Výrazně změnit design i propozici lovebrandu chce nejen odvahu, ale také pořádný plán a disciplínu. Kola online supermarketu Košík.cz se nesmí zastavit ani na chvíli. A platí to, i když zrovna prochází největším redesignem a repositioningem ve své historii. Ten má dopad na stovky tisíc jeho zákazníků a promítá se do všeho, co Košík dělá – od produktového portfolia, přes appku a web po uniformy kurýrů.
Jak se s tím vyrovnal marketingový tým, jaký přístup jsme zvolili, co byla ta nejzásadnější zjištění a jak hodnotíme celou akci s ročním odstupem?
Klára Tanzerová je přední česká marketingová manažerka s více než 15 lety praxe na špičkových manažerských pozicích v oblasti marketingu. Působila ve společnosti LEGO, kde vedla mezinárodní marketing pro šest rozvíjejících se evropských trhů, v Lindt & Sprüngli přispěla k etablování značky na českém trhu mezi hlavní hráče v segmentu. Jako marketingová ředitelka řetězce Kaufland stála za novým stylem komunikace zaměřeným na mladší cílovou skupinu. Zkušenosti má také ze společnosti L’Oréal, kde pracovala jako produktová manažerka značek Garnier a Maybelline New York. V říjnu 2023 převzala vedení marketingového týmu online supermarketu Košík.cz, pro který se svým týmem připravila zásadní repositioning a redesign celé služby.