Jak se mění vnímání hotelového řetězce díky hravé a odvážné komunikaci? A jak se buduje značka pro síť osmnácti hotelů po celé České republice? OREA Hotels & Resorts se rozhodla odlišit a vsadila na výraznou kreativu, hravost a televizi.
V předvánoční reklamní smršti a s televizním rozpočtem na dva a půl měsíce nebyl prostor na chyby. Pomohl výrazný zvukový branding, silně vizuální spot a jednoduchost sdělení. Výsledek? Skokový nárůst znalosti značky a natěšení zákazníci.
Monika Jančová z OREA Hotels & Resorts vás provede zákulisím kampaně, ve které se nemluví, ale rozhodně ji nepřeslechnete.
Monika Jančová stojí v čele marketingu OREA Hotels & Resorts a přináší do konzervativnějšího hospitality segmentu zkušenosti z e-commerce, médií a budování značek. Připojila se k týmu, který tvoří českou hotelovou síť s výrazným CX posláním vytvořit místa, kam se lidé milují vracet.
Před nástupem do OREA vedla marketingovou komunikaci v Alza.cz, kde se soustředila na růst brandu a inovace v komunikaci. Jako Head of Digital ve skupině Nova řídila digitální platformy Voyo.cz, TN.cz a Nova.cz. Předtím působila ve společnosti CME, kde měla na starosti mezinárodní výzkum a obsahové insighty pro šest trhů střední a východní Evropy.