se dá zajít. Jen medailonky o něm ho nebaví psát. takže to dělá AI. Stížnosti směřujte na sekretariát příslušné městské části. Děkujeme!