Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Nejčastěji se setkáváme se zmatečným výčtem platebních metod. Někdy je výpis možností tak dlouhý a nepřehledný, že z uživatelských testování plynou závěry o odchodech uživatelů z nákupního procesu. Návštěvníci si pak nejsou jisti volbou, která je pro ně vhodná. Největší část online zákazníků totiž stále nemá jasno v rozdílech mezi různými druhy bezhotovostních plateb.

Stále více českých e-shopů se začíná zamýšlet nad zvyšování konverzí a optimalizací webové prezentace s ohledem na UX. Při analýze nákupního procesu jsou platební metody a jejich zobrazování jedním z hodnotících parametrů. Bohužel jsou takto uvažující e-shopisté stále v menšině.

Také často chybí přehledné informace o poplatcích za některé druhy úhrad nebo neinformování o tom, že při osobním převzetí není možné provést platbu kartou.

O čem bychom měli hovořit? Zejména o usnadnění platby bezhotovostním způsobem. Uživatelé nemají radost, když jsou při platbě přesměrováni na jiné stránky, když není jasné, která platební řešení jsou kombinovatelná například s osobním vyzvednutím, prostě když je komunikace technicky pojatá až zmatená. Záleží i na grafické přívětivosti platební brány, která může pomoci, ale i znesnadnit klientovi dokončení jeho nákupního rozhodnutí. A samozřejmě bychom měli hovořit o budoucnosti, například o platbách přes mobily.

Partneři Budoucnost placení na e-shopu

  • Partner

  • Mediální partner

  • Pořadatel a odborný garant

  • Organizátor

  • Produkce

Více o partnerech akce