Když chcete vybudovat novou značku v kategorii, která je druhá největší v mediálních výdajích, a k tomu s rozpočtem který má konkurence na jeden produkt, musíte vytáhnout všechny marketingové triky. Včetně těch zapomenutých jako je jingle, nebo těch opovrhovaných, jako je obří logo přes celou obrazovku. A hlavně musíte začít strategií a té se pak držet zuby nehty. Jak na to šla Partners Banka a jak to, že raketově budovala brand a přitom prodávala, o tom bude přednáška Roberta Chmelaře z Partners.
Robert Chmelař je Group CMO skupiny Partners, do které patří vedle Partners Financial Services také Simplea pojišťovna, penzijní společnost Rentea, Partners investiční společnost, nemovitostní fond Trigea nebo vydavatelství NextPage Media. V loňském roce přibila do skupiny Partners Banka o které bude jeho přednáška. V marketingu se Robert pohybuje přes 20 let, zejména v sektoru financí a energetiky. Řídil marketing ING Bank nebo Bohemia Energy, působil i v mediální agentuře OMD a založil energetický startup BezDodavatele.